Super voor dat meisje! hopelijk heeft ze er nog lang plezier van. Mooi dat er zulke programma's zijn die mensen helpen waar ze ook echt iets voor kunnen betekenen
Ik vond het ook zo'n geweldige actie! Dat meisje was zo ontzettend blij met dat beestje, echt super! Ik hoop dat dit haar de moed en kracht geeft om weer helemaal beter te worden, ik hoop tenminste dat dat mogelijk is! En dat ze samen nog maar heel lang mogen genieten.
Ze hadden ook al een hele leuke luchtballonreis geregeld voor een klasgenootje van mij. Geweldige stichting! Ik kreeg helemaal kippevel toen ik het zag...
Ik ken eva persoonlijk en zal er voor zorgen dat ze dit leest. sunny ken ik ook heeft namelijk op de manage gestaan waar ik vroeger heb gelest. Ze waren echt altijd samen die twee. Ben heel blij voor haar dat ze er weer is, maar nu moet eva nog weer beter worden. groetjes yvette
Deze stichting heeft voor mn beste vriend ook een cruise geregeld, 10 dgn lang. Geweldig dat er mensen zijn die dit zo belangeloos willen doen .. ! Echt super
Mijn neefje heeft vorig jaar ook een longtransplantatie gehad,hij was toen 14. Hij heeft ook CF. Hij heeft een hele zware tijd gehad na de transplantatie. Maar alles is goed gegaan, De longen zijn aangeslagen. En hij heeft nu een heel ander leven, zonder zuurstof en niet altijd maar benauwd! Ik hoop dat het bij eva ook goed gaat en dat ze nog lang van haar pony mag genieten. Sterkte en veel plezier met sunny!