Bambelien schreef:Klopt, je kunt mensen officiële waarschuwingen geven, uitsluiten/diskwalificeren en het gaat op rapport naar de KNHS die het verder oppakt (is de hoop), alleen is het nadeel inderdaad… ons kent ons. De regio is maar klein en de volgende wedstrijd kom je ze weer tegen en dan sta je niet lekker. Je moet stevig in je schoenen staan.
Het lezen van de reacties hier van mensen die zeggen wel in te (zouden) grijpen stemt hoopvol. Alleen helaas kom je ze in de praktijk weinig tegen. Of misschien is dat alleen in mijn regio zo, dat durf ik niet te zeggen.
Er zijn gelukkig ook vriendelijke combinaties die ik dan ook graag een complimentje geef, want je hoopt het te stimuleren.
Opvallend is ook dat de combinaties die op het randje gaan zitten door bijvoorbeeld erg streng in de hand te zijn met losrijden, ook de combinaties die hoog eindigen in de uitslag.
Ik kan me goed voorstellen hoe het moet zijn, respect voor jou dat je er staat en dit werk doet.
Wat betreft dat laatste, dat zou toch eigenlijk niet moeten kunnen..weer een reden voor hervorming en ook het losrijden mee te laten nemen in de beoordeling wat mij betreft.