Steward verziekt voorbereiding Van Lieren

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Soniador

Re: Steward verziekt voorbereiding Van Lieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 21:56

FunkyMistiC schreef:
Remember schreef:
Ik vind Sunrise een dijk van een merrie, echt weer zo'n emotiepaard Ja!

Ik vind Sunrise ook een geweldige merrie Knipoog

Ja vind ik ook.Imke heeft een prachtige proef neergezet met Sunrise.
Ik vind het ook erg jammer voor Laurens,hij verdiende echt veel meer.

ZzzeiN

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 21:57

Das l*llig die man moet beter weten!

Soniador

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 21:58

NonnyNancy schreef:
l0esjj schreef:
jeetje..

ik zei nog tegen mijn mede supporters op de tribune
hé hij heeft er offwhite onder liggen
dus zag al dattie met een ander dek startte

trouwens ze haalden wel meer grapjes uit
nog geen 2 sec. voordat Imke er in ging ging de speaker even voor de eerste keer deze dag fijntjes aankondigen dat nederland wel zoveel punten achterstrond op duitsland
belachelijk toch, gelukkig zette Imke gewoon een super proef neer
petje af

Hoeveel had imke eigelijkl?

Imke had denk ik 71 % als ik me niet vergis.
Ze stond allesinds op de tweede plaats.
Ben benieuwt hoe Anky en Edwart het morgen zullen doen.

Boelles

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 22:03

Anky moet om 13:00 en
Edward moet als allerlaatste om 16:40

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 22:47

l0esjj schreef:
trouwens ze haalden wel meer grapjes uit
nog geen 2 sec. voordat Imke er in ging ging de speaker even voor de eerste keer deze dag fijntjes aankondigen dat nederland wel zoveel punten achterstrond op duitsland

Dat viel mij idd ook al op, ik dacht ook 'Ze hopen vast dat de druk te hoog wordt voor Imke' maar ze is gelukkig koel gebleven. OK dan!

Sullie97

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 22:50

Net op NOS sportjournaal geweest, waarin dus ook Imke aan het woord was. Zij vertelde dat ze dacht dat een van de sterkste combinaties (Heike Kemmer) al geweest was en dat Nederland nog alle kans had om goud te winnen, omdat we volgens haar nog twee coryfeëen hadden.

Asmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 22:56

Komen Anky en Edward morgen live op televisie of kunnen wij alleen de samenvatting zien?

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 23:01

risje schreef:
Imke niet gezien omdat je laurens aan het kijken was?
Laurens moes tom 11.40 en Imke om 16.45, die kun je dus met alle liefde van de wereld nog niet tegelijk willen kijken.

had laurens nog niet gezien omdat ik naar die stomme school moest (welke idioot vind dat ook uit.. Koe ) en toen was ik even aan het kijken (mijn mama had het opgenomen Haha! ) en teon was ik dus de tijd vergeten.. Dromen DOM!!!

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 23:02

Asmila schreef:
Komen Anky en Edward morgen live op televisie of kunnen wij alleen de samenvatting zien?

life toch?

_Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 23:04

Ik heb ook net het journaal gezien, ik hoop dat Edward en Anky morgen gaan knallen. Ja

gootje12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 23:32

Dat dekje waar het om ging,was volgens mijn bron z`n rabodekje en dat mocht niet.Zijn groom was nog ergens anders bezig,dus moest hij zelf ,dat dekje verwisselen.Daarom duurde het zo lang.het is blijkbaar een heel stuk van het voorterrein naar de stallen.Al met al het laurens kamp is woedend,en dit muisje zal nog wel een staartje krijgen.

Valena

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 00:01

Ik ben er natuurlijk niet bij geweest, maar een steward die een dergelijke beslissing maakt, moet absoluut heel zeker zijn van zijn zaak! En het mag gewoon niet zo zijn dat door zo`n stomme vergissing een deelnemer uit zijn concentratie gehaald wordt. Natuurlijk is het mensenwerk en worden daarbij fouten gemaakt, maar dit mag niet kunnen! Desnoods had de steward hem laten starten en achteraf alsnog gediskwalificeerd als inderdaad het sponsorlogo te groot was. Dan is het wel een beetje balen voor de ruiter, maar die heeft het dan wel aan zichzelf te danken en zijn kans in ieder geval gehad...

Maar wat we er ook van vinden, veranderen kunnen we het niet meer helaas.

Masada

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 00:54

Ik vraag me echt af of de proef er nu echt beter uit had gezien als Laurens langer had losgereden.
Ik had echt niet de indruk dat het paard op ontploffen stond.
Op dat nivo had ik toch zeker wel verwacht dat hij de teugels wat langer zou laten.
Het is toch niet zijn eerste keer op concours.
Als hij het paard aan de voorkant wat minder in de weg had gezeten dan was de proef veel beter geweest.
Natuurlijk vind ik het ook vervelend voor hem dat de steward zo reageerde. Maar ik heb toch de indruk dat dit nu als excuus wordt gezien door de bokkers dat zijn proef niet goed ging.
Laurens zelf was wel redelijk tevreden dus ik denk niet dat je nu alles op de steward kunt schuiven.

baroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 01:31

poppekontje schreef:
Ik vraag me echt af of de proef er nu echt beter uit had gezien als Laurens langer had losgereden.
Op dat nivo had ik toch zeker wel verwacht dat hij de teugels wat langer zou laten.
Als hij het paard aan de voorkant wat minder in de weg had gezeten dan was de proef veel beter geweest.
Natuurlijk vind ik het ook vervelend voor hem dat de steward zo reageerde. Maar ik heb toch de indruk dat dit nu als excuus wordt gezien door de bokkers dat zijn proef niet goed ging.
Laurens zelf was wel redelijk tevreden dus ik denk niet dat je nu alles op de steward kunt schuiven.

want jij rijd dagelijks op Ollie Haha!

Laurens is proffesioneel in zijn commentaren en reacties, de proef was ook niet bagger, maar je moet natuurlijk wel alle kans krijgen op een normale voorbereiding, en nee, niemand kan zeggen hoe het was gegaan zonder dit gebeuren, maar dat het meespeelt in je rit? oja absoluut.

als je een bepaalde job aanneemt, of als je als organisatie bepaalde mensen voor een job aanneemt, behoor je die mensen juist te instrueren, dan wel dat je zelf weet wat de regels zijn. blijkbaar was dat hier dus niet het geval, dus kun je wel degelijk iets op de steward afschuiven en zo hopen dat dit op deze manier nooit meer voor mag komen, het geval met het dienblad laten vallen, vind ik een hele andere catagorie, dat is echt een menselijke, op dat moment misser.. dat kan iedereen gebeuren, alleen kl*te dat juist Laurens tegen die pech aanloopt, op zulke belangrijke momenten.

maar goed, niks meer aan te doen, het is gebeurt. hij zal zeker te weten nog wel gaan spetteren ergens anders Knipoog

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 01:38

gootje12 schreef:
Dat dekje waar het om ging,was volgens mijn bron z`n rabodekje en dat mocht niet.Zijn groom was nog ergens anders bezig,dus moest hij zelf ,dat dekje verwisselen.Daarom duurde het zo lang.het is blijkbaar een heel stuk van het voorterrein naar de stallen.Al met al het laurens kamp is woedend,en dit muisje zal nog wel een staartje krijgen.

dat ze hem niet over laten rijden snap ik ergens nog wel.
maar ze hadden hem minimaal naar vandaag kunnen plaatsen of een pauze kunnen inlassen zodat hij ook net als de rest voorbereid de ring in kon gaan!

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 01:41

baroen schreef:
poppekontje schreef:

want jij rijd dagelijks op Ollie Haha!

Laurens is proffesioneel in zijn commentaren en reacties, de proef was ook niet bagger, maar je moet natuurlijk wel alle kans krijgen op een normale voorbereiding, en nee, niemand kan zeggen hoe het was gegaan zonder dit gebeuren, maar dat het meespeelt in je rit? oja absoluut.

als je een bepaalde job aanneemt, of als je als organisatie bepaalde mensen voor een job aanneemt, behoor je die mensen juist te instrueren, dan wel dat je zelf weet wat de regels zijn. blijkbaar was dat hier dus niet het geval, dus kun je wel degelijk iets op de steward afschuiven en zo hopen dat dit op deze manier nooit meer voor mag komen, het geval met het dienblad laten vallen, vind ik een hele andere catagorie, dat is echt een menselijke, op dat moment misser.. dat kan iedereen gebeuren, alleen kl*te dat juist Laurens tegen die pech aanloopt, op zulke belangrijke momenten.

maar goed, niks meer aan te doen, het is gebeurt. hij zal zeker te weten nog wel gaan spetteren ergens anders Knipoog

Daar ben ik het wel mee eens.
misschien stond zijn paard niet op ontploffen, maar als hij langer de voorbereiding had gehad, was het paard misschien wel ontspannender geweest!
zoiezo haald zoiets je op z'n cruciaal moment je uit je concentratie!!!

P.S. ik rijd ook dagelijks op een Olly Haha!
hahaha

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 06:49

Dat paard stond duidelijk wel op ontploffen. Als hij hem niet meer "in de weg had gezeten" aan de voorkant zoals iemand zei, had dat dier allang ergens in Keulen gezeten Haha!

Maseike

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 08:09

Asmila schreef:

Moet je hier kijken
Je kunt het allemaal live volgenen op Eurosport Lachen

08:30 Atletiek
10:30 Paardensport
12:30 Autosport: Rally
13:30 Atletiek
14:30 Wielrennen
16:15 Paardensport
17:30 Atletiek
18:45 Inside Alinghi
18:50 Wednesday selection
19:00 Paardensport
19:30 Golf
20:00 Zeilen
20:30 Zeilen
21:00 Voetbal
23:00 Voetbal: Champions League
00:00 Speedway
01:00 Rotsduiken

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 08:12

Dat is dus niet Live Anky

Maseike

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 08:13

Nee ik zie het zover ik gisteren hoorde komt anky om 1 uur Lachen

Ps op de duitser wordt ook uitgezonden dus die hou ik dan ook even in de gaten Lachen

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 08:16

WDR of ZDF? Ik HAD ZDF op mijn tv maar nu kan ik hem niet meer terugvinden Verward

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 08:17

eens met degene die stellen dat hij gewoon de ring niet had moeten ingaan. Maar op dat moment kon hij natuurlijk niet weten of hij gelijk zou krijgen van de organisatie....

Dus koos hij de minst slechte oplossing. En achteraf zou je kunnen stellen dat.... maar achteraf weet ik het ook altijd veel beter dan vooraf!

Maseike

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 08:54

Cayenne schreef:
WDR of ZDF? Ik HAD ZDF op mijn tv maar nu kan ik hem niet meer terugvinden Verward

uhmmm gisteren niet opgelet op welke zender het was Clown
als ik het zie op de duiter dan meld ik het even want ik zou het nu even niet weten welke het is Knipoog

noellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 08:57

Waarschijnlijk zendt Eurosport toch wel wat langer uit dan half 1 , was gister ook .
Kan me niet voorstellen dat juist wanneer Anky moet , dat later uitgezonden gaat worden .
Maja....je weet maar nooit

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 09:10

duitse zender is geloof ik WDR maar volgens mij zoals noellie zegt gaat het langer door of anky moet eerder dat was gister geloof ik ook zo!