Meisje op pony doodgereden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ellebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 16:46

He bah, ik wou dat ik dat filpje niet gekeken had...ben er helemaal misselijk van. Het zal je maar gebeuren.....

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 17:59

Juulke(JOETS) weet jij misschien welke meisjes dit zijn?
omdat ze toch niet zo ver van ons vandaan wonen.
voor mij half uurtje fietse(nog niet eens)
voor jou ook of niet juulke?

dit vind ik echt verschrikkelijk en zoals sommige al zeggen
dit doet me echt aan de horsewisper (of hoe schrijf je het) denken.
JAKKES! wat verschrikkelijkk

word er stil van Huilen

x_Irisje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 18:07

Het 12-jarige meisje zat bij mijn vader op school. Ook mijn vader is er kapot van.

Ik wens de familie veel sterkte toe!

Apollo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 19:25

aaah wat erg joh....2 pony's dood en een meisje...het is niet eens zo ver van me vandaan......

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 19:29

Ik werd gewoon misselijk van het filmpje. Ik heb vanmiddag buiten gereden op de haflinger en het paard van mijn vriendin, je moet er toch niet aan denken dat door 1 fout, een van ons, en allebei de paarden er niet meer zouden zijn!
BAH, maar ja, niet te lang bij stilstaan, anders kun je nooit meer buiten rijden!
Niettemin, heel veel sterkte voor nabestaanden en bekenden!

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 19:50

Sprakeloos!
Ik ben geregeld als jong meisje met een vriendinnetje buiten gaan rijden. Dwars over drukke kruispunten heen en soms met een heet paard. Het gevaar zag ik nooit in... misschien die meisjes ook niet.
Zo word je wel weer even met je neus op de feiten gedrukt en zie je maar hoe kwetsbaar we allemaal zijn, mens EN dier.

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 19:54

Jeetje wat vreselijk, ik heb er gewoon geen woorden voor. Heel erg veel sterkte voor iedereen die er op welke manier dan ook bij betrokken is...

EstherSi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 20:03

jeetje wat erg! het kan zo snel gebeuren als je er bij nadenkt,
er hoeft maar 1 gek/ongeluk te zijn!

Assiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 20:35

heel erg.. voor alles en iedereen.. heb er bijna geen woorden voor die kunnen beschrijven hoe erg dit is..

Liefste mensen, heel veel succes.. groetjes

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 20:40

ik ben echt helemaal stil. Die auto, die pony's hebben een flinke klap gemaakt. Je zal toch maar de enige overlevende zijn, je wordt wakker, en je vraagt waar je pony is, en waar je vriendinnetje is. Krijg je te horen dat ze allemaal overleden zijn.. Scheve mond Dan stort je toch in? Ik wens de betrokkenen, familie en derden veel sterkte.

paars

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 21:07

Vreselijk..............heel veel sterkte voor alle betrokkenen, speciaal de ouders en familie van het 12 jarige meisje..........

wiljemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 21:23

wat onwijs erg.....hoe kan zoiets nou gebeuren....en hoe hard moet je rijden om zo'n ongeluk te veroorzaken...
echt super erg ook voor de famillie.....sterkte!!!!!!!!!!!!!

Britty

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 21:32

woorden schieten tekort...wat een drama

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 21:35

ik hoorde net van een vriendin van me moeder dat het andere meisje ook overleden is.
maar weet niet zeker of het zo is.hoop natuurlijk van niet,want dit gun je niemand!

Horse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 21:42

Ik hoop ook zo van niet. zat net het fimpje weer te bekijken het is echt zo triest.

Tonke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 21:43

Wat vreselijk. Ben blij dat ik het niet op Tv gezien heb. Had het wel op Teletekst gelezen en toen gingen de rillingen al over mijn lijf. Ik wens iedereen heel veel sterkte toe.

Jessie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 21:44

Die pony's....... waren ijslanders van mensen die ik ken... noujah niet echt persoonlijk, maar ze zijn ook lid van dezelfde kleine ijslandervereniging als ik en kom ze daarbij wel eens tegen bij activiteiten.

De meisjes reden altijd op de pony's van deze mensen. Er was inderdaad een begeleidster mee op buitenrit... zij werd aangehouden door een wandelaar die de weg wilde vragen. Ondertussen reden de 2 meisjes door en aan de voetafdrukken van de pony's te zien, lag het tempo hoger dan stap. Of de paarden op hol zijn geslagen weet ik niet, maar dit kan je in ieder geval echt een groot ongeluk noemen waarin niemand schuld heeft. De automobilist zei dat ze niet te hard reed. Allemaal factoren die dit tot één groot ongeluk leiden...

Ik had vandaag een wedstrijd van de vereniging en daarom weet ik dit te vertellen. Ik ben er echt kapot van en zit er al de hele dag mee in mijn maag! Verdrietig
Laatst bijgewerkt door Jessie88 op 26-09-04 21:45, in het totaal 1 keer bewerkt

falco_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 21:44

ik ben er echt door geraakt , ik vind het zo erg ... voor het paard ,de nabestaande ... brrrrr.... mij doet het ook denken aan het begin van the horsewhisperer.
Veel sterkte voor de nabestaande...
droevige xxx

Garmana

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 21:49

Lezen die nabestaanden al onze troosten wel? Anders heeft het niet veel nut Maar how ever het is echt te erg voor woorden!! Dit wens je nooit iemand toe Verdrietig Ben er wel helemaal stil van...... Huilen

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 21:51

loez schreef:
ik hoorde net van een vriendin van me moeder dat het andere meisje ook overleden is.
maar weet niet zeker of het zo is.hoop natuurlijk van niet,want dit gun je niemand!

Ik hoop echt dat dit niet waar is Verdrietig

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 21:56

Vreselijk.. Ik heb geen woorden. Horst en Ysselsteyn, 2 dorpen die hier op fietsafstand vandaan liggen. Het meisje uit Ysselsteyn heeft hoogst waarschijnlijk bij mijn moeder in de klas gezeten. Weet iemand wie dit is geweest en kan die mij dat vertellen, desnoods over PM? Wij zitten hier nog n onzekerheid. Gisteren was er al de schok dat het de dochter van een kennis was, die uit Horst, maar dat bleek niet te zijn.
Ik hoorde net van mijn moeder dat de paarden nog totaal bij kennis waren toen ze afgemaakt werden. Die angst was van hun ogen af te lezen, vreselijk als je met zo'n klus wordt afgezadeld. Mijn maag is samengekropt. Wij stappen ook zo'n 3 kwartier naar de club, dan heb je ook van die mensen die gigantisch hard rijden en als je dan voor ze gaat stappen, om ze zachter te laten rijden en je hand op steekt, vliegen ze gewoon de berm in. Geen woorden voor deze ellende... Niet te beschrijven..

PrietPraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 21:56

ojee overkom je dat maar!!! niets erger dan dat :s hopen dat het idd niet waar is dat ze alletwee overleden zijn!!! wens de familie heel veel sterkte toe!

VeertJe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 22:10

Oohh dit is egt erg, echt ongelovelijk dat zoiets zomaar plotseling gebeurd!! Ik rij ook wel eens over een gevaarlijke weg met me pony die nogal gauw schrikt, krijg niet veel zin om dat veel vaker te doen..
veel sterkte aan iedereen die ze kent!!

blazelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 22:38

heel erg! en moet je eens voorstellen wat dat niet moet zijn voor dat meisje dat het overleefd heeft: vriendin kwijt pony kwijt en een traumatische ervaring natuurlijk jeetje wat erg !

blazelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 22:39

ThePast03 schreef:
Ik hoop echt dat dit niet waar is Verdrietig

ik hoop het ook!