welke psychopaat doet dat nou !
der wereld gaat er op achteruit....
wat hebbe ze der nou aan
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
worden mishandeld en gedood. Het lijkt wel of er een besmettelijk virus heerst dat steeds meer mensen aanzet tot dit soort gruwelijkheden. Het ergste van alles is nog dat als de dader(s) gepakt worden, zij er vaak met een geldboete vanaf komen omdat het MAAR om een dier gaat. Ik ben echt absoluut geen wreed persoon, maar als ik zo iemand tegen zou komen, dan ben ik echt in alle staten en ga ik denk ik compleet door het lint!!! AnitaB schreef:Ik heb net een e-mail gestuurd naar info@dierenbescherming.nl in de hoop dat zij meer aandacht aan deze schandalige praktijken besteden ! Misschien doen jullie ook mee met een berichtje naar de DB ?
AnitaB schreef:Ik heb net een e-mail gestuurd naar info@dierenbescherming.nl in de hoop dat zij meer aandacht aan deze schandalige praktijken besteden ! Misschien doen jullie ook mee met een berichtje naar de DB ?
Hobo schreef:Ik vind dit echt niet normaal meer!
Wat ik misschien nog erger vind, is dat de mensen die dit doen, er ongestraft mee weg kunnen komen.![]()
Dieren worden voor de wet namelijk niet gezien als levende wezens, maar als producten. Een dier kan je niet vermoorden, alleen vernielen! Dat is toch te belachelijk voor woorden?!?![]()
Misschien tijd voor een wetswijziging?!? En met SPOED dan, want het lijkt wel of dit steeds vaker voorkomt.
Sosha schreef:Daar zijn ze al een tijdje druk mee bezig....... zie de volgende site van de DB voor een ieder die zijn "handtekening" wil zetten voor zwaardere straffen voor dierenmishandelaars
http://www.dierenbescherming.nl/malafid ... php?page=4