Ik verbaas me vooral over het feit dat je vindt dat dieren niet mishandeld mogen worden (terecht), maar dat je blijkbaar er niet zoveel problemen mee hebt om mensen te mishandelen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fjordido schreef:categorie 3 is dus (goedgekeurd) slachtafval en komt dus eigenlijk altijd bij de slachterijen vandaan als ik het goed lees
bokjeborgeld schreef:
hebben jullie de AID ook gemaild en een telefonische reactie gehad?
slimmerik schreef:Karl66 schreef:Je zou bijna gaan denken dat de PvDD deze storm besteld heeft zo goed als het hun voor de verkiezingen uitkomt![]()
Maar zijn er ook bokkers die zich al afgevraagd hebben wat hun mening over de paardensport is? Ik heb geen flauw idee wat die is, maar als ik naar de mening van de DB kijk dan heb ik wel een idee...
Tja komt hun idd goed uit. Maar een mens met gezond verstand prikt er toch zo doorheen. Degene die dat niet lukt vind ik ook wel passen in die partij....
BitchyWitchy schreef:
Ik heb wel gemaild, maar ben ook niet gebeld.....
slimmerik schreef:BitchyWitchy schreef:
Ik heb wel gemaild, maar ben ook niet gebeld.....
Keurige mail teruggekregen met daarin de vermelding dat er een strafrechtelijk onderzoek plaatsvindt en dat ik op de hoogte gehouden wordt.....
Melisa schreef:
Jammer dat jullie zo negatief zijn over deze partij! En hun aanhangers afschilderen als "geen gezond verstand hebbend", dit zegt meer over jou dan over de partijleden.
Bang dat je eigen hobby in het gedrang komt? Het lijkt me verstandig om eerst het programma grondig door te lezen, i.p.v. hier zomaar iets te roepen!
En verdiep je dan tevens eens in de andere partijprogramma's zodat je weet waar je over praat.
IKbenEllen schreef:Ik geloof dar ook niet in Slimmerik, na 22 november hoor je er vast niets meer over.
BitchyWitchy: hoe weet jij zeker dat het geld wel op de goede plek terecht komt?
slimmerik schreef:Kafue schreef:
Al met al ja slachten dat gebeurd gewoon, die lange transporten naar spanje en zo vind ik minder. Uit het transport komende weet ik hoe een afstand dat is en dan zitten wij nog comfortabel in de cabine en strekken iedere vier uur even een uur lang de benen dat kunnen ze op het transport niet. Slachten gaat gewoon door niet met de dieren van Marrum maar over het algemeem wel. Laten ze dus de transporten maar beter en vriendelijker maken.
Ben ik het volledig mee eens. Maar aangezien het slachten daar goedkoper is als hier krijg je van dat soort praktijken. Ik vind dit echt niet kunnen. Dit noemen ze dus één Europa..... Brussel zit hier hardstikke fout in...
Leonora schreef:Wie leest er trouwens de bijsluiter van de frikandellen- en kroketverpakkingen?????????
BitchyWitchy schreef:@Slimmerik, hoe weet jij zo zeker dat zo'n fonds niet kan bijdragen om alle paarden een goed tehuis te geven???
bokjeborgeld schreef:WAt jullie ook kunnen doen is zelf nogmaals een mailtje sturen... deze meneer hoekstra gaf ook aan bij mij dat ze er zeer veel mee doen. ik gaf dus ook aan dat deze man slecht voor zijn dieren was en dat dit algemeen bekend was. zegt hij tegen mij dit haalt u uit de media dus uw verhaal is gebasseed op....
ik zeg wat? lucht? wou je dat zeggen?
nee mijn verhaal is gebasseerd op mijn eigen mening hoe ik er over denk dat ik vind dat die zak om de kont voor het gerecht moet.
zoals u nu op mij overkomt mijnheer hoekstra lijkt het alsof u het eens bent met de gang van zaken?
dus ik denk dames en heren dat als u iets weet, dit moet melden op de website. uw telefoonnummer erbij moet zetten... dan wordt u wel gebeld.
slimmerik schreef:Ook al zou je het beperken tot die 300 paarden van Lootsma dan tel uit: gemiddelde leeftijd zal nu 7 jaar zijn.....dus gemiddeld hebben ze nog 20 jaar per stuk te leven.... 300 maal 20 jaar eten, dierenartskosten, verzorgkosten......pffff Dream on ....