Van de Anky site:
Sjef Janssen legt functie als bondscoach neer
ERMELO (KNHS) – Sjef Janssen (Maasmechelen B) heeft de KNHS te kennen gegeven zijn functie als bondscoach dressuur senioren per direct neer te leggen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ThePast03 schreef:Je kunt natuurlijk een soap beginnen over het feit waarom Janssen zijn adres heeft in Maasmechelen.![]()
Van de Anky site:
ERMELO (KNHS) – Sjef Janssen (Maasmechelen B) heeft de KNHS te kennen gegeven zijn functie als bondscoach dressuur senioren per direct neer te leggen.
ThePast03 schreef:Je kunt natuurlijk een soap beginnen over het feit waarom Janssen zijn adres heeft in Maasmechelen.
Muffin_ schreef:ThePast03 schreef:Je kunt natuurlijk een soap beginnen over het feit waarom Janssen zijn adres heeft in Maasmechelen.![]()
Van de Anky site:
![]()
Fleurtje100 schreef:ThePast03 schreef:Je kunt natuurlijk een soap beginnen over het feit waarom Janssen zijn adres heeft in Maasmechelen.
Die relatie en verhalen erover heb ik altijd al opmerkelijk gevonden. Maar als ze er zelf gelukkig mee zijn.
Nistria schreef:de reden is genoemd en meer willen ze er niet over kwijt, alleen bokt maakt er een as-the-world-turns-verhaal van.
Sjoert schreef:As the thumb sucks verhaal bedoel je zeker.
1 iemand gooit het woord verkoop in de strijd en vervolgens gaat iedereen lopen gissen wie/wat er verkocht wordt. Het lijkt de "story" wel.
Bah
Sjoert schreef:Nistria schreef:de reden is genoemd en meer willen ze er niet over kwijt, alleen bokt maakt er een as-the-world-turns-verhaal van.
As the thumb sucks verhaal bedoel je zeker.
1 iemand gooit het woord verkoop in de strijd en vervolgens gaat iedereen lopen gissen wie/wat er verkocht wordt. Het lijkt de "story" wel.
Bah
dees_daan schreef:Sjoert schreef:As the thumb sucks verhaal bedoel je zeker.
Bah
idd,dat vind ik dus ook, al dat gespeculeer en gedoe, andere dingen die er bijgehaald worden die hier niet eens van toepassing zijn. laat ze lekker hun privéleven houden en ga niet overal iets achter zoeken
haan schreef:Niet zo serieus worden hoor jongens, het is mooi weer en mensen zijn al vaak zo somber, een geintje op z'n tijd mag toch wel ?
casperrr schreef:Ik heb niks te speculeren, want ik snap nog niet eens is waar het over gaatmaar goed laat dat maar zitten
Sjoert schreef:
Jen33 schreef:hopelijk iemand met een andere trainingsmethode een iets vriendelijkere.... zal wel een hele verandering worden denk ik zo..
LLHorses schreef:Jen33 schreef:hopelijk iemand met een andere trainingsmethode een iets vriendelijkere.... zal wel een hele verandering worden denk ik zo..
Zeker een hele verandering (verbetering).
Ik hoop dat Laurens zijn paard er weer bovenop komt, want geloof me er zijn maar weinig paarden die tegen de trainingsmethoden van Sjef kunnen.