Sullie97 schreef:Dat klopt, anders kan ze niet gelijk in de Z beginnen.![]()
Ja, en dus kon marrigje ook niet meteen in het Z beginnen als ze L was.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sullie97 schreef:Dat klopt, anders kan ze niet gelijk in de Z beginnen.![]()
peanutbutter schreef:Power had in Duitsland al de nodige ervaring opgedaan voordat Marrigje hem ging rijden.
missmiekie schreef:peanutbutter schreef:Power had in Duitsland al de nodige ervaring opgedaan voordat Marrigje hem ging rijden.
ja, maar marrigje niet![]()
![]()
dus dat vind ik toch anders dan even iemand erop zetten die met zijn/haar eigen pony niet inkomt(ik bedoel het team he)
OemmiejO schreef:O, nee.. Zo bedoelde ik het niet.Gewoon dat Power geen onervaren pony meer was toen Marrigje hem kreeg.
missmiekie schreef:OemmiejO schreef:O, nee.. Zo bedoelde ik het niet.Gewoon dat Power geen onervaren pony meer was toen Marrigje hem kreeg.
mijn reactie was niet op jou bedoelt.
amondi schreef:Zullen we jou dan eens op Milkshake zetten en bij Coby laten trainen, minstens 3 keer per week en de andere 2 keer bij een andere pief? Wedden dat het je gaat lukken?
Het zijn geen automaten, dat hoor je mij niet zeggen, maar als je met deze begeleiding niet kan slagen op zo'n pony dan ben je wel echt een sukkel!
amondi schreef:Nop, was voor mij!
(
Sjoert schreef:Als jullie gezellig willen onderonsen doe dat dan via msn of gewoon via de pm.
Aan bovenstaande heeft geen enkele bokker iets.
Sjoert schreef:Als jij iemand gaat pm'en, hoef je dat niet te vermelden in dit topic.
Citaat:Ben na het lezen van dit alles best benieuwd wie sneller de overstap mag maken van het B kader naar het A kader'; Maria den Dungen of Lotte Jansen, zij zit tenslotte al langer in het B kader.