Kritiek Duitse juryleden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

horseyfries

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 14:18

De wereld volgens Bloompje: "Lezen is ook een vak"!!

Ik zal het nog éééén keer uitleggen en dan zou je het toch echt moeten kunnen begrijpen hoor! :
Ik zei "mensen.... wel denken dat hun mening daarover veel meer waarde heeft dan die van mensen die ervaring hebben op dat niveau....."
Ik ben niet degene die LDR veroordeelt. Ik denk niet dat mijn mening daarover meer waarde heeft dan de mening van Anky, Sjef, Edward, Tineke, Imke, Isabell, Nicole en ga zo maar door.

Begrijp je nu wat ik zeg???

En dan nu nog even het antwoord op de huiskamervraag beantwoorden over de olympische winnaars, je hebt al een aantal tips gekregen hierboven....

Fronton

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 16:40

'k Zou een beetje kalmte bewaren... rùstig ho braaf.

horseyfries

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 23:19

Is dit vrij vertaald "sorry, ik heb je voor arrogant uitgemaakt omdat ik niet goed gelezen had"??

Of moet ik rustig wachten tot je de antwoorden op de huiskamervraag gevonden heb?? Bedoel je dat?

Fronton

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-06 09:51

Heb je mij iets gevraagd dan?

horseyfries

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-06 19:27

Ja, lees maar even terug.....

Bloompje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-06 20:53

horseyfries schreef:
Doe toch eerst eens je huiswerk? Wie wonnen de afgelopen decennia allemaal de olympische spelen? Hoe trainden die?

Over arrogantie gesproken....je hebt een mening over iets waar je niet eens de feiten van weet..... dat is pas arrogant!

Als u ongenuanceerd iemand beoordeelt omdat hij/zij een andere mening heeft als het uwe en iemand hierop bevooroordeeld tot het einde werkelijk zoek is dan vraag ik mij af wat je precies probeerd te bereiken zeker als je bot of stug blijft doorgaan en denkt alles wel beter te weten.. ( optie oogkleppen verwijderen of wellicht misschien een goede bril???)
Zie ook het andere lopende LDR topic.
Verder ga ik niet meer hopeloos met u in discussie

Fronton

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-06 21:06

horseyfries schreef:
Ja, lees maar even terug.....

Dat was dan niet helemaal duidelijk, kun je je vraag nog een keer herhalen?

horseyfries

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-06 19:31

Als je even terug leest kun je zien dat zowel Bloompje als Fronton als argument gebruiken "er is maar één Anky en één Salinero".
Mijn vraag daarop is " Wie wonnen de afgelopen decennia allemaal de olympische spelen? Hoe trainden die?"

Heb van geen van beiden tot nog toe het antwoord gekregen maar in plaats daarvan weer een aantal opmerkingen op het persoonlijke vlak. Als ik echter in het algemeen opmerk dat mensen wel heel arrogant moeten zijn om het beter denken te weten dat de wereldtop van de dressuur dan voelen deze mensen zich blijkbaar aangesproken? Wie de schoen past trekke hem aan!
Als je het niet beter denkt te weten dan begrijp ik jullie houding in deze hele discussie niet. Als je het wel beter denkt te weten dan vraag ik mij af op wat voor gronden je denkt het beter te weten?

Ik denk dat de optie oogkleppen verwijderen meer geldt voor de tegenstanders van LDR die blijkbaar niet mee willen of kunnen met de veranderingen in de dressuur.

Fronton

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 11:05

Je hebt de reden en bedoeling van mijn Anky en Salinero opmerking duidelijk niet begrepen, jammer toch.

horseyfries

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 00:30

Beter dan jij denkt blijkbaar! Mijn tegenvraag was bedoelt om aan te tonen dat LDR niet alleen voor Salinero geschikt is, maar al bewezen heeft met heel veel andere paarden ook goed te werken.
Rembrandt-Nicole Uphoff, Gigolo- Isabell Werth, Bonfire - Anky v. Grunsven, Salinero, om nog maar te zwijgen over een behoorlijk aantal die daar vlak onder zitten.
LDR is niet alleen voor een aantal paarden geschikt wat alles mee heeft, maar kan soms juist voor paarden die niet alles mee hebben zo'n toegevoegde waarde hebben dat ze resultaten behalen die anders waarschijnlijk niet mogelijk geweest waren.