Jongetje alsnog overleden na ongeluk bij stapmolen

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lynn_Nikita

Berichten: 25566
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Limburg

Re: Jongetje alsnog overleden na ongeluk bij stapmolen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 21:44

arme mensen, laat het gewoon, wa songeluk, misschien heeft wel iemand op die knop, per ongeluk of als "onschuldig grapje om paardje te spelen gedrukt. Misschien kom je hie rniet achter, maar maakt ook niet meer uit. het is al gebeurd, en si erg genoeg allemaal.

paars

Berichten: 5645
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: Noord-Holland

Re: Jongetje alsnog overleden na ongeluk bij stapmolen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 22:59

ripmiboy schreef:
jullie zijn hier helemaal zwaar doorgedraait denken jullie nou echt dat wij het op iemand gemunt hebben !!!!! wij willen niet weten wie op die knop heeft gedrukt dat wil justitie wij zijn daar zwaar op tegen !!!! maar het is niet anders wat denken jullie nou dat de gene die het gedaan heeft denk je dat wij die een trauma aan willen doen nee het is de beslissing van justitie !!!
Het lijkt erop dat je hier heel erg nauw bij betrokken bent. Ben je familie van Dicky? Dit is een paardenforum, en logischerwijs schrikken we allemaal enorm als we lezen van zo'n tragisch ongeluk. En willen we net als iedereen graag weten hoe dit heeft kunnen gebeuren. Om ervan te leren en extra erbij na te denken als we kleine kinderen op stal hebben lopen, dat de boel zo veilig mogelijk is voor ze. Niets meer en niets minder. Niet om de nabestaanden te pesten. Je bent speciaal lid geworden van bokt om in dit topic te kunnen reageren, dat respecteer ik. Ik snap ook dat de emoties daarom erg hoog oplopen bij je. Wij uiten hier alleen maar ons medeleven met Dickie, de nabestaanden en met de mensen die het hebben zien gebeuren. Ik hoop dat jij dat ook kan respecteren? Dat justitie wil bekijken of ze erachter kunnen komen hóe dit heeft kunnen gebeuren vind ik logisch. Want hoe meer informatie, hoe beter we met z'n allen ervoor kunnen zorgen dat zoiets nóóit meer kan gebeuren.

Jazzmine
Berichten: 7
Geregistreerd: 23-03-07

Re: Jongetje alsnog overleden na ongeluk bij stapmolen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 23:18

Lynn_Nikita schreef:
ik zag net een slotje op dat ene topic en zag de link naar hier
wil de familie en bekende veel sterkte toewensen, en hoop dat ouders nu beter op hun kineren letten. Een manege is geen speelplaats. In elk ding schuilt wel een gevaar.
Arm jochie




volgens mij ben jij niet helemaal zuiver hoor mijn moeder en mijn vader waren elke dag bij e broertje en als dat niet zo was dan was ik bij hem en ZELFS op de dag dat dit gebeurde was mijn moeder er en ik en me andere zusje en i.p.v dat je ons steund schrijf je dit ik vind het diep triest sorri hoor maar dan ben je niet helemaal barkey Knipoog maja je heb ze er bij zitten heh

Lynn_Nikita

Berichten: 25566
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Limburg

Re: Jongetje alsnog overleden na ongeluk bij stapmolen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 23:20

ik zeg niet dat ze hem altijd onbeaakt lieten spelen, ik zeg alleen dat mensen nu misschien extra opletten als hun kinderen op maneges spelen.
wat vat jij dit anders op zeg, kan ook normaal reageren
en ik zeg in 2e zin dat ik iedereen sterkte wens...

Lynn_Nikita

Berichten: 25566
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Limburg

Re: Jongetje alsnog overleden na ongeluk bij stapmolen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 23:22

ik zeg niet JULLIE ouders, ik zeg dat ouders in algemeen vaak kinderen hele dag op manege laten spelen, en zelf thuis of in de kantine zitten, gebeurd vaak genoeg. Ik heb hier nergens geschreven dat dat bij jullie ook zo was.
Alleen dat veel ouder snu eens inzien hoe gevaarlijk een manege kan zijn, niet alleen metd ie molen, maar ook vaak honden, paarden, hooi/str opslag waar ze opklimmen.
lees eens goed voordat je zo reageerd aub.

Jazzmine
Berichten: 7
Geregistreerd: 23-03-07

Re: Jongetje alsnog overleden na ongeluk bij stapmolen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 23:25

Malibu_ schreef:
ripmiboy schreef:
lieve lieve dicky ik hou van je en zal je nooit vergeten ik zal je missen en ik hoop dat je in de hemel tog misgien nog piraat word R.I.P. mi boy!!!

en marfiek uit s'gravezande hoe kom jij erbij dat onze manege word afgebroken en verkocht dat is gelul het is niet waar ik heb 3 paarden daar staan en frans de jong is zowat me opa dus ga niet over dingen praten waar je niks van weet !!!!

andere mensen die een oordeel trekken moeten daarmee stoppen jullie zijn er niet bij geweest toen het gebeurde ik wel!!!
en op je kind letten is normaal maar dat zoiets gebeurd als je 3 minuten niet oplet kan iedereen gebeuren het was mijn grootste vriend en in mijn ogen me kleine neefje dus oordeel niet als je er niks vanaf weet !!!!


Zeker je eerste post? Ja ik zie het. Heb je speciaal een account gemaakt om hier te reageren?
Tuurlijk is het erg. Zou wel erg zijn als iemand het niet erg zou vinden.
Maar jij hoeft de mensen ook niet zo af te snauwen. Sorry hoor vat het niet te persoonlijk op.

Het is erg tragisch, maar voortaan wat beter op je kinderen passen. Op een manege of stoeterij, je eigen stal. staan zoveel gevaren. Je riek bijvoorbeeld. ja de stapmolen. het schrikdraad van de wei. Ik zeg maar wat, maar niemand kon weten dat dit zou gebeuren. Iemand moest de eerste zijn, hoe gevaarlijk het is. Laat dit ook de laatste zijn. Laat dit trouwens ook een les wezen Lachen

rust zacht. Ach gut



ik heb er geen woorden voor wat jij eruit gooit jij ben ook weer zo;n een persoon die niet zuiver is
LAAT DIT EEN LES ZIJN VOOR JOU Knipoog

Lynn_Nikita

Berichten: 25566
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Limburg

Re: Jongetje alsnog overleden na ongeluk bij stapmolen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 23:26

doe eens normaal zeg

Jazzmine
Berichten: 7
Geregistreerd: 23-03-07

Re: Jongetje alsnog overleden na ongeluk bij stapmolen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 23:28

Cassidy schreef:
ripmiboy schreef:
kijk sommige mensen moeten niet dingen gaan zeggen die ze niet kunnen weten niemand weet hoe hij was nieman weet wat er gebeurt is en hoe het gegaan is iedereen moet ze oordeel voor zich houden je moet is nagaan bij jezelf als ze het over jou kinderen zouden zeggen je kan een kind niet vastbinden aan een ketting dat gaat niet en de dingen die gezegt worden zijn onredelijk dat soort dingen komen bij de nabestaanden(zoals ik) heel hard aan het is niet de schuld van de stal het is niet de schuld van mij tante het is niemand zijn schuld het kan ook gebeuren als er iemand bij is en er worden hier verhalen gemaakt die niet waar zijn zo is het gewoon en als je de waarheid niet weet moet je niet oordelen dat is het en ik vat dit wel heel erg persoonlijk op dus bemoei je er neit mee het is gebeurt en niemand kan er wat aan veranderen als ik zo op mensen reageer is het omdat ze neit weten waar ze over prate het is hun niet overkomen klaar.


Lijkt met niet gepast om in dit topic de schuldvraag te willen discussieren, en idd, er veranderd voor de ouders en voor het overleden jochie niets door..., maar helemaal schuldvrij zijn de ouders niet, en is ook de manegeeigenaar niet. Iedereen schuldvrij te willen praten is NIET de correcte manier om ervoor te zorgen dat de dood van dit jochie niet voor niets is geweest....




ik heb het al eerdergesegt hiero maar laat dit bericht een hele GOEIE LES SIJN VOOR JOU en laat mij nou niet merken dat jij nog 1 keer schrijft dat mijn ouders niet helemaal schuld vrij zijn want ik kom er wel achter wie je ben jij ben niet helemaal zuiver en niet helemaal barkey
laatste waarschuwinG ! Knipoog

Lynn_Nikita

Berichten: 25566
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Limburg

Re: Jongetje alsnog overleden na ongeluk bij stapmolen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 23:30

kind, stuur een pm, lees het niet, of negeer het
ga niet mensen bedreigen, dit topic is anders zo op slot en word je gebannen van bokt
iedereen heeft eigen mening en kan me voorstellen dat pijnlijk is, maar door zo te reageren heb je straks meer problemen op bokt dan wat anders

Jazzmine
Berichten: 7
Geregistreerd: 23-03-07

Re: Jongetje alsnog overleden na ongeluk bij stapmolen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 23:33

Lynn_Nikita schreef:
doe eens normaal zeg



Hou nou heel gauw je mond dicht ik ben net een paar dagen me broertje kwijt ..
dus toon een beetje respect jij moet gewoon oppassen wat je neer schrijft want het komt wel zo over Knipoog

Jazzmine
Berichten: 7
Geregistreerd: 23-03-07

Re: Jongetje alsnog overleden na ongeluk bij stapmolen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 23:35

Lynn_Nikita schreef:
kind, stuur een pm, lees het niet, of negeer het
ga niet mensen bedreigen, dit topic is anders zo op slot en word je gebannen van bokt
iedereen heeft eigen mening en kan me voorstellen dat pijnlijk is, maar door zo te reageren heb je straks meer problemen op bokt dan wat anders



ik bedreig helemaal niet ik waarschuw alleen en ik zeg de waarheid en tja dat kanhard aankomen bij mensen zoals jij want er zijn ook mensen die ons gewoon steunen en die dat niet eens in hunhoofd halen 0m zoiets van let voortaan beter op je kinderen neer te setten

Lynn_Nikita

Berichten: 25566
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Limburg

Re: Jongetje alsnog overleden na ongeluk bij stapmolen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 23:36

ik wens jullie sterkte, en nergens staat dat ik jullie de schuld geef
jij kan hie rnieta lleen zomaar mensen bedreigen en op elke reactie tegen reactie geven. zitten alstijd mensen die opmerkingen maken die je kwetsen, ik ben vorige ook getuige geweest van de dood van paard, ook door verstikking, weet je hoeveel mensne mij de schuld gaven, doet pijn ja
veel pijn, maar je kan niet veranderen hoe sommige mensen denken,e n met dreigen hier krijg je alleen maar meer problemen, is het topic zo op slot, kan niemand meer reageren

Lynn_Nikita

Berichten: 25566
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Limburg

Re: Jongetje alsnog overleden na ongeluk bij stapmolen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 23:37

en ik heb nergens gezegt dat JULLIE niet opgelet hebben
in ander topic ging erover dat veel kinderen op maneges gedropt werden als of kineropvang was, en daar heb ik het over
lees eerst eens alles voordat je zo reageerd

Jazzmine
Berichten: 7
Geregistreerd: 23-03-07

Re: Jongetje alsnog overleden na ongeluk bij stapmolen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 23:40

Lynn_Nikita schreef:
ik wens jullie sterkte, en nergens staat dat ik jullie de schuld geef
jij kan hie rnieta lleen zomaar mensen bedreigen en op elke reactie tegen reactie geven. zitten alstijd mensen die opmerkingen maken die je kwetsen, ik ben vorige ook getuige geweest van de dood van paard, ook door verstikking, weet je hoeveel mensne mij de schuld gaven, doet pijn ja
veel pijn, maar je kan niet veranderen hoe sommige mensen denken,e n met dreigen hier krijg je alleen maar meer problemen, is het topic zo op slot, kan niemand meer reageren




:@ MISCHIEN IS DAT MAAR BETER DAN HEH WANT IK HEB GEEN ZIN MEER IN DEZE POPPENKAST EN IK ZEG OOK NIET DAT IEMAND MIJN OUDERS DE SCHULD GEVEN ALLEEN DAT JIJ NIET SPOORT Knipoog EN DAT MOET JE EENS GAAN BEGRIJPEN EN NIET PROBEREN JE GELIJK TE HALEN WANT DAT KRIJG JE TOCH NIET GA LEKKER MET JE GOMPENKOP NAAR JE PAARD OF GA LEKKER VAN DEZE SITE AF JIJ HEB GEEN GEVOEL JE SPOORT NIET Knipoog PEACE (Y) IK BEN UIT GEPRAAT MET JOU IK WIL GEEN WOORDEN MEER VUIL MAKEN AAN ZO'N STUK BAGGER !

Anoniem

Re: Jongetje alsnog overleden na ongeluk bij stapmolen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 23:40

Moderatoropmerking:
Mensen alsjeblieft! Kalmeer even voor je een post plaatst... Lachen

Dit topic is NIET bedoeld voor de schuldvraag, ik wil hier dan ook géén opmerkingen over zien... Het is verre van gepast om daar over te gaan discussiëren. Graag een beetje respect over en weer.

solina

Berichten: 1067
Geregistreerd: 22-09-05

Re: Jongetje alsnog overleden na ongeluk bij stapmolen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 23:41

he lees dit net,vind het verschrikkelijk wat er is gebeurd en wil familie en nabestaande hierbij ook condoleren en veel sterkte toewensen in deze moeilijke tijd.wil me verder ook niet bemoeien met wat hier boven is gezegt ,maar denk dat het gevoel en de reactie van jazzmine wel te begrijpen is,je moet je zelf in de situatie verplaatsen.
maar ook vind ik wel dat je elkaar niet moet gaan bedreigen,en steeds maar harde reactie,s tegen elkaar geven brengt ook niks op.
jongens llat het rusten en laat de familie en nabestaande gewoon met rust.bedoel het niet verkeerd maar denk dat ze al genoeg verdriet hebben en genoeg moeten verwerken.en zo,n topic met conclusie,s en reatie,s is dan niet fijn om te lezen.

Lynn_Nikita

Berichten: 25566
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Limburg

Re: Jongetje alsnog overleden na ongeluk bij stapmolen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 23:42

nee, maar ik heb neregns iemand schuld gegeven, in elk stukje staat juist hoe erg het is allemaal, en dat niemand schuld heeft, en dat ze dat onderzoek moeten laten omdat toch niemand dat jochie mee terugkrijgt
nu wor dik gewoon uitgescholden
en topic blijft gewoon open, nou ja zeg

Jazzmine
Berichten: 7
Geregistreerd: 23-03-07

Re: Jongetje alsnog overleden na ongeluk bij stapmolen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 23:51

wil je meedelijden ofso met je de topic blijft gewoon open :S

solina

Berichten: 1067
Geregistreerd: 22-09-05

Re: Jongetje alsnog overleden na ongeluk bij stapmolen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 23:52

vond ook niet dat je uitgescholden moet worden ,maar het kan wel een klap in je gezicht zijn als er gezegt wordt dat je beter op je kinderen moet letten,ook al bedoelde je dit mischien in het algemeen en niet tegen die mensen zelf.ik heb zelf ook een dochtertje en neem die liefst niet mee naar de manege omdat daar heel veel jonge drukke paarden staan.
maar zelf hebben we vroeger ook een manege gehad en daar kwamen genoeg kleine kinderen, waar je ook bent met je kind moet altijd uitkijken en oppassen een ongeluk kan overal gebeuren .wens gewoon nabestaande veel sterkte met zo tragies verlies van een jongetje van zes jaar,ga iemand niet verwijten maar steun elkaar in zo moeilijke tijd

Anoniem

Re: Jongetje alsnog overleden na ongeluk bij stapmolen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 23:53

Moderatoropmerking:
Dit is de laatste opmerking om ontopic te gaan en respectvol naar elkaar te blijven.

Jazzmine, ik begrijp dat je geëmotioneerd bent, maar het is op Bokt wel de bedoeling om respectvol naar elkaar te reageren. Ik wil jullie (Jazzmine en Lynn_Nikita oa) vragen om niet meer op elkaar in te gaan.

SVP geen discussie meer... Maar houd het ontopic met medeleven Lachen

Blackbinky

Berichten: 373
Geregistreerd: 11-02-07
Woonplaats: Westland

Re: Jongetje alsnog overleden na ongeluk bij stapmolen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 15:47

Jazzmine en Ripmeboy en alle nabestaande heel veel sterkte!
Kan me voorstellen dat je heftig reageert als je zo veel verdriet hebt, niet meer dan logisch lijkt me. Er is namelijk helemaal geen schuldvraag!! Ook al is de molen aangezet, dan nog is het een ongeluk. Wie kan het nu bedenken dat het touwtje van een jas zulke verstrekkende gevolgen heeft?? Niemand toch....

Ik heb in het verleden 5 jaar op Manege Hoek van Holland gestaan en vond het daar altijd erg fijn, vooral ook voor kinderen.
Frans houd ontzettend veel van kinderen en zal hier kapot van zijn. Ook mijn medeleven gaat uit naar hem.

Allemaal heel veel sterkte.

noussie

Berichten: 299
Geregistreerd: 13-01-05

Re: Jongetje alsnog overleden na ongeluk bij stapmolen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 00:39

jeetje wat verschrikkelijk is dit zeg!
ik wil jullie ook heel erg veel sterkte toewensen in deze moeilijke tijd! Vriendjes zijn?

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Re: Jongetje alsnog overleden na ongeluk bij stapmolen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 15:21

Wat verschrikkelijk dat dit jongetje toch is overleden. Heb het vorige topic mn ding al gezegd, maar wil hier wel de nabestaanden veel sterkte wensen.

Jazmine, ik begrijp dat je helemaal naar de piep bent, want dit is afschuwelijk.. maar mag ik zo vrij zijn om te zeggen dat ik het belachelijk vind hoe je reageerd en je duidelijk Lynn haar posten niet goed hebt gelezen, als je tussen de regels doorleest zie je dat ze het juist erg goed bedoeld. Nogmaals, begrijp wel dat je zo f*cked up bent en dat is te zien aan de manier van je uitspraken en begdreigende teksten..
Heel veel sterkte.

Aphrodite
Berichten: 91
Geregistreerd: 07-03-06

Re: Jongetje alsnog overleden na ongeluk bij stapmolen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 19:42

het is gewoon verschrikkelijk en er is niets aan te doen. Veel sterkte voor de na bestaande

MarenFrodo

Berichten: 5
Geregistreerd: 25-02-07
Woonplaats: Gorredijk

Re: Jongetje alsnog overleden na ongeluk bij stapmolen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 19:46

Het is gewoon verschrikkelijk ja !