Jeetje wat verschrikkelijk. Zoiets hoop ik echt nooit mee te maken. Zou er iets zijn dat je kan doen om dit te verkomen? Ergens een bliksem afleider in of bij de wei? Of ben ik nu raar?
dit is dus de reden dat mij paard met raar weer niet het land op gaat en al helemaal niet dag en nacht (dit ik niet na de eigenaar als rot bericht, maar het is dus voor mij nu zeker dat die van mij niet snachts nog lekker op het land staan
heel erg veel sterkte voor de eigenaar en mensen die de steun kunnen gebruiken
veel sterkte toegewenst voor de eigenaar. jeetje het zal je maar gebeuren. het is niet de eerste keer dat er zoiets gebeurt. hopen dat die merrie weer helemaal opknapt.
Wow wat erg!!! Die ene was ook nog maar 2...Had nog een heel leven te gaan...Net als die van 16 trouwens, die had ook nog vele jaren mee gekund...Dit is echt erg!! Ik hoop echt dat die verlamming snel voorbij is!!
Jeetje wat verschrikkelijk zeg. Echt gruwelijk als dit je overkomt, ik hoop dat bij het ene paardje de verlamming wegtrekt, maar dan toch krijg je je paardje er niet 100% goed mee terug zeg maar.
wow wat een erg verhaal ik hoop dat het ene paardje weer beter wordt.....het lijkt me echt supererg als je gebelt wordt en je hoort zoiets verschrikkelijks.....
Nu weet ik weer waarom ik altijd mijn paarden binnen wil hebben met onweer!
Dat is ook geen garantie. Mijn paard is voor 75% verbrand omdat de bliksem in de stal is ingeslagen. Gelukkig is ze helemaal van haar wonden hersteld. Je moet maar pech hebben dat de bliksem de stal treft. Men zegt dat de bliksem in het hoogste punt inslaat, maar dat is ook niet altijd waar. Bij ons stonden 4 grote berken langs de stal. Aan die bomen mankeerde helemaal niets.