Gefeliciteerdd....(K)ik wens jullie veel plezier en geluk toe met jullie 2 kinderen..Leuke naam trouwens!!
Jee, wat leuk! Gefeliciteerd Anky, Yannick en Sjef! Ava is een mooie naam, had die naam nog nooit eerder gehoort.
Gefeliciteerd met jullie dochter en zusje Fijn dat alles voorspoedig is verlopen. Mooie aparte naam heeft het meisje.
Vende schreef:Waarom feliciteren jullie Anky en Sjef persoonlijk? Zitten hun op bokt? volgens mij wel mensen die op hun bedrijf werken ....
gefeliciteerd.. Gelukkig gezond!!Heel veel geluk met zijn vieren..@ eilander: die kids worden met een startkaart geboren
Vende schreef:Waarom feliciteren jullie Anky en Sjef persoonlijk? Zitten hun op bokt? Nee, maar misschien zitten zij wel op Bokt. Sorry, kon het niet laten. Je zult je erover verbazen hoeveel hier wordt (mee)gelezen, dus die felicitaties komen vast wel over.
yippie! gefeliciteerd! een dochtertje, wat leuk voor ze!Ik heb dan wel de weddenschap verloren dat hij voor de 1 maart werd geboren maar dat het een meisje werd heb ik tenminste goed! Gefeliciteerd anky, sjef en yannick en familie!
van harte met jullie kleine anky (ava) in spee.geniet van de kleine dingen het gaat allemaal al zo snel.