Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ninx schreef:Ik heb gedoneerd.
Het heeft effect, want ik zag dat veel meer mensen dit (uiteraard) hebben gedaan na alle commotie, en het helpt ze om nog veel meer werk te kunnen verrichten daar. Hopelijk gaat er nu echt een knop om naar meer bewustwording.
Heeft dit topic ook nog wat donaties losgemaakt?
Suzanne F. schreef:Ninx schreef:Ik heb gedoneerd.
Het heeft effect, want ik zag dat veel meer mensen dit (uiteraard) hebben gedaan na alle commotie, en het helpt ze om nog veel meer werk te kunnen verrichten daar. Hopelijk gaat er nu echt een knop om naar meer bewustwording.
Het is denk ik niet de bedoeling dat dit een donatie-leur-topic wordt en iedereen trots gaat roepen dat hij/zij gedoneerd heeft.
Suzanne F. schreef:Ninx schreef:Ik heb gedoneerd.
Het is denk ik niet de bedoeling dat dit een donatie-leur-topic wordt en iedereen trots gaat roepen dat hij/zij gedoneerd heeft.
BrankaZ schreef:Ik vind je manier van reageren eerlijk gezegd wel wat dwingend overkomen om mensen het gevoel te geven dat ze moeten doneren. Het zou fijn zijn als je dat achterwege laat en het aan mensen zelf over laat om te besluiten of ze wel of niet doneren. Ieder zijn eigen keus met eigen motivatie daarvoor.
Citaat:Good news everyone!!!!
Thankfully the Egyptian government and police have agreed with the rest of the world that I was not attacking the man who was abusing the donkey to cause him harm but that I was defending the donkey.
Since the donkey wasn’t his property but the property of a third party I was in my right to defend him and there will be further legal consequences!!!
The thousands of comments worldwide and from Egyptians defending my reaction has sparked a positive change in Egypt for the animals and has helped to keep me safe and out of prison!
I’m continuing my endless work in freedom thank you everyone!!!!
Please continue to share our reels to support our work and to keep the dire need for laws on top of the agenda!!!
Public pressure helps!!!!
salome schreef:Hoe de locals de dieren behandelen in dat soort landen is voor mij een reden om daar nooit naar toe te gaan, ze zullen van mij geen cent krijgen als toerist. Ik zou ook staan koken van woede en ik vind haar actie geweldig. Wat een rot landen zijn dat. Ik vind het te erg, kan daar echt niet tegen, mijn hele vakantie zou naar de knoppen zijn.
Binck8 schreef:salome schreef:Hoe de locals de dieren behandelen in dat soort landen is voor mij een reden om daar nooit naar toe te gaan, ze zullen van mij geen cent krijgen als toerist. Ik zou ook staan koken van woede en ik vind haar actie geweldig. Wat een rot landen zijn dat. Ik vind het te erg, kan daar echt niet tegen, mijn hele vakantie zou naar de knoppen zijn.
Eens
salome schreef:Hoe de locals de dieren behandelen in dat soort landen is voor mij een reden om daar nooit naar toe te gaan, ze zullen van mij geen cent krijgen als toerist. Ik zou ook staan koken van woede en ik vind haar actie geweldig. Wat een rot landen zijn dat. Ik vind het te erg, kan daar echt niet tegen, mijn hele vakantie zou naar de knoppen zijn.