Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Les_Fjal schreef:http://www.nu.nl/news.jsp?n=288987&c=13
www.nu.nl
AMSTERDAM - Een 65-jarige man uit Utrecht krijgt geen straf opgelegd voor het hebben van seks met een pony. Hij werd weliswaar met zijn broek op de enkels ontdekt door de eigenaren van het dier, maar wordt niet vervolgd omdat seks met dieren niet strafbaar is zolang het dier geen letsel oploopt. Dat weet De Telegraaf woensdag te melden.
tinker_lover schreef:-:(- Niet strafbaar als een pony wordt verkracht maar niks oploopt???? Dit slaat echt nergens op! Als bijv. een meisje wordt verkracht maar er niks aan overhoud dan gaat hij toch ook niet vrijuit??? Ik kan hier echt zo boos om wordenen hij is nog wel op heterdaad betrapt! Sommige mensen zijn echt zulke eikels!
![]()
ksnap t echt niet hoor dat hij vrijuit gaat, alsof paarden minder zijn dan de mens........ ik vind dat dus echt niet.....de mens was 'n stuk minder ver ontwikkeld geweest als de paarden er niet waren geweest.......
ik hoop echt zo dat hij toch nog goed veroordeelt word, maar ik ben bang dat dat niet gaat gebeuren..........
laetitia schreef:soms wou ik dat de mens nooit op aarde was gekomen, we verwoesten alles! en maken misbruik van de natuur en van de dieren.
wat zou de wereld toch mooi zijn zonder mensen....
Citaat:Die Middag Dekkers is echt gestoord. Ja als een dierenart er met zijn arm in gaat is dat om medische redenen. Dat is echt niet te vergelijken. Als een dokter bij een vrouw een inwendig onderzoek doet is dat toch ook normaal en zeg je toch ook niet dat ie je heeft aangerand.
Maar als een persoon met zijn *** naar binnen gaat kan ik niet echt vergelijken met een medisch onderzoek.
Jenna schreef:
Nou dat slaat idd nergens op !
Dan kunnen vrouwen ook rustig verkracht worden.