Sylvia schreef:Queen zal treuren als ze terug moet naar Duitsland? Sorry, maar dat is een sterk staaltje menselijke gevoelens aan een dier toekennen... Queen zal niet meer "treuren" zoals je het zegt als willekeurig welk ander paard dat verkocht wordt en naar een nieuwe eigenaar gaat. Queen zal bij Kelly niks tekort komen, bij de Duitsers evenmin. Ook tijdens de rechtszaak niet...
Uit vorige diefstallen heb ik wel telkens moeten meemaken, als het paardje teruggevonden werd binnen een redelijke termijn en hij kwam terug op de weide bij zijn vrienden, dat hij gen oog had voor iets anders als voor zijn vrienden, dit is oa voorgevallen in Borsbeek, die eigenaar stond te huilen, als hij Quinta terug in de weide zette bij zijn maatje, die hadden elkaar zoveel te vertellen, dit heeft zelfs met foto en al geplaatst geweest in Het laatste Nieuws. Gisteren heb ik melding gehad van een paardje, dood gevonden voor zijn stal, wel zijn eigenares schrijft mij, zijn weidemaatje loopt erbij als een kieken zonder kop. Ben al blij dat ik niet alleen ben die zulke zaken opmerk.