Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
NathalieW schreef:precies.. hopelijk worden er nu eindelijk wat lui wakker geschud...
Aimee schreef:Precies de gemiddelde leeftijd van een sportpaard![]()
Alane schreef:
Als het de gemiddelde leeftijd van een sportpaard is en de minimum is 4 dan staat daar toch nog een 12 jarige tegenover om dat feit te blijven handhaven...
Echter tegenover een 17 jarig sportpaard zou je dan een ongeboren vrucht moeten zetten om die 8 jaar als gemiddelde te kunnen blijven waarborgen....
maar gelukkig heb ik meer verstand van speculaasjes en snap niet wat die gemiddelde leeftijd er mee te maken heeft dat zij ingeslapen is vanwege hoefbevangenheid....
terorita schreef:met het nodige leed van de eigenaren
Heintje schreef:Wat zonde van deze topmerrie.
Een foto van maiko 373 kun je volgens mij vinden op www.stalhouderijmeier.nl
Hoop dat dit de goede site is,succes.
frunnik schreef:Wat ik nou niet snap, waarom koop je in hemels naam een fokmerrie voor een boel centjes, als ze al kreupel is van de hoefbevangenheid. Is wel een enorm groot risico wat je dan neemt.
Nistria schreef:Ja hou jij het maar bij speculaasjes![]()
als je nou eens een 17 jarige, een 3 jarige en een 4jarige hebt; wat is dan het gemiddelde??
Hey dat is ook 8, zonder een ongeboren vrucht....
Alane schreef:duhhh...
Wat ik er mee bedoelde is dat dat de op en top sportleeftijd van een paard tussen de 9 en de 16 jaar ligt, dan kun je je dus afvragen in hoeverre het 4 jarige paard een sportpaared was, waarschijnlijk net zoveel als het nog te bedenken fokprodukt dat op papier de meeste kans maakt maar waarvan de praktijk wat anders verteld...
Kuiken schreef:Hmmm voor het slotje dan mijn mening!
Ik vond het een verschrikkelijk mooie merrie. Maar ik ben er 100 % zeker van dat de eigenaren al het mogelijke hebben gedaan voor het paardje en zeker niet over 1 nacht ijs zijn gegaan met hun beslissing.
Mies7 schreef:
Als we het over de gemiddelde leeftijd hebben van het paard in het algemeen, dan ligt deze in Nederland op 7 jaar! Dit gemiddelde is gebaseerd op alle paarden, en niet alleen op de sportpaarden...
Alane schreef:@CGJ12: Hij heeft haar niet verkocht toen ze nog 9 ton ward was... ze heeft 9 ton opgebracht.. en dat is slachtwaarde + reclame/bekendheid + een droom + ????
CGJ12 schreef:precies ja, zo'n dier dat je kleine zusje elke zaterdag mag borstelen bij een plaatselijke vrijgezelle oude boer........![]()
![]()
Pipo schreef:Zoek jij nog poetsmeisjes of zo![]()