Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Samy schreef:het nieuwsbericht is niet te vinden op die site, beter gezegt hij geeft de hele site niet aan. Was het toevallig dit bericht?
Paard dood na mishandeling
HEERHUGOWAARD - Een paard is dinsdagmiddag op de faculteit Diergeneeskunde in Utrecht afgemaakt, nadat het eerder die middag in Heerhugowaard ernstig was mishandeld. Dat heeft een woordvoerster van de dierenambulance van Heerhugowaard donderdag gezegd.
Volgens de woordvoerster zouden drie jongen het paard uit de wei aan de Rustenburgerweg hebben gehaald en zodanig hebben opgejaagd dat het verschillende malen onderuit ging. Daardoor liep het paard ernstige verwondingen op. „Alle vier de benen waren stuk. Het paard had een slagaderlijke bloeding in de rechtervoorknie en een gewricht aan het rechtervoorbeen was helemaal stuk.”
Of de daders zijn gearresteerd is onbekend.
Citaat:Een paard is dinsdagmiddag op de faculteit Diergeneeskunde in Utrecht afgemaakt, nadat het eerder die middag in Heerhugowaard ernstig was mishandeld
vera23 schreef:nee daarom zeg ik toch ook..neem aan dat je het niet grappig vind......
En ik ga niet kijken bij elke smiley hoe ze heetten...
Jamezy schreef:
Dat het breed op het nieuws komt, er uitgebreid aandacht aan besteed door ongeveer iedereen wordt en ze zichtbaar materiaal hebben voor hun bekenden telt zeker helemaal niet mee? Mensen die dusdanig ziek van geest zijn om iets dergelijks te doen; ik zou er niet vreemd van opkijken!
Toevallig ook trouwens hè, dat er 'ineens' weer een golf mishandelingen op gang is gekomen, op verschillende plaatsen in Nederland, nadat het eerste geval in de pers verscheen? Mensen worden alleen maar op ideetjes gebracht.