Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sarabande schreef:DPB het is bekend dat Sjef meekijkt op Bokt, maar hij blijft hier wijselijk buiten denk ik.
Jullie hebben er verder niets mee te maken,Het is al erg genoeg voor beide partijen dit hebben moeten mee maken.
Er is een schikking dus het is opgelost!!! Laat het voor wat het is. Danielle heeft nu Pasteur ter beschikking, nieuwe ronde nieuwe kansen. En laat Anky heel gelukkig worden met haar kind.
ijpie schreef:Waar maken jullie je allemaal nou zo druk om?Jullie hebben er verder niets mee te maken,Het is al erg genoeg voor beide partijen dit hebben moeten mee maken.
Er is een schikking dus het is opgelost!!! Laat het voor wat het is. Danielle heeft nu Pasteur ter beschikking, nieuwe ronde nieuwe kansen. En laat Anky heel gelukkig worden met haar kind.
Sorane schreef:Als al die aandacht in de media niet had gehoeven, dan had je het van je af kunnen houden.
Ik vind het allemaal erg raar nog steeds.
Ik hoop dat Anky van haar zwangerschap kan gaan genieten nu.
Whow wat een discussie zeg
sarabande schreef:Nee dat is waar dat kwam in de discussie
Danielle mag ik je een advies geven, klik onderaan dit topic even geen abbonnement aan.
Lijkt me voor je eigen gemoedsrust een stuk beter.
Er zijn maar weinig mensen die in de pers besproken worden dat zelf gaan tegen spreken. Daar bereik je niets mee.
Wanneer iets in de media komt wordt er over je gesproken en daar doe je weinig aan.
caarootje schreef:zit hier met grote verbazing te lezen.
een geschil tussen anky en danielle die ze opgelost hebben, en hier op bokt door buitenstaanders van dit conflict compleet opgeblazen wordt.
danielle heeft een fijn paard en anky gaat heerlijk genieten van haar aanstaande kindje dus waarom dan nog zo een felle discussie voeren?
bedoel wat schiet je ermee op je kunt er toch niks aan doen het is zaak tussen danielle en anky die duidelijk al is opgelost.
vigel1 schreef:Ik heb net de hele topic door gelezen
Er zijn dus twee partijen die een schikking hebben gemaakt, dit betekend dat beide partijen in tevredenheid een overeenkomst hebben ( of te wel Anky blij en Danielle blij )
Wie zijn wij dan om te oordelen dat dit niet zo is
Het enige wat wij dan nog kunnen doen is Anky en Danielle van harte feliciteren dat ze er uit zijn