Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Neonlight schreef:Ik ben benieuwd, toen ze bij de stal van mijn vriendin waren geweest kreeg namelijk niemand van de pensionklanten de zadels vergoedt.
_Fleur schreef:schijnt ook dat er van gestolen zadels barkrukken worden gemaakt
GillyZidane schreef:Neonlight schreef:Ik ben benieuwd, toen ze bij de stal van mijn vriendin waren geweest kreeg namelijk niemand van de pensionklanten de zadels vergoedt.
ik weet van een aantal klanten die hun geld terug krijgen...
Melissaa_x schreef:Ik vind het vreemd als je zadels gaat stelen, er zijn toch veel waardevollere spullen om te stelen
Myfairytale schreef:Hmmm, dat is ook dicht bij mij in de buurt!
Mijn zadelkast zit dan altijd wel op slot, ik neem mijn zadel ook altijd mee naar huis.
Wel erg naar voor de gedupeerden! Hoop dat de daders gepakt worden en flinke straffen krijgen!![]()
Erg goede actie van de betreffende ruitersportzaak!![]()
(weet iemand welke dat is? ga ik daar ook eens kijken voor mijn spulletjes)
Toad schreef:Ik werk op de Driesprong, had gister al gehoord dat er zadels gestolen waren en vandaag kreeg ik de bevestiging van de eigenaar.
De pensionstal is nogal een 'rijke' pensionstal, er zijn veelal rijke mensen met dus dure zadels.
Ish schreef:_Fleur schreef:schijnt ook dat er van gestolen zadels barkrukken worden gemaakt
Dat heb ik ook al gehoord ja!
Rowie_lover schreef:
simodi schreef:Toad schreef:Ik werk op de Driesprong, had gister al gehoord dat er zadels gestolen waren en vandaag kreeg ik de bevestiging van de eigenaar.
De pensionstal is nogal een 'rijke' pensionstal, er zijn veelal rijke mensen met dus dure zadels.
Dat is dus echt helemaal niet zo!!! Het is helemaal geen rijke stal en ook geen rijke klanten hoor!
Toad schreef:De familie van Drie is misschien niet zo rijk, maar er staan echt wel een hoop rijke mensen hoor(met stapels Anky pads).
Daar schrok ik echt van toen ik er voor het eerst werkte, haast elk paard heeft een Anky halster.
Sim0ne schreef:Nou als je een paard hebt op een pensionstal en een duur zadel en wat spullen van Anky ben je per definitie rijk volgens mij....