Paarden in St. Oedenrode zwaar mishandeld

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Suus

Re: Paarden in St. Oedenrode zwaar mishandeld

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 21:54

Ik vind dit gewoon te zwak voor woorden. Als je je tot zoiets verlaagd ben je gewoon zielig. Niet eens het lef hebben om met de eigenaar zelf af te rekenen. Tssssss.

paars

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 23:10

De titel van dit topic is trouwens ook niet goed. Paarden doodgeslagen in st. Oedenrode was beter geweest.
Ben er nog steeds zo kwaad om. Zal nog wel even zo blijven.

_Sammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 07:34

D_Star schreef:
zo eng! ik woon in Sint-Oedenrode en moet er niet aan denken dat ze bij ons zouden zijn geweest. ik durfde onze paarden/pony's amper alleen te laten vanacht. Als je zo iets doet zit er echt een steekje los.
en inderdaad xninax ze zouden zo'n mensen ook op moeten sluiten en niet een boete moeten geven!
@ Sammy? hoe heet je pony en wie is zijn eigenaar (ben helemaal niet nieuwschierig ofzo hoor Knipoog )

hoi hoi

de pony heet sunny zie profiel..
en ja ik ben de eigenaar Lachen en ze staat bij Rudi en Annemarie Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 09:11

A10 schreef:
russel schreef:
Ben Voets? Weer een staaltje jaloesie in deze heerlijke paardenwereld? Ziek hoor.

Waar baseer jij het dan op dat t uit de paardenwereld komt?

Waar ik dat op basseer? Heb wel vaker akties meegekregen wat jaloesie in de paardenwereld onder elkaar kan geven. Mishandeling, onklaar maken voor een wedstrijd tot vergiftiging. Breek mij de bek niet open wat over paardenruggen wordt uitgevochten.

A10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 09:51

russel schreef:
Waar ik dat op basseer? Heb wel vaker akties meegekregen wat jaloesie in de paardenwereld onder elkaar kan geven. Mishandeling, onklaar maken voor een wedstrijd tot vergiftiging. Breek mij de bek niet open wat over paardenruggen wordt uitgevochten.

Ik heb Ben toevallig gisteren gesproken en van jaloesie in de paardenwereld is in deze kwestie totaal geen sprake. Dus liever ook niet dit soort verhalen ongefundeerd op internet zetten. Hij is er al kapot genoeg van. Dank je!

SkyLWG

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 09:53

In het Eindhovens Dagblad van vandaag heeft hij ook aangegeven dat hij niet denkt dat dit vanuit de paardenwereld komt.

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 09:58

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 11:46

A10 schreef:
russel schreef:

Ik heb Ben toevallig gisteren gesproken en van jaloesie in de paardenwereld is in deze kwestie totaal geen sprake. Dus liever ook niet dit soort verhalen ongefundeerd op internet zetten. Hij is er al kapot genoeg van. Dank je!

Je doet alsof ik dit zeg met een bijbedoeling. Ik geef alleen maar weer hoe ik ook de paardenwereld ken. Lijkt wel alsof je op je teentjes getrapt bent? Ik spreek in de algemeenheid en wijs niet in het bijzonder iemand daar voor aan, dus snap je uitval niet.

Kajanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 12:20

Waar is pistolen Paultje, wat erg hoe kan iemand dat nu doen onschuldige dieren.
Wees dan een vent en speel het op de man en dus niet op het paard. Boos!
Ja wat mij betreft mag de doodstraf wel ingevoerd worden.

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 12:38

echt te erg voor woorden

fam. voets en aanhang, veel sterkte!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 12:45

Dat iemand om wat voor rede boos is op deze man, dat kan
Maar handel dat dan ook af als echte kerel, ga dan niet weerloze paarden dood slaan.
Ze moesten met diegene die dat gedaan heeft gewoon precies hetzelfde doen.

Idd Pistolen Paultje zou hier goed zijn geweest.
Hoop dat er nog meer paultjes zijn Ja

Noppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 12:54

Woest wordt ik door dit soort dingen!! Stoom uit je oren Ik hoop dat ze de dader(s) snel te pakken krijgen en nooit weer loslaten, misselijk gewoon. Die arme onschuldige paarden...bah!!!! Vreselijk voor de eigenaren Ach gut

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 13:23

Mijn vriend zei net dat er bij hem in de winkel iemand had verteld dat er zoiets was gebeurd.
Ik dacht echt aan en 1 april grap, maar na het lezen van dit topic besef ik wel degelijk dat het echt is gebeurd!
Mijn maag draait zich echt om!
Walgelijk!
Idd, de doodstraf mag wel weer ingevoerd worden!

A10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 13:28

russel schreef:
Ben Voets? Weer een staaltje jaloesie in deze heerlijke paardenwereld? Ziek hoor.

Wat zeg je dan hiermee Russel? 'Ben Voets' (een naam van relatief bekende paardenpersoon) 'Weer aan staaltje jaloesie in deze heerlijke paardenwereld? (rethorische vraag/ opmerking met suggestieve bijklank) 'Ziek hoor' (waarde oordeel)
Geweldig dat jij zoveel kennis van de paardenwereld hebt dat je deze kant ook kent. Maar van deze zaak wist je niks af, dus laat t dan ook gewoon over waaien ipv te posten om het posten. Al is het maar omdat Ben weet dat dit verhaal op internet circuleert. En daar niet gelukkig mee is. Daarom benadrukt hij in diverse media dat het voorval niet uit de paardenwereld komt

daffene

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 13:57

Ik hoorde het gister van een vriendinnetje van mij. Haar vriend zit ook in de paarden en kent de eigenaar. Hij was echt heel erg boos, want inderdaad hoe kunnen er nu mensen zijn die dit doen. Ziek in je hoofd ben je dan zeg. Zo gemeen, iemand op deze manier pijn willen doen. Ik hoop dat ze de verantwoordelijken vinden en ophangen wat mij betreft.

Veel sterkte aan de fam. Voets.

ykja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 14:07

A10 en Rusell zouden jullie alsjeblieft met deze discussie willen ophouden?
Ook ik weet dat Ben niet aan iemand in de paardenwereld denkt.
Maar laten we alsjeblieft stilstaan bij die fantastische dieren en niet bij diegene die hier een berichtje plaatsen. Iedereen is van mening dat zoiets nooit zou moeten en kunnen gebeuren.

bedankt

Dorian_Gray

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 14:11

ykja schreef:
Ook ik weet dat Ben niet aan iemand in de paardenwereld denkt.

Hehe, dat weet iedereen nu....als er niet iets van die onzin was gezegd, was zo'n verhaal de ronde blijven doen.

Maar ook ik wens Ben alle sterkte. Het had niet mogen gebeuren.

lukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 15:04

onverstelbaar. Arme man. Ik heb echt zitten janken toen ik dit hoorde. Wat vreselijk voor de paarden. Ik hoop dat de andere twee paarden het overleven. Als ze de dader(s) te pakken mogen ze van mij bij hun het zelfde doen als ze bij die arme dieren hebben gedaan.

Einam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 15:09

ykja schreef:
A10 en Rusell zouden jullie alsjeblieft met deze discussie willen ophouden?

Waarom?? A10 heeft hier even een gerucht ontzenuwt, waar de eigenaar ook niet blij mee is.
Dus gelukkig voert ze deze discussie hier over met Russel openbaar op bokt!

Mhstables

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 15:12

verschrikkelijk, wie doet nou zoiets

nicole_wijh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 16:07

Even terug komen op de vraag of het iemand is uit de paardenwereld,

Wie van jullie zou een paard zoiets aan kunnen doen? ?? Niemand... een paardenfanaat doet zoiets niet.
Ik denk eerder dat het iets te maken heeft met de bedrijven welke hij ook bezit.
Geld maakt mensen anders, voor geld zijn sommige mensen alles voor in staat, en Ben zat goed in de slappe was...

Hopelijk krijgen ze de dader wel te pakken, en dat het (kromme) Nederlandse rechtsysteem nu wel eens een flinke straf uitdeeld en niet een schiemile werkstraf Boos!

maartje_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 16:41

Jemi zeg wat verschrikkelijk

wat moet hij door een hel gaan..
Echt niet te geloven ..
waarom de paarden die hebben toch absoluut niets misdaan..
Ik hoop dat ze de dader(s) gauw pakken en dezelfde behandeling geven als dat hun bij de paarden hebben gedaan

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 17:31

Citaat:
20.000 euro voor gouden tip moordenaar paarden

SINT-OEDENRODE - De eigenaar van de paarden die afgelopen weekend in Sint-Oedenrode zijn gedood, looft 20.000 euro uit voor de gouden tip die leidt naar de dader.

Vier paarden zijn zwaar mishandeld. Twee dieren waren direct dood, twee paarden overleefden de mishandeling maar net.

De eigenaar zegt dat de actie tegen hem persoonlijk is gericht. De politie onderzoekt de zaak. De dieren hebben verwondingen aan het hoofd. Of de paarden daar aan zijn bezweken of dat er een andere doodsoorzaak is, is nog niet duidelijk.

D_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 18:12

Sjoert schreef:
Citaat:
20.000 euro voor gouden tip moordenaar paarden

SINT-OEDENRODE - De eigenaar van de paarden die afgelopen weekend in Sint-Oedenrode zijn gedood, looft 20.000 euro uit voor de gouden tip die leidt naar de dader.

Vier paarden zijn zwaar mishandeld. Twee dieren waren direct dood, twee paarden overleefden de mishandeling maar net.

De eigenaar zegt dat de actie tegen hem persoonlijk is gericht. De politie onderzoekt de zaak. De dieren hebben verwondingen aan het hoofd. Of de paarden daar aan zijn bezweken of dat er een andere doodsoorzaak is, is nog niet duidelijk.

ik hoop dat ie er iets mee opschiet

blondje053

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 18:17

he bah..wie doet die arme dieren nou zoiets aan?
zij kunnen toch nergens wat aan doen..
dit is gewoon walgelijk..
ik hoop dat ze de dader(s) te pakken krijgen. die arme dieren hebben dit allemaal niet verdiend..degene die ze dit heeft aangedaan moet echt goed gestraft worden.