Verkrachting pony schokt Biggekerks gezin

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 12:53

punkies schreef:
Sorry, maar ik heb liever dat hij een Shetlander verkracht dan een meisje, Shetjes houden er meestal geen trauma aan over en mensen mestal wel

Waarom zou een shet er geen trauma aan over houden? Die kunnen net zo goed trauma's hebben...

mcrielaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 13:22

Je moet toch wel ongelofelijk zielig en wanhopig en psychopatisch zijn om zo en zo iemand te verkrachten (en met iemand bedoel ik alles en iedereen, een kind of meisje, een oud vrouwtje, of een dier) het is allemaal even erg!
En het is helemaal erg dat als je het ziet, je nog niks mag doen omdat je dan zelf kans loopt op een straf! Maar sorry hoor, maar als ik zoiets zie gebeuren dan krijgt die achterlijke debiel toch echt wel een paar trappen voor zn donder!!

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 14:04

SplashIsLief"]
Waarom zou een shet er geen trauma aan over houden? Die kunnen net zo goed trauma's hebben...
[/quote]

Hierom niet, en er staat een pagina terug nog een uitleg waarom niet Schijnheilig

[quote="Remember"]
[quote="Siccootje schreef:
Die paarden hebben echt wel het verstand! Die zijn slim.. geloof je nou echt dat zo'n dier het nix intresseerd of dat hij nix heeft gemerkt? Nou ik d8 het wel! Hij moet zeker de bak in! Arme pony

Ze zijn niet slim, ze leggen verbanden tussen gebeurtenissen. En als jij volhoudt dat ze wel slim zijn mag jij me uit komen leggen waarom die pony die vent het ziekenhuis niet heeft ingetrapt

Kom op, niet zo naïef! Tuurlijk is het erg en die vent is ziek (want zoofilie is gewoon een ziekte) en moet zowiezo bestraft worden, maar je gelooft toch zeker niet dat die pony nu getraumatiseerd in het land staat? Dit heeft echt niet heel veel impact op die pony gehad hoor, er gebeuren ergere dingen, echt waar ! Maar omdat in ONZE wereld verkrachting staat voor vreselijk/gruwelijk/afschuwelijk draait bij ons onze maag er van om. En dat is heel normaal, we zijn nu eenmaal gevoelsmensen, maar je moet het allemaal wel blijven relativeren!
[/quote]

Clinnn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 14:42

Diep triest...

Qweeny

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 14:48

Ik vindt dit echt niet normaal
die kl*te mensen moeten gewoon in de cel terechtkomen.

Fun_Fun

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 15:15

ik ben het helemaal met de anderen eens

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 15:30

Walgelijk, kan het niet anders zeggen...

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 16:50

Remember schreef:
Hierom niet, en er staat een pagina terug nog een uitleg waarom niet Schijnheilig

Toch is mijn mening dat ze er wel degelijk iets aan over kunnen houden! Dat is mijn mening en die van jou is duidelijk anders...

Lemonlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 16:56

GATVEREDAMME!!! vet zielig!!!

Valery

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 19:05

Gadver!!!... Stoom uit je oren

EbbyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 19:42

Gisteren kwam ik ze tegen, een ander meisje als haar dochter op Bonny en de vrouw op de fiets ervoor. Niet mee gesproken, alleen gedag gezecht. Bonny huppelde vrolijk rond.

vemrulz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 08:17

aaah..gewoon ZIELIG!
Bah bah zoiets doe je toch niet!!
Idd.... dat moet strafbaar worden! Boos!

mickey1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 09:49

vreselijk als zoiets gebeurd Verdrietig
hoe kan zo iemand dat nou doen?
wat een klootzak!

winnielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 10:16

hET IS TOCH NIET EERLIJK DAT ZOIETS NIET WORD GESTRAFT EN IK VIND DAT GEWOON ZIELIG

TINKYgipsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 11:59

Dit is echt verschrikkelijk!!!!!

Geen woorden voor eigenlijk Verdrietig

RiZzO

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 12:18

Hoe kunnen mensen dit in vredesnaam doen zeg geen woorden voor...

organisator

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 12:54

Citaat:
Wijkhuijs vermoedt dat de dader van haar is geschrokken. „Het touw hing er nog. Als dat touw er niet had gehangen, had ik het misschien wel nooit geweten. Het moet bijna wel iemand zijn die de situatie kent. Hoe wist hij dat ik merries heb? ”

Misschien is deze pony wel een erger lot gespaard gebleven doordat de eigenaresse op tijd kwam.

Marleen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 13:41

gadverdamme wat een stel idioten lopen er toch rond op deze aardbol. wat een pisvlekken zeg Boos!

Garmana

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 13:55

Echt waar als je zoiets doet bij dieren(en ook bij mensen) dan zit er volgens mij toch echt ergens een steekje bij je los Maar ik vind het zowizo geen slimme actie dat die persoon dan alsnog het touw liet hangen Verward Verward Verward btj vaag maar ja. Ik vind dat het net als bij mensen afgestraft moet worden. En desnoods het klokkenspel eraf net wat Shadowfaxx zegt. Daar ben ik het er wel mee eens! met een woord SCHANDALIG!!!

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 14:08

Remember"]
[quote="SplashIsLief"]Waarom zou een shet er geen trauma aan over houden? Die kunnen net zo goed trauma's hebben...
[/quote]

[quote="Remember"]
[quote="Siccootje schreef:
Die paarden hebben echt wel het verstand! Die zijn slim.. geloof je nou echt dat zo'n dier het nix intresseerd of dat hij nix heeft gemerkt? Nou ik d8 het wel! Hij moet zeker de bak in! Arme pony

Ze zijn niet slim, ze leggen verbanden tussen gebeurtenissen. En als jij volhoudt dat ze wel slim zijn mag jij me uit komen leggen waarom die pony die vent het ziekenhuis niet heeft ingetrapt

Kom op, niet zo naïef! Tuurlijk is het erg en die vent is ziek (want zoofilie is gewoon een ziekte) en moet zowiezo bestraft worden, maar je gelooft toch zeker niet dat die pony nu getraumatiseerd in het land staat? Dit heeft echt niet heel veel impact op die pony gehad hoor, er gebeuren ergere dingen, echt waar ! Maar omdat in ONZE wereld verkrachting staat voor vreselijk/gruwelijk/afschuwelijk draait bij ons onze maag er van om. En dat is heel normaal, we zijn nu eenmaal gevoelsmensen, maar je moet het allemaal wel blijven relativeren!
[/quote][/quote]
mee eens, als een merrie gedekt word is dat dan ook schandalig?? Natuurlijk vroeg die merrie er niet om maar merries worden ook vaak vastgebonden als ze gedekt moeten worden, zouden ze net zo goed daar ook een trauma aan over kunnen houden, een hengst heeft ook wel een iets grotere weener.

Stumpertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 16:32

punkies schreef:
Sorry, maar ik heb liever dat hij een Shetlander verkracht dan een meisje, Shetjes houden er meestal geen trauma aan over en mensen mestal wel

Sorry hoor, maar Ik heb liever dat ze helemaal niet verkrachten!!
En het maakt niet uit of het een meisje is of een pony!!
Misschien houdt die pony er ook een trauma aan over!!
Weet jij wat die denkt/voelt??
't is even erg!!
je komt toch aan iets wat niet van jou is? En aan iets wat niet meestemt met wat je doet??
Ik vind het gewoon hetzelfde!! 't toch ook een levend wezen!?

balans

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 16:43

Dit is gewoon niet meer normaal!!!!
Welke zieke geesten doen zoiets Boos!

love_britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 18:11

ze zouden de doodsraf moeten krijgen Boos! Boos! Boos! Boos! Verdrietig

blondje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 21:01

jemig daar kan k nou echt Boos! om worden..wat een zieke mensen zijn dat wie doet nou zoiets... Huilen zoooowwww zielig!

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 21:40

Stumpertje schreef:
Sorry hoor, maar Ik heb liever dat ze helemaal niet verkrachten!!
En het maakt niet uit of het een meisje is of een pony!!
Misschien houdt die pony er ook een trauma aan over!!
Weet jij wat die denkt/voelt??
't is even erg!!
je komt toch aan iets wat niet van jou is? En aan iets wat niet meestemt met wat je doet??
Ik vind het gewoon hetzelfde!! 't toch ook een levend wezen!?

ik vind het absoluut niet even erg, van een meisje is veel erger, jonge. Die pony heeft er nouwelijks gevoel bij! Ik ken toevallig een meisje die verkracht is en die is doodongelukkig geworden, ze is zichzelf niet meer en is als de dood voor mannen, denk je dat die pony het zelfde heeft?
En natuurlijk zou ik willen dat er niemand verkracht was maar daar had ik eht neit over, ik had het er over dat ik liever had dat er een pony verkracht werd dan een meisje, als ik zou mochen kiezen lees, heb ik al eerder gezecht