HappyAppy schreef:marleendv_88 schreef:Jeetje wie doet nou zoiets, ten eerste al om te bedenken zo'n bom te gaan maken, maar om het dan ook nog naar een onschuldig dier te gaan gooien
Arm beest..
Tja het is een keer uitgezonden op tv hoe je dat kan maken en dan is er: 'De MENS'!! En wat is nou hier op deze aardbol het grooste kuddedier ????? Juist, die mensjes
. Dit zijn nou van die gastjes die dus nix te doen hebben, of juist wel maar er toch ook bij willen horen bij de rest vd die ettertjes. Anders zijn het mietjes of erger, dus gaan we toch een bom maken en naar een ezel gooien want die beestjes kunnen zich niet verweren
en wij zijn lekker stoer
.
Dit soort egootjes moet je maar 1 straf geven: 'Op een mijnenveld loslaten'![]()
. Of is dit weer wat radicaal ?? Nee... vind ik niet. Je zou ze ook ns laten werken in dierentuinen, stront laten scheppen bij de olifanten of de tijgers laten voeren en ze een zetje geven
.
Zou de dienstplicht weer her-invoeren nix zijn, en ze dan flink opjagen over die stormbaan
. Of.......misschien kunnen ze wel een dagje mijn paard komen verzorgen, dan weet je zeker dat die gastjes voor eens en altijd kreupel door t leven gaan
, ja das leuk.
Sorry, ik sla nu ff door.
Die vind ik wel oke