Heeft dat ergens gestaan dan?
Want heb hier het nieuwste ZZGP boek liggen, met alle richtlijnen, en ook in de bulletins heb ik het niet zien staan geloof ik..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AnneB schreef:
Tuurlijk zette ze een prachtige proef neer, maar ik heb het mooier gezien en
ik vind
het percentage tussen nummer 1 en nummer 2 te veel verschil.
Bettine schreef:Sterker nog: die 4 krijgt ze niet eens, want in de GP kür wordt er geen cijfer gegeven voor het halthouden.
Ik zie hier trouwens niemand Anky echt afkraken, maar wel bekritiseren, waar in mijn ogen niks mis mee is.
Er zaten inderdaad foutjes in de proef, maar de kwaliteit van de góede dingen (de hele pi/pa tour) was dan weer wel subliem!
Vond Ed trouwens ook best netjes rijden, alleen zijn handen waren af en toe erg storend, vooral in de uitgestrekte draf zat hij ze constant op te tillen.
Sjoert schreef:Bettine schreef:Sterker nog: die 4 krijgt ze niet eens, want in de GP kür wordt er geen cijfer gegeven voor het halthouden.
Ben het voor de rest helemaal met je eens Bettine, maar er is gisteren wel 50 keer omgeroepen dat het nu nieuw is dat het halthouden aan het eind van de kur ook wordt beoordeeld..
Bettine schreef:Heeft dat ergens gestaan dan?
Want heb hier het nieuwste ZZGP boek liggen, met alle richtlijnen, en ook in de bulletins heb ik het niet zien staan geloof ik..
Sjoert schreef:AnneB schreef:
Tuurlijk zette ze een prachtige proef neer, maar ik heb het mooier gezien en
ik vind
het percentage tussen nummer 1 en nummer 2 te veel verschil.
Het verschil was "maar" 5% en voor zover ik weet wordt ook gekeken naar de moeilijkheidsgraad etc.
Anky had voor zover ik het kon beoordelen een behoorlijk ingewikkelde proef die ze zeer netjes reed, dus ik vind het verschil terecht.
Javelin schreef:
Ik bedoel maar. Had ik het dus toch goed gelezen in de krant
AnneB schreef:Als ik kijk naar de lijnen die Anky rijdt vind ik dat andere proeven net zo goed een hoge moeilijkheidsgraad hadden.
mikolaiki schreef:vond het er bij imke veel natuurlijker uitzien ondanks zwiepen met staart...
Vond het bij anky iets te gespannen en leek net of het beest zo doorgetraind was dat ie maar bleef piaferen op het eind![]()
hopelijk krijg ik nu niet heel bokt over mij heen. Maar dit leek zo.
Sorane schreef:Nooit geweten dat wij op Bokt allemaal van die toppers hadden!!
Op het moment dat je het zelfde niveau of beter rijd heb je, naar mijn mening, pas recht commentaar te geven.
Als je vind dat je commentaar mag geven, rij dezelfde proef, neem hem op, en plaats hem vandaag nog op Bokt!
Ik vind het een super score die zeer zeker verdient was!!!
Sjoert schreef:AnneB schreef:Als ik kijk naar de lijnen die Anky rijdt vind ik dat andere proeven net zo goed een hoge moeilijkheidsgraad hadden.
Maar zouden er dan ook nog verschillende hoogtes van moeilijkheidsgraden bestaan?
Sorane schreef:Nooit geweten dat wij op Bokt allemaal van die toppers hadden!!
Op het moment dat je het zelfde niveau of beter rijd heb je, naar mijn mening, pas recht commentaar te geven.
Als je vind dat je commentaar mag geven, rij dezelfde proef, neem hem op, en plaats hem vandaag nog op Bokt!
Ik vind het een super score die zeer zeker verdient was!!!
Moniek schreef:ja heb die ook gezien erg gaaf zeer mooie muziek erg gedurft zoals er ook werd gezecht.
Heb nog op die site gekeken van hosedancing.nl maar kan niks zien kan geen filmpjes downloaden snap er niks van.