Seksuele frustratie leidde tot moord

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tries_en_Faf

Re: Seksuele frustratie leidde tot moord

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 08:52

TBS dat slaat hier ook nergens op, tuurlijk gaat het ook weleens goed, maar je hoort echt veel te veel dat het fout gaat.

Ze kunnen mooi praten die TBS-ers die zijn slimmer als de zogenaamde hulpverleners.
Hij zegt het godverrrrr zelf!! dat ie ze goed op het verkeerde spoor kan zetten.

dit gebeurt zo vaak dat ze gewoon door kunnen gaan, enniemand heeft het door.

Sjoert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-05 08:57

Mwoah.
Ik denk persoonlijk zelf dat als TBS echt zo slecht is als hier wordt geopperd, dat de overheid het allang gestopt zou hebben.

Maar hier zal, net als wel vaker, ook wel weer gelden. De mislukkingen krijg je te horen, maar alle succes-stories.. daar hoor je niks meer van.

Anya

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 10:31

Ik heb zoveel jaren langs zijn huis gereden. Als ik het geweten had...
Nee beter van niet, want ik had hem wat aangedaan.

Ik zal in ieder geval in Lanna's oor fluisteren dat de eis levenslang is. En ik ben heel dankbaar dat Lanna er is afgekomen met "slechts" een gebroken neusbeen een een flink aantal snij- en steekwonden.

Br3nda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 01:10

Heey iedereen
ik heb eens een docomentaire over die zieke figuren gezien en geloof me.. dat wil je niet zien,, de tranen liepen over mn wangen
ik ben het met iedereen eens
ZULKE MENSEN MOGEN NOOIT MEER VRIJKOMEN!!!
groetjes brenda

Lovehorsess

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 01:15

castreren en levenslang opsluiten die zieke geest!!

sgatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 17:30

heej ,,
die man spoort niet jo ,,
een normaal iemand doet dat niet !
dit is gewoon te erg marja
dikke kus een nieuw lid

Monchou

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 17:35

Perlina schreef:
FreiaLover schreef:
Normaal gesproken is levenslang 20 jaar...
En daar gaat dan nog aftrek af wegens goed gedrag meestal...
Maar het KAN in Nederland ook zo zijn dat je ècht levenslang krijgt...
(...)

Hoe kom je daar toch bij, levenslang = tot de dood

Mijn vader zegt dat en die heeft rechten gestudeerd,...
Het kàn tot de dood zijn, maar ze noemen het ook levenslang als iemand 20 jaar of meer krijgt...

Perlina

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 18:59

Maarja, wat ze allemaal levenslang noemen en de straf levenslang is nog wel een verschil. Maargoed, het lijkt me niet de bedoeling dat dit een topic over de levenslange gevangenisstraf wordt, dus daar zeg ik verder niet meer over.

Ben natuurlijk wel benieuwd wat uiteindelijk de uitspraak wordt...

Kafue

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 22:46

ja en levenslang opsluiten. Ha ha ha en wie draait er weer voor op, juist de maatschappij. Terwijl hij zijn herkansing al heeft verprutst. Heel berekenend die man was en is niet dom.
Wat moet je ermee, laat je hem over tig jaar vrij dan heeft hij je veel gled gekost en begaat de zelfde fout zo weer. Laat je hem tot zijn dood zitten kost die je weer veel geld.
Ik weet het niet hoor, volgens mij is de doodstraf voor zo een niet zo gek hoeft hij ook niet meer gefrustreerd te zijn

Marie1234567

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 23:01

Messchien is het wel beter om hem direct vrij te laten..... Is kijken hoe lang hij nog levend rond loopt......Ik denk dat er genoeg rond lopen, die hij beter niet tegen kan komen.... Maar die vast wel even een bezoekje bij hem willen brengen..... Na twintig jaar .... is iedereen het bijna weer vergeten..... Zulke mensen verdienen niet om zuurstof in te ademen... Ik mag daar niet over oordelen.... Maar dit is gewoon te onmenselijk voor woorden.....

merrieveulen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 23:02

Kafue schreef:
ja en levenslang opsluiten. Ha ha ha en wie draait er weer voor op, juist de maatschappij. Terwijl hij zijn herkansing al heeft verprutst. Heel berekenend die man was en is niet dom.
Wat moet je ermee, laat je hem over tig jaar vrij dan heeft hij je veel gled gekost en begaat de zelfde fout zo weer. Laat je hem tot zijn dood zitten kost die je weer veel geld.
Ik weet het niet hoor, volgens mij is de doodstraf voor zo een niet zo gek hoeft hij ook niet meer gefrustreerd te zijn

precies gevangenen kosten geld, dus laat ze werken. of test er nieuwe middeltje op, dan zijn al die arme konijntjes en hondjes ook weer veilig. als je weet dat iets niet mag, dan moet je het niet doen en anders moet je de consequenties maar aanvaarden...

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 10:03

Er is nogal wat verwarring over de term levenslang geloof ik. Als iemand 20 jaar krijgt is dat niet levenslang hoor, dat is een misvatting die wij de wereld in hebben geholpen. Levenslang is in NL ook echt levenslang, tot de dood dus. Maar zoals ik al eerder zei, dat komt niet vaak voor. Nu iets van 20 of 30 gevallen denk ik. Van mij mogen het er wel meer worden. En deze man...idd vrijlaten. Ik denk dat hij het einde van de week niet haalt

Kafue

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 10:11

Het einde van de week niet halen is onzin. De man was notabene met proefverlof en moet je zien wat hij deze keer weer uit heeft gehaald.
Nee afmaken die hap, miscshien niet correct maar wat hij bewezen heeft gedaan was verre van correct.

Paardenmeis1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 10:13

En dan te bedenken dat hij over een paar jaar weer vrij rondlootp vanwege 'goed gedrag'.

In dit soort gevallen ben ik een voorstander van de doostraf, al zou marteling ook een zeer goede optie zijn!

Sees

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 10:14

Ja Kafue, dat zeg ik toch...die haalt het einde van de week niet meer met al die op hol geslagen dierenliefhebbers die niet kunnen wachten om hun handen om zijn breekbare nekkie te zetten...

*haalt even diep adem en zet alle moorddadige gedachten weer uit het hoofdje*