Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Veronica2 schreef:Het gaat mij niet echt om het wapen, maar wel dat ik vind dat de tijd van Glock als sponsor wel opgebruikt is. De resultaten zijn er ook al een tijdje niet op de wedstrijden en dat zal zeker meegespeeld hebben in de beslissing.
oji schreef:Benzz schreef:Volgens mij is het al een tijdje geen "ze" meer, alleen zakelijk.
Dat gerucht heb ik ook gehoord![]()
Misschien een mooie kans voor ze om onafhankelijk van elkaar weer een nieuw leven op te bouwen dan. Kan me voorstellen als het inderdaad niet meer goed gaat in de relatie, dat zo'n contract en alles wat daarbij hoort ook als een strop om je nek voelt.
Hieperdi schreef:Ik geloof nooit dat ze zouden stoppen. Maar wellicht verdwijnen ze wel uit de scheinwerpers. Wedstrijden zie ik niet meer gebeuren, wellicht dat ze paarden voor andere gaan training zoals ze eigenlijk altijd gedaan hebben
gomir schreef:Hieperdi schreef:Ik geloof nooit dat ze zouden stoppen. Maar wellicht verdwijnen ze wel uit de scheinwerpers. Wedstrijden zie ik niet meer gebeuren, wellicht dat ze paarden voor andere gaan training zoals ze eigenlijk altijd gedaan hebben
Hoeveel eigenaren zouden er zijn die op jaarbasis >15000 euro voor training uit willen geven zonder dat het paard uitgebracht wordt?
De mannen hebben vast wel een netwerk met redelijke afzetmarkt, maar de meeste kopers willen toch wel graag een paard dat niet alleen thuis een bepaalde klasse kan lopen in de training, maar dit ook op concours heeft laten zien. En als je niet meer in beeld komt ben je in de paardenwereld vaak ook vlot vergeten...
mce schreef:wat mij steeds verbaast heeft is dat zij na de laatste OS-len waarin de FEI duidelijk aangaf welke wijze van rijden zij voorstaan, deze mannen - inclusief NW- vast zijn blijven houden aan hun wijze van rijden,
terwijl je ook weet - lees ik ook hier op boikt - dat mevr. Glock ook een andere manier van rijden voorstaat, je daar niet op kunt anticiperen, je kon vermoeden dat er na de dood van meneer Glock er een andere wind zou gaan waaien.
wat wie kan anticiperen, heeft een heldere kijk op bepaalde ontwikkelingen, toch!
Misschien hebben ze wel de kans gekregen maar niet gepakt en is dat de reden waarop de stekker er getrokken is, zoiets van wie niet horen wil...........
Dan heb ik wel begrip voor Glock.
Elisa2 schreef:Mij persoonlijk maakt het niks uit of ze wel of niet nog bij elkaar zijn.
Ik denk dat EG stopt met wedstrijden rijden, inkomen haalt hij ook wel uit lesgeven. Wat HP gaat doen, geen idee..die raakt wel een stel van zijn toppaarden kwijt nu.
Kabayo schreef:Nah, denk je?Ze zijn al 50+. Om stellig te zeggen dat ze nog heel actief gaan zijn in de wedstrijdsport is niet met zekerheid te zeggen denk ik. Anky hebben we ook nooit meer in de baan gezien
Welke paarden hebben hun zelf? Behalve nadine (of was die laatst overleden?)
janderegelaa schreef:mce schreef:wat mij steeds verbaast heeft is dat zij na de laatste OS-len waarin de FEI duidelijk aangaf welke wijze van rijden zij voorstaan, deze mannen - inclusief NW- vast zijn blijven houden aan hun wijze van rijden,
terwijl je ook weet - lees ik ook hier op boikt - dat mevr. Glock ook een andere manier van rijden voorstaat, je daar niet op kunt anticiperen, je kon vermoeden dat er na de dood van meneer Glock er een andere wind zou gaan waaien.
wat wie kan anticiperen, heeft een heldere kijk op bepaalde ontwikkelingen, toch!
Misschien hebben ze wel de kans gekregen maar niet gepakt en is dat de reden waarop de stekker er getrokken is, zoiets van wie niet horen wil...........
Jouw post staat bol van aannames. 1 kan ik wel ontkrachten, het is nooit Gaston Glock geweest maar altijd zijn vrouw. Ten tijde van de successen klaagde zij niet hoor.
mce schreef:FriesWytske schreef:Zoals ik het op horses.nl lees, komt het pand in de verkoop
het is zeer representatief, mooi kans voor iemand die europa als basis wil, er zijn genoeg rijke nieuwkomers in de paardensport van buiten europa, wie weet loopt deze daar al op stal.
mce schreef:wat mij steeds verbaast heeft is dat zij na de laatste OS-len waarin de FEI duidelijk aangaf welke wijze van rijden zij voorstaan, deze mannen - inclusief NW- vast zijn blijven houden aan hun wijze van rijden,