Annn_vld schreef:ik heb het jammer genoeg niet gezien![]()
komt er niet nog een herhaling ofzo ? :p
Mail de NOS maar even of ze het nog herhalen, ze hebben wel wat goed te maken.
Zie de actie in mijn onderschrift

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Annn_vld schreef:ik heb het jammer genoeg niet gezien![]()
komt er niet nog een herhaling ofzo ? :p
Neonlight schreef:Anky heeft geweldig goed gereden, zeker met die spanning die ze van te voren had!
Welk paard had ze met de ereronde? Ik herken het paard absoluut niet namelijk.
Whoknows schreef:Ik hoor net: Gouden Anky om 16.00 uur op Nederland 2 Studio Sport
Stravero schreef:Whoknows schreef:Ik hoor net: Gouden Anky om 16.00 uur op Nederland 2 Studio Sport
ik heb dat ook gehoord en ik ga het ZEKER kijken
Citaat:Politiepaard
De ereronde reed Anky na middernacht op een Duits politiepaard. De dressuuramazone durfde het even niet meer aan met Salinero de prijsuitreiking te ’doen’, omdat het dier eerder in de week bij de medailleverdeling volledig van slag raakte en op hol sloeg. Daarom schoot een Duitse agent de Nederlandse wereldkampioene te hulp.
Sullie97 schreef:Super gereden en super score, echt verdiend!! Maar dat gezicht van te voren, woei ik voelde hier de zenuwen en de spanning.
Sjoert schreef:nog belangrijker: haar zwangerschap!
Dat deze goed moge verlopen.
Yrrah schreef:ja dat melde ze net bij studio sport!!!Sjoert schreef:nog belangrijker: haar zwangerschap!
Dat deze goed moge verlopen.
Is dat zeker? Voor er weer verhalen in de wereld komen.
Esther_20 schreef:Ik vond anky echt super, had het net als andere ook niet echt verwacht.., wel gehoopt natuurlijk, die spanning viel aan het begin bijna van haar gezicht af! maar echt alles klopte, fantastisch, ik vond isabelle een beetje tegenvallen, maarja als je na zon super schimmel moet rijden..valt ook niet mee!
als iemand naar Denemarken gaat, wil die dan Andreas Helgstrand in zn koffer stoppen en bij mij afgeven.,![]()
of istie homo, net als vele andere knappe mannen??