jacimatho schreef:S schreef:
Je berichtje komt een beetje aanvallend over, zo te lezen doet Lunas al behoorlijk wat om haar diertje terug te vinden.
Ieder extra iets is welkom natuurlijk, misschien kun jij in je eigen omgeveing meer ruchtbaarheid geven aan de diefstal van deze pony?
Ik wil best wat doen.Bij Swieb en Tess heb ik de hele buurt rond geflyerd.En ben ik ook in de auto gesprongen om te gaan kijken als dat moet.
Ik wil ook best wat doen als de eigenaar zelf ook wat doet.Stabroek is niet zo groot Putte ook niet.Als mijn paard gestolen word,hangt de volgende dag het dorp vol.
Ik vind dat er hier weinig informatie verstrekt word.Er is verschillende keren gevraagd naar en chip.behalve een onsamenhangend verhaal is het nog niet duidelijk of de pony gechipt is.
Adri is normaal heel snel met het melden van gestolen paarden er is nog steeds geen melding.Buiten dit bericht is er verder niks over de gestolen pony te vinden.
Ik val bovendien niet aan,ik vraag alleen.Voor ik me in ga spannen wil ik wel graag weten dat ik het niet voor niks doe.
. 
.