Waarom moet dat nu weer op zo'n smerige en laffe manier?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
iepsel"]
Ik wil toch mn hart even luchten, ten eerste Trutje en Marrianne R, kistkalveren bestaan echt nog wel!!!
[/quote]
Wat gek, dan heeft onze professor veterinaire volksgezondheid tegen ons gelogen.
[quote="iepsel schreef:Maar dat is wel lekker makkelijk, je ziet ze toch niet want ze staan in kleine stallen gepropt, worden zonder verdoving gecastreerd, worden op de vrachtauto getrapt en geslagen, maar één zo'n veulentje ooooh wat erg.. Zo, ik heb mn hart gelucht, denk eerst eens na!!!AMEN.
Spikers schreef:Ik werd zo kwaad toen ik het op tv zag, wie met zijn volle verstand doet nou zoiets.
Ik vind het een fout van de regering dat ze het chippen verplicht hebben gesteld niet dat ik tegen het chippen ben dat is alleen maar een goed ding, maar de regering heeft niet over dit soort praktijken nagedacht.
Er zijn een heleboel zogenaamde fokkers die met shetties fokken waarvan de veulens net niets waard zijn en zij vinden het niet waard om zo'n veulen te chippen en dan krijgen we dit soort praktijken.
Straks worden er een heleboel van dit soort veulens levend of dood gedumpt en achtergelaten omdat het diertje nu ook gechipt moet worden en dat kost geld.
Waar gaan we heen in Nederland!!!
lena1992 schreef:;( Welke gek doet nou zo iets?
Als je het chippen niet kan of wil betalen moet je geen pony nemen..
horseylove schreef:echt zielig man zo iets doe je toch niet
Faniek schreef:http://www.destentor.nl/
De Stentor
Wezep/Hattem - Hoofd en vacht van een half jaar oud pony-veulen zijn, tezamen met botten en 'niet-eetbaredelen', dinsdagmiddag gevonden op een parkeerplaats aan de Heesenweg aan de A50 nabij Wezep/Hattem.