Lancet verkocht

Moderators: Maureen95, Essie73, Muiz, Firelight, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Magique

Berichten: 1098
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 11:28

Zo zie je maar: eigen paard is goud waard !
Vind het maar raar idee als je je een paard onder je kont hebt die elk moment verkocht kan worden.
Wat is een goede ruiter zonder paard: Helemaal niks.
Net als b.v. Coby na Ferro zo goed als niks meer van gehoord
Van dat geld wat ze verdienen kunnen ze beter een beetje in eigen paarden steken of betere constructies verzinnen met de eigenaren.

Aimee

Berichten: 11808
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 01:23

memiro schreef:
Zoals ik al zei in het andere topic jammer maar begrijpelijk, misschien moet ze Tineke lief aankijken en sunrise inpikken Knipoog


Sunrise heeft ook nog een zusje, van de zelfde eigenaar en minstens net zo veel kwaliteit.....

Nathalietjuh
Berichten: 1316
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: Hardinxveld, Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 17:58

wat erg voor imke zeg, lancet en zij waren echt een supercombinatie

Nicky74
Berichten: 197
Geregistreerd: 23-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 15:36

ik heb gehoord dat de koop nog helemaal niet rond is.
uit betrouwbare bron.
Bartels was het er nog niet mee eens. zo heb ik het begrepen.

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 22:44

Het grappige is dat in de Paardenkrant staat dat de koper niet helemaal gelukkig was met de reacties op internet Schijnheilig Haha!

Aimee

Berichten: 11808
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 19:09

sarabande schreef:
Het grappige is dat in de Paardenkrant staat dat de koper niet helemaal gelukkig was met de reacties op internet Schijnheilig Haha!


Haha!:D:D:D:D:D:D

Tijd voor een boel meer reacties dus, de koper is beïnvloedbaar.... Cool

Toby

Berichten: 674
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 20:59

Citaat:
Tijd voor een boel meer reacties dus, de koper is beïnvloedbaar....


helaas...daarvoor is het al te laat.
Hij is al weg.

Ik was vorige week op trainingsweek van Imke en in die week is hij weg gegaan.

Echt heel zielig voor Imke Verdrietig , ik had het haar echt gegund om met Lancet naar Peking te gaan. (en heel veel andere successen natuurlijk)
Ze was ook helemaal gek op hem.

Conny_

Berichten: 2147
Geregistreerd: 30-06-04
Woonplaats: Hilvarenbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 12:14

ahh nee is die al weg Verdrietig echt heel erg vind ik het!!! Het was zo'n mooie combinatie en nu..Verdrietig

xThalyx

Berichten: 4097
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 18:17

zonde van deze mooie combinatie. Ben toch nog blij dat ik hem nog even egzien heb op horse event Tong uitsteken

Vue
Berichten: 8851
Geregistreerd: 03-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 11:40

ik heb niet meer gezien IRL..
echt kut..
ja zusje van sunrise is ook leuk idee, maar ik ben gewoon persoonlijk stapel op lancet

Vue
Berichten: 8851
Geregistreerd: 03-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-04 21:09

18 10 2004 VERDER ZONDER LANCET
DOOR IMKE SCHELLEKENS-BARTELS

Hooge Mierde - Afgelopen donderdag is Lancet vertrokken naar zijn nieuwe eigenaresse en amazone Emma Hindle.
Na een paar lange en onzekere weken, heb ik dan toch afscheid moeten nemen van mijn Olympische vriend.
Het is me bepaald niet makkelijk afgegaan, maar ben blij dat het allemaal relatief snel gegaan is. Na goed overleg met de eigenaren werd besloten dat het absoluut onverantwoord was om Lancet níet te verkopen. Vanaf dat moment heb ik de moeilijkste weken uit mijn carrière beleefd. Telkens toch weer hopen dat het allemaal zo’n vaart niet zou lopen.
Uiteindelijk ging het allemaal ongelooflijk snel en inmiddels is Lancet weg. Ik heb een hele poos gedacht dat ik niet zonder Lancet zou kunnen. Maar nu hij definitief weg is, moet ik wel zonder hem verder en is het eerlijk gezegd ook een stuk makkelijker om weer verder te gaan. Er staat nu een punt achter onze gezamenlijke carrière.

Het zat al in de planning dat ik te zijner tijd Sunrise van mam over zou gaan nemen, maar nu Lancet weg is, heb ik van mam de kans gekregen om nu al met Sunrise aan de slag te gaan. En ik moet zeggen dat dit een waanzinnige kans is! Sunrise is in het bezit van de familie Smarius en die heeft ons toegezegd, dat ze voor de rest van haar leven bij ons blijft. Dat is natuurlijk fantastisch. Ik ben nu een week aan het werk en het klikt erg goed. Ik heb Sunrise in het begin dat ze bij ons kwam (inmiddels al vier jaar bij ons) een jaar gereden. Daarna is mam haar gaan trainen en heb ik haar tussendoor wel eens gereden, dus ik kende haar al redelijk goed. Sunrise is erg gevoelig en kan spectaculair bewegen. Ze kent alle oefeningen voor de Grand Prix al, en we zijn hard aan het oefenen om binnen nu en een maand een keer Intermediaire 2 te starten.

Naast Sunrise heb ik ook nog twee fantastische licht toer-paarden: Melvin en OO-Seven.
Melvin is in eigendom van de Belgische familie De Deken en ik rijd hem sinds een half jaar. Hij is voorheen gereden door de Belgische amazone Arlette Holsters, die met hem lichte toer startte. Het is een 10-jarige ruin met een zeer werkwillig karakter en veel aanleg voor het zware werk, zoals piaffe en passage. Met hem wil ik over drie weken Prix-st-georges gaan starten en hem vooral beter gaan leren kennen op concours. Ik denk dat de overstap naar de Grand-Prix nog een klein jaartje in beslag gaat nemen.
OO-Seven heeft al bewezen het lichte toer werk meer dan goed aan te kunnen. Hij won een paar weken geleden de Pikeur-Trophy met percentages die dik over de 70 % gingen. Van hem heb ik ook hoge verwachtingen. Hij is pas 8 jaar dus met hem blijf ik het komend jaar zeker nog lichte toer rijden, maar ben stiekem al wel bezig met de zwaardere oefeningen. Hij is zeker een paard voor de toekomst!

Zo zie je maar dat het raar kan lopen! In een paar maanden tijd beleef je het hoogtepunt en dieptepunt uit je carrière. Maar na regen komt zonneschijn en ik zie met heel veel vertrouwen, samen met deze paarden, de toekomst tegemoet.

bron ; www.academybartels.com

Lilliputter

Berichten: 8758
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Heesch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 09:46

ik vind het echt dom om zo,n mooie hengst te verkopen,hij had in nederland veel kunnen bereiken net als idocus.en voor imke vind ik het ook heel erg!!!!!!!!!!!!!!!

Marieketje

Berichten: 47
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 13:32

Hoi ,
Ik verzorg de zoon van die mooie Lancet.. Hij lijkt erg veel op Lancet. Het baasje heeft les van Imke , ook die zegt dat de onze erg veel weg heeft van Lancet. Maandag gaat Imke een half uurtje op de onze:) .
Ik heb er al helemaal zin in Haha!

Nou daaaaaag !!

Vue
Berichten: 8851
Geregistreerd: 03-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-04 19:57

die van ons ook. herken je ook gelijk een lancet in. harstikke gaaf !