Amsterdammer gepakt voor misbruik paard

Moderators: Maureen95, Essie73, Muiz, Firelight, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
prompter

Berichten: 11494
Geregistreerd: 28-09-02

Re: Amsterdammer gepakt voor misbruik paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 13:48

Miss Welsh is geen "miss" gok ik, ik heb er al een Tem aan gewaagd Knipoog

Valentijn5
Berichten: 1661
Geregistreerd: 11-08-05

Re: Amsterdammer gepakt voor misbruik paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 13:59

Oh,Oh, waar gaat dat heen met de wereld. Laat het contact als je er behoefte aan hebt, gewoon zijn mens op mens en de dieren lekker met rust laten. Paarden, doen zulke dingen toch ook niet bij een mens. Ik blijf erbij, dat we nog heel veel kunnen leren van de dieren. We kunnen meer leren van hen, dan zij van ons.

MissJ

Berichten: 8726
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Groningen

Re: Amsterdammer gepakt voor misbruik paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 14:07

Arabelle schreef:
Oh,Oh, waar gaat dat heen met de wereld. Laat het contact als je er behoefte aan hebt, gewoon zijn mens op mens en de dieren lekker met rust laten. Paarden, doen zulke dingen toch ook niet bij een mens. Ik blijf erbij, dat we nog heel veel kunnen leren van de dieren. We kunnen meer leren van hen, dan zij van ons.


Waarschijnlijk dacht deze meneer dat ook. Nagelbijten / Gniffelen Clown

Sorry, heel flauw. Bloos

NathalietjeB

Berichten: 17288
Geregistreerd: 04-07-05
Woonplaats: ergens

Re: Amsterdammer gepakt voor misbruik paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 14:14

miss_welsh schreef:
Ja tis wel ziek maar laten we eerlijk zijn meiden, wie van jullie heeft daar nou nooit over gefantaseerd...??? Nou dan!


bah jou zou ik nou nooit bij me paard laten bah laat jezelf eens nakijken bij een docter want die zieke gedachtes laat je maar ergens anders los niet hier op bokt bah smerig kind....

21 :S omg die gozer heeft echt een probleem in ze hoofd...hopelijk krijgt hij een hoge straf maar dat zal wel niet hier in nederland..

Deeday

Berichten: 708
Geregistreerd: 13-04-05
Woonplaats: Harderwijk

Re: Amsterdammer gepakt voor misbruik paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 14:18

Nee waarschijnlijk krijgt ie alleen boete ofzo, heb een keer gehoord dat als je een dier misbruikt kunnen ze je niks maken want dan doe je het dier geen pijn ofzo, nou hij had het niet bij mijn paard moeten doen want dan had ik de eerste beste ijzeren staaf gepakt en net zolang gemept tot hij er bij neer viel en dood stil lag. Ben normaal niet zo aggresief hoor maar hier maak je me echt boos mee heel bah vind ik dit.. die gozer en miss_welsh jullie sporen echt niet!!!

Zoolgangster

Berichten: 9776
Geregistreerd: 08-04-06
Woonplaats: 587 km van Londen

Re: Amsterdammer gepakt voor misbruik paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 14:22

Ik hoop dat de rechters nou eindelijk eens de ernst inzien, van wat die vent aan het doen was.

0maris0
Berichten: 5811
Geregistreerd: 16-04-05

Re: Amsterdammer gepakt voor misbruik paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 14:24

smerig..

Deeday

Berichten: 708
Geregistreerd: 13-04-05
Woonplaats: Harderwijk

Re: Amsterdammer gepakt voor misbruik paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 14:27

Ik vind het toch vreemd als een mens verkracht word gaat de dader toch ook de cel in nou sorry hoor ik vind dat die kerel dat paard ook aan het verkrachten was, dat paard heeft er toch niet in mee gestemd. Of heeft ie eerst gevraagd "paardje mag ik met jou de liefde bedrijven" ??? Of ben ik de enigste die er zo over denkt?

MissJ

Berichten: 8726
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Groningen

Re: Amsterdammer gepakt voor misbruik paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 14:28

Deeday schreef:
Nee waarschijnlijk krijgt ie alleen boete ofzo, heb een keer gehoord dat als je een dier misbruikt kunnen ze je niks maken want dan doe je het dier geen pijn ofzo, nou hij had het niet bij mijn paard moeten doen want dan had ik de eerste beste ijzeren staaf gepakt en net zolang gemept tot hij er bij neer viel en dood stil lag. Ben normaal niet zo aggresief hoor maar hier maak je me echt boos mee heel bah vind ik dit.. die gozer en miss_welsh jullie sporen echt niet!!!


Dat denk ik dus niet, aangezien hij de jongen die hem betrapte heeft geproberd te wurgen. Er wordt hem namelijk ook poging tot doodslag ten laste gelegd, dat los je niet op met een boete.

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Re: Amsterdammer gepakt voor misbruik paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 14:28

Elise88 schreef:
Esmeralda schreef:
je denk toch niet dat dat paard daar iets van over houdt he Vork . Als die man met zijn piemelmans in dat paard staat te rijden. Cool Kan dat geen mishandeling noemen. Eerder een pervers gedoe.Gewoon goor. Misselijk Maar dat paard zal er waarschijndelijk ook geeneens iets van gevoelt hebben, eerder een geduw tegen zijn achterste!! Bloos



.. hm op het nieuws (tv) zeiden ze toch echt dat meneer met 2 handen ín het paard zat en dat er bloed uit de vagina van 't paard kwam ..

lijkt me niet zo prettig voor 't beest.


kijk dat stukje heb ik niet gehoort en gelezen. Tuurlijk maakt het dan anders. Ook is het anders wanneer met een stok of ander scherp ding in het dier zat te roeren.
Maar zoals ik het las, was meneer zelf aan de slag met zijn piemelmans. En dan zeg ik, daar houdt dat paard niks van over, hoogstens wat geduw en gekriebel aan zijn achterste!!!!

miss_welsh
Berichten: 144
Geregistreerd: 14-02-05

Re: Amsterdammer gepakt voor misbruik paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 15:15

Jammer dat mijn inmiddels zelf verwijderde quote steeds weer terug komt. Ook jammer dat het uit zijn verband word getrokken.

Kan men a.u.b. weer gewoon over dit topic praten???

MissJ

Berichten: 8726
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Groningen

Re: Amsterdammer gepakt voor misbruik paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 15:16

miss_welsh schreef:
Jammer dat mijn inmiddels zelf verwijderde quote steeds weer terug komt. Ook jammer dat het uit zijn verband word getrokken.

Kan men a.u.b. weer gewoon over dit topic praten???


Leg mij eens uit hoe die uitspraak in godsnaam uit zijn verband getrokken wordt dan?

miss_welsh
Berichten: 144
Geregistreerd: 14-02-05

Re: Amsterdammer gepakt voor misbruik paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 15:16

promptertje schreef:
Miss Welsh is geen "miss" gok ik, ik heb er al een Tem aan gewaagd Knipoog


wat is een TEM?

miss_welsh
Berichten: 144
Geregistreerd: 14-02-05

Re: Amsterdammer gepakt voor misbruik paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 15:17

Ik wil het er niet eens meer over hebben. Heb er al een nacht slecht van geslapen.

MissJ

Berichten: 8726
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Groningen

Re: Amsterdammer gepakt voor misbruik paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 15:18

miss_welsh schreef:
Ik wil het er niet eens meer over hebben. Heb er al een nacht slecht van gelapen.


Da's dan mooi stom. Eerst iets controversieels roepen, dan zeggen dat het verkeerd begrepen wordt, en het vervolgens niet uit willen leggen. Als je nou gewoon eens zegt wat je er mee bedoelde ben je misschien wel van het gezeik af.

miss_welsh
Berichten: 144
Geregistreerd: 14-02-05

Re: Amsterdammer gepakt voor misbruik paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 15:19

Nee sorry, ik wil het gewoon vergeten.

MissJ

Berichten: 8726
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Groningen

Re: Amsterdammer gepakt voor misbruik paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 15:20

Dan moet je in mijn ogen niet zeuren, sorry.

miss_welsh
Berichten: 144
Geregistreerd: 14-02-05

Re: Amsterdammer gepakt voor misbruik paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 15:21

Kheb zo'n spijt van mijn uitspraak, das alles wat ik erover kwijt wil.

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Re: Amsterdammer gepakt voor misbruik paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 15:22

denk dat ze gewoon even een dole bui had, en dacht, nou iedereen zou toch weleens sex met zijn paard willen. Tenslotte zoenen we ze ook plat. Vork ik denk dat miss_welsh zoiets in die trant dacht. En dat in een dolle bui heeft op geschreven. En zich even later bedacht dat, dat niet echt handig was. Maar helaas sprong er iemand direct bovenop (hihi woordspeling is fun) En zit ze nu een een soort van trauma!! Haha!

miss_welsh
Berichten: 144
Geregistreerd: 14-02-05

Re: Amsterdammer gepakt voor misbruik paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 15:24

Juist, inderdaad.

MaraYvette
Berichten: 3800
Geregistreerd: 22-12-03

Re: Amsterdammer gepakt voor misbruik paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 15:25

ik denk dat misswelsh t eigenlijk als 'stom' grapje bedoelde wat niet had moeten overkomen als t nu is gedaan??? klopt dat miisswelsh??
en euhm letters of t nou a;s grapje of niet bedoeld was kunnen zowiezo zoals vaker gezegt veerkeerd geinterpreteerd worden toch??
het was een heel stom grapje maar ze heeft er geloof ik wel vangeleerd om meer na te denken voor ze wat tikt:)

edit je was me voor esmeralda

edit 2 naam toegevoegd

tjady

Berichten: 3460
Geregistreerd: 11-10-05

Re: Amsterdammer gepakt voor misbruik paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 15:26

Heel goed dat ze hem hebben gepakt. Hoop dat ze er mooie voorbeeld straf uitdelen.

Miss_welsh, je uitspraak vond ik ook raar. Maar als je uitlegt hoe je het bedoelde. Dan zullen mensen je er niet meer op aanspreken neem ik aan en kun je rustig weer slapen.
Iedereen maakt wel eens een vergissing, zet hem weer recht. Het zal je opluchten denk ik.

miss_welsh
Berichten: 144
Geregistreerd: 14-02-05

Re: Amsterdammer gepakt voor misbruik paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 15:27

Ik ben nu wel genoeg door het slijk gehaald dacht ik zo. Einde discussie.

MaraYvette
Berichten: 3800
Geregistreerd: 22-12-03

Re: Amsterdammer gepakt voor misbruik paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 15:29

tjady schreef:
Heel goed dat ze hem hebben gepakt. Hoop dat ze er mooie voorbeeld straf uitdelen.

Miss_welsh, je uitspraak vond ik ook raar. Maar als je uitlegt hoe je het bedoelde. Dan zullen mensen je er niet meer op aanspreken neem ik aan en kun je rustig weer slapen.
Iedereen maakt wel eens een vergissing, zet hem weer recht. Het zal je opluchten denk ik.


denk niet dat ze er nog zin in heeft daarbij hebben denk ik esmiralda en ik al een beetje geprobeert uit te leggen hoe t w.s. zit:)
denk dat misswelsh er nu best mee zit....

tjady

Berichten: 3460
Geregistreerd: 11-10-05

Re: Amsterdammer gepakt voor misbruik paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 15:34

avanti4ever schreef:
tjady schreef:
Heel goed dat ze hem hebben gepakt. Hoop dat ze er mooie voorbeeld straf uitdelen.

Miss_welsh, je uitspraak vond ik ook raar. Maar als je uitlegt hoe je het bedoelde. Dan zullen mensen je er niet meer op aanspreken neem ik aan en kun je rustig weer slapen.
Iedereen maakt wel eens een vergissing, zet hem weer recht. Het zal je opluchten denk ik.


denk niet dat ze er nog zin in heeft daarbij hebben denk ik esmiralda en ik al een beetje geprobeert uit te leggen hoe t w.s. zit:)
denk dat misswelsh er nu best mee zit....


Ja ik begrijp het nu. Het is sarcastisch bedoeld en daardoor hoeft ze zich niet meer rot te voelen.