Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pien_2010 schreef:Tja maar hoe je het ook went of keerty Als je kijkt naar het kleurtje is het NU wel een "kekkie" veulen. Als je geld zat heb dan kun je dit risico toch gewoon nemen? Wij denken teveel vanuit onze portemonnee.
DuoPenotti schreef:pien_2010 schreef:Tja maar hoe je het ook went of keerty Als je kijkt naar het kleurtje is het NU wel een "kekkie" veulen. Als je geld zat heb dan kun je dit risico toch gewoon nemen? Wij denken teveel vanuit onze portemonnee.
en die kan ook morgen dood liggen, ook al houd ze dat kleurtje.
of totaal niet kunnen springen dadelijk.
Denk dat die lui er niet echt wakker van liggen.
Behalve fok dan, dat is weer niet interessant dan, betreft kleurtje dan.
Art_Ificious schreef:DuoPenotti schreef:Horesetelex gaf gisteren nog geen schimmel aan.
Ik baal dat ik er geen print screen van heb gemaakt.
Wel erg verdacht dat het nu is veranderd
Naar mijn weten kan alleen de eigenaar van de merrie dat veranderen, Het Bokt zelf dan? En waarom pas veranderd na de veiling?
Verdacht idd
FennyPower schreef:Ik moet toch even grinniken over mensen die hun paarden na aanleiding van dit verhaal op een creatieve manier te koop hebben.
https://www.facebook.com/share/r/14PxWsjFLgF/
Paard wordt dan niet letterlijk verkocht in het filmpje maar volgensmij vooral als sarcasme bedoelt.mooie bijzondere Fries grijpt zijn kans.
TJ_Stables schreef:DuoPenotti schreef:Horesetelex gaf gisteren nog geen schimmel aan.
Ik baal dat ik er geen print screen van heb gemaakt.
Wel erg verdacht dat het nu is veranderd
Ik het er een printscreen van!
[ Afbeelding ]
foxy80 schreef:Maar even serieus: heeft er iemand hier ooit zulk een veulen gezien dat uitgroeit tot compleet ander patroon?
Het lijkt qua vacht wel op een Knabstrupper.
Kabayo schreef:foxy80 schreef:Maar even serieus: heeft er iemand hier ooit zulk een veulen gezien dat uitgroeit tot compleet ander patroon?
Het lijkt qua vacht wel op een Knabstrupper.
Hoe bedoel je ander patroon? Appaloosa is altijd veranderlijk.
Maar als die wit word zal je de stippen niet meer zien, behalve als je hem wast. Vriendin van mij heeft een schimmel barock pinto. Heel mooi, maar de vlekken zie je niet meer