Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pradaatje schreef:1ding vond ik overigens wel raar. Tuurlijk het mag nooit gebeuren! Maar die 1e vrouw, kocht een paard zonder het te bezichtigen enzo. Ik vond dat wel een beetje raar maargoed.
Om zo opgelicht teworden. 1 nulletje kan al zoveel doen!
Desire schreef:Pradaatje schreef:1ding vond ik overigens wel raar. Tuurlijk het mag nooit gebeuren! Maar die 1e vrouw, kocht een paard zonder het te bezichtigen enzo. Ik vond dat wel een beetje raar maargoed.
Om zo opgelicht teworden. 1 nulletje kan al zoveel doen!
Brigitte is ook bij mij geweest voor mijn paard en toen was dat net gebeurt, toen was bij haar ook nog niet bekend dat ze voor 20000,- was opgelicht i.p.v. 2000,-. Deze man heeft gebruik gemaakt van haar goedgelovigheid. Ze had al lang niet meer gereden en besloot door haar allergie voor vogels een paard te kopen en dit zou een heel braaf paard zijn met goede papieren en daar heeft ze op vertrouwd. Helaas gebeurt dat bij mensen die niet in het paardenwereldje zitten en gewoon heel blij zijn dat ze een heel leuk paard kunnen krijgen voor dat geld!
Pradaatje schreef:Geef ik je helemaal gelijk in!
Zulke mensen weten wel welke mensen ze er tussen uit moeten vissen ( niet beledigend bedoeld).
Maar juist mensen met een goed hart ect. krijgen zulke problemen!
Roxx schreef:Vond het inderdaad ook niet erg slim om ongezien een paard te kopen en zomaar 2000 euro aan hem mee te geven. Maar wat een hufter zeg! Sneu voor die meiden!
Pradaatje schreef:Mij hoor je ook niet domme dames zeggen. Ik zeg juist, mensen met een goed hart worden altijd uitgekozen.
terorita schreef:Pradaatje schreef:Geef ik je helemaal gelijk in!
Zulke mensen weten wel welke mensen ze er tussen uit moeten vissen ( niet beledigend bedoeld).
Maar juist mensen met een goed hart ect. krijgen zulke problemen!
toch vond ik de dames, waar hij mee getrowud/ samenwoonde besodemieterde
niet over komen als domme dames..
Booooo schreef:Heb dit net ook gezien..
Hij gaf wel alles toe.
Cayenne schreef:Nee, dat vond ik ook niet, en ik vind het ook schandalig dat zo'n vent ook nog eens aan de lopende band kinderen produceerd alsof het niets is, maar dat die kinderen nu een papa hebben die als oplichter slachtoffers maakt, en uberhaupt al niet eens een papa is, dat kan hem niets schelen![]()
en die moeders maar alles bij elkaar rapen om rond te komen, en hij maar lekker vreemd gaan en nog meer troep maken
zag trouwens ook Zangersheide op de lijst staan van gedupeerden.
Cayenne schreef:Booooo schreef:Heb dit net ook gezien..
Hij gaf wel alles toe.
Pff, nou als dat toegeven isHij gaf iedereen de schuld behalve zichzelf, en dan maar zielig doen, maar vervolgens lachend doorgaan
paardenbloem schreef:Ze hadden hem meteen moeten oppakken. Nu is hij er weer vandoor.![]()
Ik vond het ook zo zielig voor dat meisje met dat paard en veulen.
Vreselijk dat er zulke mensen rond kunnen lopen.