runningkawa schreef:Hou het nu nooit op met die kleine gefrustreede mannetjes
Nou zeg, wie zegt dat het kleine mannetjes waren. Misschien waren het wel grote vrouwen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
talouch schreef:Stennisje je hebt gelijk als je hier in nederland een boef/aanrander pakt ga je zelf de bak in. Maar ik moet zeggen als ik daarmee de dierenmishandelaar kan afstraffen dan wil ik er ook nog wel voor gaan zitten als het moet. Ik kan dan tenminste nog zitten maar de dader niet meer als ik klaar met hem ben. het is triest. Maar ik denk dat cocky gelijk heeft we moeten met zn allen iets gaan doen zoals bv het attenderen van de mensen op deze mishandelingen, bv door het dragen van speciale badges, t shirts, en ook het naar buiten toe treden in de pers de krant , tv etc. Misschien dat dit mensen allerter maakt. En waarom geen paardenwacht opzetten met zn allen in nederland, dit op zo een manier dat iedere paardenhouder/liefhebber een keer zijn nachtrust opgeeft voor dit doel. We moeten inderdaad de daders eens zien te pakken. Het is alleen niet te hopen dat door publiciteit meerdere gestoorde geesten op het idee komen om hetzelfde (paardenmishandeling) te gaan doen.
horssie schreef::( zielig,echt ik snap het ook niet hoor.
maar mischien de allerbelangrijkste vraag in dit geval:
hefet het veulentje niks?