Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Deesiej schreef:Ik vind wel dat je alleen met je pony de straat op moet gaan als hij echt verkeersmak is..
rachelthinka schreef:mijn pony is heel goed verkeersmak is nog nooit op hol gegaan ook niet voor vrachtwagens met veel lawaai of graafmachines of weet ik veel wat, maar die crosmotoren die dus gewoon bewust achter mij reden terwijl mijn pony begon te bokken en mij dr afgooide waren echt to much voor haar! die gasten hebben overgens gewoon staan lachen terwijl ik op de grond lag
IKbenEllen schreef:Deesiej schreef:Ik vind wel dat je alleen met je pony de straat op moet gaan als hij echt verkeersmak is..
Hoe denk je dat een paard verkeersmak wordt?
IKbenEllen schreef:Deesiej schreef:Ik vind wel dat je alleen met je pony de straat op moet gaan als hij echt verkeersmak is..
Hoe denk je dat een paard verkeersmak wordt?
Deesiej schreef:Over de weg lopen. Idd maar niet meteen erop zitten of er een kar achter gooien, en ook niet in gebieden gaan rijden waarvan je weet dat er van dat soort *piep* dingen rijden..
Deesiej schreef:En, er stond geensmilie achter die zin hoor
IndianLady schreef:HC dat is regelrechte onzin.
Jess_vH schreef:ik hoorde het van mijn vriend. Het gaat om zijn (directe) collega.
Vind het of je paard nu verkeersmak is of lerende een gemene streek om paarden op die manier op te jagen.
Als er iets heel ergs gebeurd was zou het nog dood door schuld zijn, daar denken mensen vaak niet aan, meestal pas als het te laat is.
IKbenEllen schreef:De andere kant van het verhaal KAN niet gehoord worden HC,