Ezel gewond door croftybom

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Joscaa

Re: Ezel gewond door croftybom

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 20:00

HappyAppy schreef:
marleendv_88 schreef:
Jeetje wie doet nou zoiets, ten eerste al om te bedenken zo'n bom te gaan maken, maar om het dan ook nog naar een onschuldig dier te gaan gooien
Arm beest..

Tja het is een keer uitgezonden op tv hoe je dat kan maken en dan is er: 'De MENS' Extreme duivel !! En wat is nou hier op deze aardbol het grooste kuddedier ????? Juist, die mensjes Boos! . Dit zijn nou van die gastjes die dus nix te doen hebben, of juist wel maar er toch ook bij willen horen bij de rest vd die ettertjes. Anders zijn het mietjes of erger, dus gaan we toch een bom maken en naar een ezel gooien want die beestjes kunnen zich niet verweren en wij zijn lekker stoer Ja .

Dit soort egootjes moet je maar 1 straf geven: 'Op een mijnenveld loslaten' Party!! Pling . Of is dit weer wat radicaal ?? Nee... vind ik niet. Je zou ze ook ns laten werken in dierentuinen, stront laten scheppen bij de olifanten of de tijgers laten voeren en ze een zetje geven Haha! .

Zou de dienstplicht weer her-invoeren nix zijn Pling , en ze dan flink opjagen over die stormbaan Duivel . Of.......misschien kunnen ze wel een dagje mijn paard komen verzorgen, dan weet je zeker dat die gastjes voor eens en altijd kreupel door t leven gaan Dromen , ja das leuk.

Sorry, ik sla nu ff door Bloos .

Die vind ik wel oke Knipoog Dat mogen ze wel doen *LOL*

pezels

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 20:32

Boos! Boos! stelletje eikels ik zal ik een bom op hun neus gooien..... Boos! Boos!

arme ezel.... Ach gut ik ga exstra goed op jason keji gijs en zaza letten hoor.....

moniquelucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 20:34

Echt zielig!!!Weet iemend hoe het nu gaat?

Sanniej_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 20:34

Las het tot mijn grote schrik gister ochtend op de voorpagina..
Wat afschuwelijk arme ezel wat zou die nu een pijn lijden Ach gut
Weet iemand hoe het verder met de ezel af loopt?

Suus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 20:37

Daar krijg je toch "oog om oog, tand om tand"-neigingen van zou ik bijna zeggen... Boos! Ik kan hier zo boos over worden.

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 21:00

Ik heb het topic verder niet doorgelezen, maar wisten jullie dat een paar jaar geleden de moeder van het ezeltje en de ezel zijn verkracht met een scherp voorwerp? De moeder is daarbij overleden. Nu gebeurt het ezeltje dit weer..
Naar mijn pony's worden ook rotjes gegooid en we hebben al meerdere malen de politie gebeld. Nou en wat doet die eraan? Niks!
Ik vind dat ze rond deze dagen meer moeten rondkijken op straat..
Ik snap er niks van.. Wat is de lol er nou van om dieren zo pijn te doen.. Rond deze kerstdagen..
Ik snap het niet.. Vind het echt triest Verdrietig

moniquelucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 21:02

kas_flower schreef:
Ik heb het topic verder niet doorgelezen, maar wisten jullie dat een paar jaar geleden de moeder van het ezeltje en de ezel zijn verkracht met een scherp voorwerp? De moeder is daarbij overleden. Nu gebeurt het ezeltje dit weer..
Naar mijn pony's worden ook rotjes gegooid en we hebben al meerdere malen de politie gebeld. Nou en wat doet die eraan? Niks!
Ik vind dat ze rond deze dagen meer moeten rondkijken op straat..
Ik snap er niks van.. Wat is de lol er nou van om dieren zo pijn te doen.. Rond deze kerstdagen..
Ik snap het niet.. Vind het echt triest Verdrietig

Vreselijk!!! Echt belachelijk dat iemand zoiets doet, aanpakken die kl**tzakken

Valentijn5

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 21:33

Vreselijk toch, ik word hels van zulke berichten. Arm ezeltje. Waarom toch altijd die onschuldige dieren ergens de dupe van moeten worden. Laat de daders zelf een explosie van dichtbij meemaken, dan weten ze hoe het voelt. I.p.v. een onschuldig dier ermee te verwonden. Walgelijk ik word er heel erg boos om!!!!!!

Suusoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 21:38

Ik las het vanmorgen al in de krant.. Achterlijke kinderen zeg!
Hoe haal je het in je hoofd...

gipsyboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 21:53

belachelijk ik als ik ze tegen kom doe ik hetzelfde terug.

annika_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 21:58

twordt met de dag gekker.!! Boos! opsluiten die jongens die het gedaan hebben... dit doe je togg nieet! Boos!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 22:14

Aanpakken die kl**tzakken dit en dat, lieve schatten dat doen ze toch niet, ik kan alleen maar van schande spreken, 12,14 en 15 jaar, die hebben klappen over hun reet nodig en die hadden mee gemoeten in de zak, en zo strak mogelijk dichtknopen.

Walgelijk dat ze het altijd doen bij dieren die niets terug kunnen doen, misschien verbod voor dat spul onder de 16?

arinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 22:29

Hoop dat ze ze pakken! Stelletje achterlijke randdebielen Boos!

CoolFlower

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 22:46

Noujaa! Die jongens denken zker dat ze stoerr zijn! Boos!

Zo denken er veel tegenworodig namelijk Misselijk

Arm ezeltje! Dat hij er nu weer onder moet lijden dat die jongens zo bezig zijn! Beetje stoer doen voor vrienden en het de hele school doorvertellen, nou dáár wordt je beter van maar niet heus! Boos!

loveseben

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 22:50

ik heb het ook op tv gezien
echt verschrikkelijk
ik word daar zo pissig van Stoom uit je oren
ik zou bij die jongens hetzelfde willen doen

Dees1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 22:59

Aanpakken die gasten, wij kwamen daar altijd en het is zón lief ezeltje echt zielig Boos!

angel25

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 23:00

wel apart dat het nog zo toegankelijk is voor iedereen, kunnen ze dat ezeltje niet overplaatsen? Als ze al eerder is toegetakeld en nu dit weer?? er gebeuren echt de raarste dingen op kinderboerderijen e.d., ze zouden er beter toezicht moeten hebben vind ik...arme beesies

Hipstr

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 23:10

Ik had het gezien/gelezen in de krant.
Vindt het egt zielig gewoon.
Hoe kunnnen mensen zulke zieke plannen maken zeg. !! Boos!

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 23:44

Jeetje wat erg! Ze hebben het er nu ook over bij Hart van Nederland. Het is ook gebeurt bij een baby en de moeder.

Zjikos_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 10:59

we zullen hun eens zon ding in hun gezicht laten ontploffen arma ezel daar houd ze gewoon een trouwma aan over vilgens mij had ze dit al ens meegemaakt

Precious20

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 12:57

polly2 schreef:
Een tijdje geleden was er in zo'n nieuwsrubriek (ik dacht 4 in het land) een demonstratie hoe je zo'n bom moest maken. Ze lieten 'm ook ontploffen. Uitebreid werd er gewezen op het effect dat het kon hebben en hoe gevaarlijk het was etc.. En dat men zorgen had dat jeugd die stoer willen doen en niet nadenken hiermee zouden gaan experimenteren.
Ik zei toen tegen mijn man: Dan moeten ze vooral zo gedetailleerd laten zien hoe je zo'n ding maakt. Dan breng je kinderen op ideeën die dat anders wellicht niet gedaan zouden hebben.
Mijn man vond dat ik wel wat overdreef...kinderen die het willen doen vinden het toch wel uit als ze dat willen, zei hij.
Dat ben ik wel met hem eens...maar ik denk dat er ook een kleine groep is die naar het effect van zo'n ding kijken en dan denken "cool...dat ga ik eens proberen" en die zonder die uitzending niet op dat idee gekomen waren...
Ben ik hierin dan zo'n ouderwetse muts? Omdat ik vind dat je nu eenmaal niet alles op tv moet laten zien?
Hoe denken jullie hierover?
Want dit bericht geeft mij echt het "zie-je-wel" gevoel.
Ik vind het diep triest....mensen zijn slachtoffer geworden en nu ook al een ezeltje....

Idd, ik snap die producers ook niet! Hoe kan je nu zo stom zijn om te denken dat niemand dat ook bij zijn thuis gaat willen uitproberen... Verward Je geeft hun gewoon de pap in de mond!
Maar ik heb net ook even gegoogled naar croftybom en raad eens wat? Ik ben ook op een site uitgekomen waar heel gedetailleerd beschreven staat hoe je zo'n bom moet maken. Kom aan, dit kan toch niet meer?!?
Het internet kan heel nuttig en informatief zijn maar het brengt ook heel wat gevaren met zich mee. De ouders van tegenwoordig moeten hun kinderen voor veel meer onheil afschermen dan een goede 5 jaar geleden.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 13:10

Wat een rotzakken die dat doen!

Harvumi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 13:19

Jongeren hebben geen respect meer...Laatst liep ik met mijn 2.5 jarige over straat worden er strijkers naar mij en mijn pony gegooid. Gelukkig alles goed gegaan, hij schrok niet en strijkers hebben ons niet geraakt. Ik vroeg nog aan die meid of ze het normaal vond maar ze liep gewoon door zonder om te kijken!
Toen mijn hond (6 jaar) een jaar of 1 was liep ik met haar hier op het dorp en waren er ook weer jongeren die met strijkers en voetzoekers naar ons smeten. Sindsdien is mijn hond bang voor alles eigenlijk, het was al een vrij neurotische hond maar ze hoeft nu nog maar een knalletje in de verte te horen en ze gaat door het lint!
En het wordt alleen maar gekker...

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 13:42

nikkiej_86 schreef:
Jakkes nog aan toe
Wat een zieke mensen leven er tegewoordig
Gatverdamme
Ik moet zoiets echt niet zien
Ik ben blij dat men pony's aan huis staan deze komende periode Lachen

En dit ezeltje is voor 6 jaarterug al eens eerderslachtoffer geweest van mensen die haar met scherpe voorwerpen hadden bewerkt
En daaris de moedervan dit ezeltje aan overleden;(
Arm ezeltje;(

Wat vreselijk zielig! Huilen Verdrietig
Laat ze die vervelende ettertjes maar eens heel flink pijn doen...... Boos!
En die gootsteenontstopper moeten ze gewoon uit de handel halen!
Het is vreselijke troep, ook heel slecht voor het milieu!
Mensen moeten gewoon maar een beetje opletten dat ze geen troep in de gootsteen krijgen ipv "ach, we kopen wel ontstopper...."
Kan er gelijk geen kwaad meer mee aangericht worden.

INGEMUIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 14:45