Sjef Janssen legt functie als bondscoach neer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ThePast03

Re: Sjef Janssen legt functie als bondscoach neer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 15:45

Je kunt natuurlijk een soap beginnen over het feit waarom Janssen zijn adres heeft in Maasmechelen. Clown

Van de Anky site:

ERMELO (KNHS) – Sjef Janssen (Maasmechelen B) heeft de KNHS te kennen gegeven zijn functie als bondscoach dressuur senioren per direct neer te leggen.

Malibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 15:46

Sjef is een enorm gedreven persoon en ik kan me best voorstellen dat als je er 200% voor gaat en het gevoel heb dat de rest dat niet doet er geen zin meer in heb...
Zijn naam is er aan verbonden en blijkbaar heeft hij geen zin in halfgebakken werk.

Aan de andere kant hebben niet alle ruiters in de A en B kaders de mogelijkheid om zich voor 200% in te zetten omdat ze ook andere paarden rijden, instructie geven etc om hun 'inkomsten' veilig te stellen.
Hun moeten verder kijken dan Peking. Zij hebben er ook niets aan als ze straks geen goud hebben en bij het terugkomen al hun bronnen van inkomsten kwijt zijn.

Ik heb begrip voor beide partijen, wel jammer ik zie toch weer een beetje de gouden plak gekaapt worden door de buren Boos!

Muffin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 15:46

ThePast03 schreef:
Je kunt natuurlijk een soap beginnen over het feit waarom Janssen zijn adres heeft in Maasmechelen. Clown

Van de Anky site:

ERMELO (KNHS) – Sjef Janssen (Maasmechelen B) heeft de KNHS te kennen gegeven zijn functie als bondscoach dressuur senioren per direct neer te leggen.

Haha! Haha!

Fleurtje100

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 15:48

Achja, het is ook wat met die bondscoaches, het wordt denk ik erg lastig een goede opvolger te vinden. Volgens mij is het een moeilijke en ondankbare functie.
Ik denk trouwens niet dat het om trainingsmethodes gaat, kan me niet voorstellen dat Sjef echt gedacht heeft dat bv. Marlies en Coby ineens op een andere manier zouden gaan trainen, en dat die plotselinge verandering voor veel verbetering zou gaan zorgen.
Die mentaliteit blijf ik een moeilijk te begrijpen puntje vinden. Ik heb het idee dat al die topruiters zó onzettend hard werken. Als je die dagindelingen altijd hoort! Qua randzaken heeft Anky inderdaad aangetoond dat die gaan invloed op topprestaties hoeven te hebben. Daarom vind ik het juist raar dat Sjef het noemt. Wat voor de sponsor doen, clinics/lessen geven en handel lijken me ook voor een aantal ruiters nodig om het hoofd boven water te houden/ toppaarden in eigen bezit te hebben.

Fleurtje100

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 15:49

ThePast03 schreef:

Die relatie en verhalen erover heb ik altijd al opmerkelijk gevonden. Maar als ze er zelf gelukkig mee zijn.

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 15:51

Muffin_ schreef:
ThePast03 schreef:

Van de Anky site:

Haha! Haha!

Oud nieuws Gaaaap Is al lang bekend.. Dromen

randalinpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 15:58

Fleurtje100 schreef:
ThePast03 schreef:

Die relatie en verhalen erover heb ik altijd al opmerkelijk gevonden. Maar als ze er zelf gelukkig mee zijn.

Vertel! Ik ruik een soap. Vingers aflikken Onze eigen boktsoap ONP(Onderweg Naar Peking)
(Nee niet doen hoor, werkelijk, laat ze lekker.)

netam12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 16:10

Jeetje zeg dat is niks voor hem hij is juist ene heel gedreven persoon die alles op alles zet om iets te bereiken in de top sport.
Ben benieuwd wat er gebeurt zou kunnen zijn!

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 16:21

Jammer dat hij stopt, echt heel jammer. Maar ik denk wel dat het begrijpelijk is.
Ik vraag me dan wel af, waar houden die ruiters zich dan mee bezig?

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 16:26

Nou bye bye Nederlands topteam...

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 16:29

Welnee, dat wordt echt wel goed geregeld hoor. Niet zo dramatisch Lachen

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 16:37

Nistria schreef:
de reden is genoemd en meer willen ze er niet over kwijt, alleen bokt maakt er een as-the-world-turns-verhaal van.

As the thumb sucks verhaal bedoel je zeker.

1 iemand gooit het woord verkoop in de strijd en vervolgens gaat iedereen lopen gissen wie/wat er verkocht wordt. Het lijkt de "story" wel.

Bah

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 16:38

Ik snap dat hele gedoe rond maasmechelen nog niet eens is Blond

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 16:39

Sjoert schreef:

1 iemand gooit het woord verkoop in de strijd en vervolgens gaat iedereen lopen gissen wie/wat er verkocht wordt. Het lijkt de "story" wel.

Bah

Ik snap je punt Sjoert, en ben het er volledig mee eens, maar ik vind het vetgedrukte hylarisch gevonden. Haha! Haha! Haha!

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 16:41

Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 16:42

Sjoert schreef:
Nistria schreef:
de reden is genoemd en meer willen ze er niet over kwijt, alleen bokt maakt er een as-the-world-turns-verhaal van.

Bah

idd,dat vind ik dus ook, al dat gespeculeer en gedoe, andere dingen die er bijgehaald worden die hier niet eens van toepassing zijn. laat ze lekker hun privéleven houden en ga niet overal iets achter zoeken

haan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 16:49

dees_daan schreef:
Sjoert schreef:
Bah

idd,dat vind ik dus ook, al dat gespeculeer en gedoe, andere dingen die er bijgehaald worden die hier niet eens van toepassing zijn. laat ze lekker hun privéleven houden en ga niet overal iets achter zoeken

Niet zo serieus worden hoor jongens, het is mooi weer en mensen zijn al vaak zo somber, een geintje op z'n tijd mag toch wel ? Haha!

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 16:50

Ik heb niks te speculeren, want ik snap nog niet eens is waar het over gaat Clown maar goed laat dat maar zitten *LOL*

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 16:52

haan schreef:
Niet zo serieus worden hoor jongens, het is mooi weer en mensen zijn al vaak zo somber, een geintje op z'n tijd mag toch wel ? Haha!

Geintjes allemaal leuk en aardig, maar je weet niet half hoe serieus sommige dingen soms opgevat worden door mensen die dit lezen.

casperrr schreef:
Ik heb niks te speculeren, want ik snap nog niet eens is waar het over gaat Clown maar goed laat dat maar zitten *LOL*

Wat voegt je post dan toe? Clown

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 16:55

iig niks nee, maar dan kan ik ook aan jouw vragen wat deze post iig toevoegd aan het topic Clown
Sjoert schreef:
Bloos

randalinpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 17:03

Ach kom, roddels over verkoop van paarden zijn toch gewoon een hobby van sommige mensen.
(Hoewel het in het geval van Lingh uiteindelijk wel waar bleek te zijn. Nagelbijten / Gniffelen )

De eigenaren van die paarden weten zelf wel of mogen blijven of op marktplaats gezet worden. Tong uitsteken

LLHorses

Re: Janssen weg bij dressuurploeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 17:09

Jen33 schreef:
hopelijk iemand met een andere trainingsmethode een iets vriendelijkere.... zal wel een hele verandering worden denk ik zo..

Zeker een hele verandering (verbetering).
Ik hoop dat Laurens zijn paard er weer bovenop komt, want geloof me er zijn maar weinig paarden die tegen de trainingsmethoden van Sjef kunnen.

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 17:10

*zucht*
*gaat op handen zitten*
Nee, ik ga hier maar wijselijk eens niet op in.

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 17:11

Dus jij suggereert hier dat de blessure van Ollright door de trainingsmethode van Sjef komt?

randalinpony

Re: Janssen weg bij dressuurploeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 17:12

LLHorses schreef:
Jen33 schreef:
hopelijk iemand met een andere trainingsmethode een iets vriendelijkere.... zal wel een hele verandering worden denk ik zo..

Zeker een hele verandering (verbetering).
Ik hoop dat Laurens zijn paard er weer bovenop komt, want geloof me er zijn maar weinig paarden die tegen de trainingsmethoden van Sjef kunnen.

Salinero lijkt mij niet echt een paard dat je kan maken of breken, maar meer een die je in zijn waarde moet laten om wat te bereiken. Bange wezels reageren meestal niet op dwang.
Kan het gewoon mis hebben, net als iedereen. Knipoog .