celintjuh schreef:Mensen die nog geen GP rijden (zoals bij ponys, dat ik iig zeker weet) kunnen ook zon telentendag meedoen, iig je selecteren. Daar ontmoet je dan 'hogere' mensen en die helpen je Ik ben zelf ook rabobank talent geweest maar opzich houdt dat niet zo heel veel in. Hetis jamer mensen, maar dressuur, daar heb je geld voor nodig! Dat weet je voor je eraan begint, geeen zwaaaaar goed paard, kom je nergens (iig niet in de top van NL)
Ik snap niet waarom dikgedrukte zo vanzelfsprekend is. Te belachelijk voor woorden!
Ik ben van plan om wel lekker te lessen en door te trainen met mijn paard, zo ver en zo hoog mogelijk maar ik zou voor geen goud wedstrijden rijden. Het zal me een worst wezen wat een ander van me vindt. Het zal me een worst wezen als niemand mij ziet rijden (oh jee!)
Kun je van de helft van de 'topruiters' niet zeggen volgens mij.
Ik weet voor mezelf dat ik goed rij, dat mijn paard er plezier in heeft en lekker in zijn vel zit, Niks moet. En dat is voor mij veel meer waard dat een of andere Rabo dekje of jas, of de meing van een ander arrogante topruiter.
Dit is al eerder gezegd, maar paardensport gaat niet eens meer om de sport. Het gaat om wie heeft het duurste paard, wie komt het eerst in de top, wie heeft het grootste vrachtwagen, wie krijgt de hoogste punten, uiteindelijk wie heeft het meest geld, de paarden zelf worden totaal links gelaten. Who cares?
Om misselijk van te worden, en ik ga het NIET steunen. Laat de rijk lekker tegen elkaar rijden en steeds meer geld in de Rabobank/KNHS steken.
Veel plezier, ik doe niet mee.