Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
janderegelaa schreef:Dat was toch die vrouw die allergisch werd voor vogels, ze weg deed en vervolgens gefilmd werd in een duivenhok?
Ik vind het een mooi gebaar van je en onder andere omstandigheden had ik het begrepen maar ik vind deze mevrouw vooral erg dom. Internet staat vol met paarden voor een scheet en drie knikkers, dan ga je toch geen paard ongezien kopen en zelfs ongezien betalen!? Dat is net alsof de fietsenhandelaar mij belt en zegt; " U zocht toch een fiets met 2 wielen, ook geschikt voor een kind? Ik heb er nog wel 1, ik kom wel even geld halen en vanavond zet ik m dan bij u in de schuur." BEZOPEN
DramaQueen_ schreef:Ik heb het gezien op het internet ;Ik vind het echt zo erg.
Hoe een mens in godsnaam zoiets kan doen!
Ik vind het heel leuk dat Marialva de familie zo steunt en ze een veulen geeft,waar zij zoveel maanden op wachten!
Globetje schreef:Misschien zou 1 van de andere gedupeerden ook blij gemaakt kunnen worden. Volgens mij zaten er meerdere paardenliefhebbers bij. Lijkt mij eerlijk gezegd krom als ze dan 2 paarden heeft hoewel het hartstikke leuk is dat ze dit krijgt aangeboden.
marialva schreef:hallo allemaal
ik kon er niet mee leven wij hebben net onze eigen fok en dekstal en leefde zo met die mensen mee dat ik het niet over mijn hart kon laten gaan om niets te doen de merrie die hoogdrachtig is is onze top merrie Dinod lady een welsh cob merrie met een stokmaat van 151 cm en de vader van het veulen ook een welsh cob is 161 cm, hopelijk bevalt de merrie gauw en kan de familie het in de armen sluiten![]()
ik wil verder van de gelegeheid gebruik maken en jullie vragen of als jullie nog paardenspullen hebben voor de familie die jij denkt die ze nog kunnen gebruiken aan hun te schenkenzo helpen we de mensen een beetje op weg ze hebben van mij al een hoofdstel deken en beenbeschermers gehad,
groetjes marialva Stallions Stables (cynthia van den dungen)