heel veel sterkte marleen!! ik was toen bij hippisch hengelo toen ze won. en ik zag al die paarden vrijdag nog in de paardenvrachtwagen staan opweg naar huis. daarvoor waren 2 connexion busjes met al die lui er in. ik hoop dat ze er weer goed bovenop komt!!
ja jeetje wat een verhaal zal ze nooit meer paardrijden? of kan ze er nog boven op komen ? want ze zat volgens mij bij het talenten team van de rabobank bij de cros toch? nou ieder geval veel beterschap en sterkte voor de familie & kennisen!!
Op de foto heeft ze netjes een cap op, maar als je onder je paard komt helpt dat ook niet meer. Sterkte Marleen !
Precies, een cap beschermt helaas niet je hele lichaam. Echt heel vervelend voor haar, ik wens haar veel sterkte voor de komende periode. Voor de periode dat ze plat moet liggen, maar zeker ook de peiorde van revalideren die daarna volgt. Ik hoop dat het weer helemaal goed komt
oei pijnlijk.ik weet hoe de eigenaar van mijn stalling eraan toe was.En dit is nog wel even wat erger wat jij hebt marleen. Ik hoop wel dat je miss stiekem bokt leest want er zijn een hoop mensen die aan je denken. BETERSCHAP en sterkte.