Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Verow schreef:Vind het dus zo gek nog niet dat sommige mensen (waaronder ik) het nog over de DA hadden
Stennisje schreef:Grappige quote maar die is niet van mij hoor....maar van ienna...
) en zal dus toch wel behoorlijk verdoofd zijn geweest.Cadish schreef:Ja sorry, maar hier heb ik geen woorden voor!
Dat 1 dat paard gewoon vast houd! Echt waar, wat een stel diebelen!
Het paard gaat ons hinderen, okee, knal .. sjit verkeerd, knal .. oeps .. ja sjaak schiet jij es .. okeej .. knal .. bwoh is dat beest nou nog niet dood?
Ja sorry hoor .. Maar ik vind het echt te erg ..
Moreno schreef:Dit is toch weer op dezelfde plek gebeurd als waar in Juni al een andere pony was aangereden???![]()
![]()

QuijoSavan schreef:Heb niet alles gelezen, maar wat ongeloofelijk !!
De Politie nog NOTA BENE! Die hoort juist dingen MINDER erg te maken...
Zucht, waar gaat het heen?
Duidelijk nu?
Cadish schreef:Ja sorry, maar hier heb ik geen woorden voor!
Dat 1 dat paard gewoon vast houd! Echt waar, wat een stel diebelen!
Het paard gaat ons hinderen, okee, knal .. sjit verkeerd, knal .. oeps .. ja sjaak schiet jij es .. okeej .. knal .. bwoh is dat beest nou nog niet dood?
Ja sorry hoor .. Maar ik vind het echt te erg ..
Yvonnelind schreef:Ik vind het vreselijk, voor het paard, de eigenaar, de gewonde man in de auto, de veearts (die zich vast heel schuldig voelt dat hij niet eerder ter plaatse kon zijn) én voor de politie. Niemand vindt zo'n situatie leuk!!!
Het is een drama waar de betrokkenen nog wel wat slapeloze nachten van zullen hebben. Ik vind het jammer dat veel bokkers zo ongenuanceert lezen en reageren.
Stennisje schreef:Als iedereen nou eens zou LEZEN: de veearts is gebeld!!, maar was er niet snel genoeg
de politie schoot op het paard omdat de eigenaar dat vroeg en omdat het paard gevaarlijk werd
helaas heeft de politie niet de juiste wapens voor en daarom hebben ze helaas meerdere keren moeten schieten
LEES EERST ALLES EENS GOED!!!!
Verder zijn er nog heel veel gevaarlijke situaties voor ruiters die deze weg moeten oversteken vandaar al die ongelukken !
ienna schreef:JONGES JONGES WAAR GAAT DIT HEEN?!?! LEES NOU TOCH GVD EENS GOED WAT ER NOG MEER STAAT!!!!!!!!!!!!! ik zeg het nou voor de ALLER LAATSTE KEER: het verhaal van noisy klopt niet, ik weet het via een eigenaar van het paard!! voor de DUIDELIJKHEID:
EN NOU HOOP IK DAT IEDEREEN DIT EVEN LEEST VOORDAT HIJ OF ZIJ OORDEELT!!! dank jullie wel
Logisch dat mensen geen 5 pagina's gaan lezen, heb ik ook niet gedaan hoor. Rayorgy schreef:>.< zoiets is gewoon dierenmishandeling!! Ik zou ze echt proberen tegen te houden want dat is gewoon niet normaal, je schiet toch ook een kind niet dood omdat die niet weet waar hij heen moet en daarom in de weg loopt?! Je kan een paard niet met een pistool uit zijn lijden verlossen, een spuitje is dan nog normaal