En dat wil ik graag zo houden ook !
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hij mag toch best zeggen dat het goed vlees is.. mijn Hemel, als die vent had gezegd dat Vis het nieuwe 'vlees' zou worden vanwege de goede Omega3 vetten, en hij een BBQ had gehouden voor een groot zee-aquarium oid, dan had echt de helft hier gedacht '...dus? lekker belangrijk'.
maar die gordon,moet eerst maar eens wat manieren leren,want in ieder zin die hij zeg ;zit het fwoord--
(dat doet me erg goed om te horen) dat ze lijm word
. BGGBWM schreef:Ik denk dat het heel goed is als we allemaal massaal paardenvlees gaan eten. Héél veel mensen rijden paard, paarden, ons zo geliefd, die op een gegeven moment zullen (moeten) overlijden. Als we met z'n allen deze dieren opeten hoeven er óók niet zo vreselijk veel 'onschuldige' dieren te worden opgegeten. Onze dieren zijn hun leven lang (als het goed is) met liefde verzorgd en worden dan opgegeten na hun dood. Beter als al die dieren die dmv hormonen zo snel groeien en alleen voor het vlees gefokt worden. Toch?
Heeft iemand al weleens de site van Wakker Dier gechecked? Nou, alleen de foto al van het rapport draait m'n maag al van om! Hoe onmenselijk! Nee, liever in een pension bij soortgenoten lekker oud worden. Een stuk natuurlijker dan bij zo'n paard het mes erin te zetten!!!Paardenmaf1 schreef:OK! Rustig maar! Nix gezegd ehhh... getyped!!! Hold your horses!