Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Arabelle schreef:Oh,Oh, waar gaat dat heen met de wereld. Laat het contact als je er behoefte aan hebt, gewoon zijn mens op mens en de dieren lekker met rust laten. Paarden, doen zulke dingen toch ook niet bij een mens. Ik blijf erbij, dat we nog heel veel kunnen leren van de dieren. We kunnen meer leren van hen, dan zij van ons.
miss_welsh schreef:Ja tis wel ziek maar laten we eerlijk zijn meiden, wie van jullie heeft daar nou nooit over gefantaseerd...??? Nou dan!
Deeday schreef:Nee waarschijnlijk krijgt ie alleen boete ofzo, heb een keer gehoord dat als je een dier misbruikt kunnen ze je niks maken want dan doe je het dier geen pijn ofzo, nou hij had het niet bij mijn paard moeten doen want dan had ik de eerste beste ijzeren staaf gepakt en net zolang gemept tot hij er bij neer viel en dood stil lag. Ben normaal niet zo aggresief hoor maar hier maak je me echt boos mee heel bah vind ik dit.. die gozer en miss_welsh jullie sporen echt niet!!!
Elise88 schreef:Esmeralda schreef:je denk toch niet dat dat paard daar iets van over houdt he. Als die man met zijn piemelmans in dat paard staat te rijden.
Kan dat geen mishandeling noemen. Eerder een pervers gedoe.Gewoon goor.
Maar dat paard zal er waarschijndelijk ook geeneens iets van gevoelt hebben, eerder een geduw tegen zijn achterste!!
.. hm op het nieuws (tv) zeiden ze toch echt dat meneer met 2 handen ín het paard zat en dat er bloed uit de vagina van 't paard kwam ..
lijkt me niet zo prettig voor 't beest.
miss_welsh schreef:Jammer dat mijn inmiddels zelf verwijderde quote steeds weer terug komt. Ook jammer dat het uit zijn verband word getrokken.
Kan men a.u.b. weer gewoon over dit topic praten???
promptertje schreef:Miss Welsh is geen "miss" gok ik, ik heb er al een Tem aan gewaagd
miss_welsh schreef:Ik wil het er niet eens meer over hebben. Heb er al een nacht slecht van gelapen.
tjady schreef:Heel goed dat ze hem hebben gepakt. Hoop dat ze er mooie voorbeeld straf uitdelen.
Miss_welsh, je uitspraak vond ik ook raar. Maar als je uitlegt hoe je het bedoelde. Dan zullen mensen je er niet meer op aanspreken neem ik aan en kun je rustig weer slapen.
Iedereen maakt wel eens een vergissing, zet hem weer recht. Het zal je opluchten denk ik.
avanti4ever schreef:tjady schreef:Heel goed dat ze hem hebben gepakt. Hoop dat ze er mooie voorbeeld straf uitdelen.
Miss_welsh, je uitspraak vond ik ook raar. Maar als je uitlegt hoe je het bedoelde. Dan zullen mensen je er niet meer op aanspreken neem ik aan en kun je rustig weer slapen.
Iedereen maakt wel eens een vergissing, zet hem weer recht. Het zal je opluchten denk ik.
denk niet dat ze er nog zin in heeft daarbij hebben denk ik esmiralda en ik al een beetje geprobeert uit te leggen hoe t w.s. zit:)
denk dat misswelsh er nu best mee zit....