MaSbeL schreef:de club in elim is al dicht.. ligt vlakbij hoogeveen
Puur voorzorg. (Voordat op de volgende pagina alweer over Rhino in Elim gesproken wordt.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MaSbeL schreef:de club in elim is al dicht.. ligt vlakbij hoogeveen
MISTRAL94 schreef:Tja zo kun je bezig blijven ze heeft haar excuus aangeboden aan Benak en hij heeft dat geaccepteerd. Moet je er dan over door blijven gaan? Denk niet dat het slim is, ik neem aan dat Minfields haar lesje nu wel geleerd heeft
tienus63 schreef:MISTRAL94 schreef:Tja zo kun je bezig blijven ze heeft haar excuus aangeboden aan Benak en hij heeft dat geaccepteerd. Moet je er dan over door blijven gaan? Denk niet dat het slim is, ik neem aan dat Minfields haar lesje nu wel geleerd heeft
Dat denk ik ook wel, en ik weet ook dat getroffene het waardeert, maar ik vind het een beetje onrechtvaardig. Getroffene wordt eerst door het slijk gehaald, en veroorzaker wordt geprezen omdat ze haar excuses aanbiedt. Ik wil er ook helemaal niet over doorzeiken, maar ik wilde het wel even zeggen vooral omdat ik de uitingen en opruiing van veroorzaker met ontzetting heb gelezen.
Anne_GTI schreef:90% van de paarden heeft antistoffen tegen Rhino in het bloed... Rhino is overal en altijd in meer of mindere mate aanwezig. Als je de gewone voorzorgsmaatregelen treft is er niks om je druk over te maken. Zorg dat je met schone kleren bij je eigen paard komt, laat je paard niet neuzen bij een ander, zet hem niet in een vreemde box, zet geen jonge veulens met een snotneus in de buurt van je drachtige merrie(s) en zorg dat je paard in goede conditie verkeerd. En laat je de kop niet gek maken door allerlei verhalen!
merrieveulen schreef:noem mij hysterisch, maar ik laat mijn twee beestjes denk ik toch maar preventief enten...
merrieveulen schreef:noem mij hysterisch, maar ik laat mijn twee beestjes denk ik toch maar preventief enten...
MissPromiss schreef:Oke, groot dillemma,...
Onze club gaat dus gewoon door, eerst mochten we niet komen, en de volgende weeg konden we gewoon weer heen (komende vrijdag dus) want na overleg met de da waren ze erachter gekomen dat het niet schadelijk was voor je paard. Je moet dus gewoon doorbetalen, en het zelf amar in de gaten houden, en als je het niet vertrouwt niet komen.. iIk wil echt niet, de instructrice komt overal en nergens, en daarbij komen ook de paarden uit verschillende plaatsen... Vinden jullie dit nou verantwoord van de club? Ik vind het persoonlijk heel erg egoistisch.. want.. denk er eens bij na hoeveel geld ze mislopen als ze wel doorgaan
MissPromiss schreef:Oke, groot dillemma,...
Onze club gaat dus gewoon door, eerst mochten we niet komen, en de volgende weeg konden we gewoon weer heen (komende vrijdag dus) want na overleg met de da waren ze erachter gekomen dat het niet schadelijk was voor je paard. Je moet dus gewoon doorbetalen, en het zelf amar in de gaten houden, en als je het niet vertrouwt niet komen.. iIk wil echt niet, de instructrice komt overal en nergens, en daarbij komen ook de paarden uit verschillende plaatsen... Vinden jullie dit nou verantwoord van de club? Ik vind het persoonlijk heel erg egoistisch.. want.. denk er eens bij na hoeveel geld ze mislopen als ze wel doorgaan
Karl66 schreef:MissPromiss schreef:Oke, groot dillemma,...
Van't zomer is in Emmen ook alles doorgegaan met uitzondering van onze manege waar Rhino heerste. Door de lage infectiekans (er moet neus aan neus contact zijn). Blijft het normaal gesproken altijd binnen één stal.