*hebbe hebbe hebbe*
dat lijkt me nou wel geinig om op de manege te hebben staan..!

btw.. waarom zou het zielig zijn ??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Karin schreef:Friendly, ik vind jouw onderschrift wel heel treffend in dit verband.
StOoRzEnDeR schreef:Niet helemaal, want blank x allochtoon levert geen onvruchtbaar product op (tenminste niet per definitiepaard hoort bij paard en ezel bij ezel....dat zou het zelfde zijn als blank bij blank en Allochtoon bij Allochtoon........
StOoRzEnDeR schreef:Tuurlijk. Afschieten kan altijd.ok als je het zo gaat bekijken... maar als jij onvruchtbaar bent is je geboorte dan nutteloos geweest....mijn oude ponny heeft iets aan haar baarmoeder gehad en die hebben we toen laten verwijderen maar og we hadden haar ook kunnen afschieten...
Juultj schreef:Toen ik de foto's bekeek was mijn eerste gedachten echt: Wat een lieverdje! Het ziet er echt totaal niet onmenselijk of onvriendelijk uit. Ik snap ook niet waarom dit dier niet bruikbaar zou zijn.Jasper ik keek net even op die site, ik vind dat het wel iets speciaals heeft.
Kimmie_Paard schreef:O mij god waar zijn jullie mee bezig.. :S het is onvruchtbaar dus niks waard.. als jullie onvruchtbaar zoude zijn zou ik tog ook niet gaan zeggen dat jullie geen nut hebben.. :S ookal heb je dat waarschijnlijk ook niet als je zo'n mening hebt.. alles heeft het recht om te leven! of het nou kindere kan krijgen of niet.. kan dat beestje tog niks aan doen..ik vin het egt een leuk diertje kei schatig ben benieuwt wat ze er mee gaan doen.. egt lief!!
Lietjuh_ schreef:echt apart,, maar wel sgattig!!!
wel een beetje grote oren![]()
Ik zou er zelf ook niej voor kiezen maar wel lief...