Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
D_Star schreef:zo eng! ik woon in Sint-Oedenrode en moet er niet aan denken dat ze bij ons zouden zijn geweest. ik durfde onze paarden/pony's amper alleen te laten vanacht. Als je zo iets doet zit er echt een steekje los.
en inderdaad xninax ze zouden zo'n mensen ook op moeten sluiten en niet een boete moeten geven!
@ Sammy? hoe heet je pony en wie is zijn eigenaar (ben helemaal niet nieuwschierig ofzo hoor)
A10 schreef:russel schreef:Ben Voets? Weer een staaltje jaloesie in deze heerlijke paardenwereld? Ziek hoor.
Waar baseer jij het dan op dat t uit de paardenwereld komt?
russel schreef:Waar ik dat op basseer? Heb wel vaker akties meegekregen wat jaloesie in de paardenwereld onder elkaar kan geven. Mishandeling, onklaar maken voor een wedstrijd tot vergiftiging. Breek mij de bek niet open wat over paardenruggen wordt uitgevochten.
A10 schreef:russel schreef:Waar ik dat op basseer? Heb wel vaker akties meegekregen wat jaloesie in de paardenwereld onder elkaar kan geven. Mishandeling, onklaar maken voor een wedstrijd tot vergiftiging. Breek mij de bek niet open wat over paardenruggen wordt uitgevochten.
Ik heb Ben toevallig gisteren gesproken en van jaloesie in de paardenwereld is in deze kwestie totaal geen sprake. Dus liever ook niet dit soort verhalen ongefundeerd op internet zetten. Hij is er al kapot genoeg van. Dank je!
russel schreef:Ben Voets? Weer een staaltje jaloesie in deze heerlijke paardenwereld? Ziek hoor.
ykja schreef:Ook ik weet dat Ben niet aan iemand in de paardenwereld denkt.
ykja schreef:A10 en Rusell zouden jullie alsjeblieft met deze discussie willen ophouden?
Citaat:20.000 euro voor gouden tip moordenaar paarden
SINT-OEDENRODE - De eigenaar van de paarden die afgelopen weekend in Sint-Oedenrode zijn gedood, looft 20.000 euro uit voor de gouden tip die leidt naar de dader.
Vier paarden zijn zwaar mishandeld. Twee dieren waren direct dood, twee paarden overleefden de mishandeling maar net.
De eigenaar zegt dat de actie tegen hem persoonlijk is gericht. De politie onderzoekt de zaak. De dieren hebben verwondingen aan het hoofd. Of de paarden daar aan zijn bezweken of dat er een andere doodsoorzaak is, is nog niet duidelijk.
Sjoert schreef:Citaat:20.000 euro voor gouden tip moordenaar paarden
SINT-OEDENRODE - De eigenaar van de paarden die afgelopen weekend in Sint-Oedenrode zijn gedood, looft 20.000 euro uit voor de gouden tip die leidt naar de dader.
Vier paarden zijn zwaar mishandeld. Twee dieren waren direct dood, twee paarden overleefden de mishandeling maar net.
De eigenaar zegt dat de actie tegen hem persoonlijk is gericht. De politie onderzoekt de zaak. De dieren hebben verwondingen aan het hoofd. Of de paarden daar aan zijn bezweken of dat er een andere doodsoorzaak is, is nog niet duidelijk.