Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
paars schreef:Dit zal mogelijk eindigen in iets als: minder felle lampen en baklicht uit tussen 20:30 en 7:00, camera’s verplaatsen en deels afschermen.
Klaar en boekje weer dicht.
Poekkie schreef:Dat is idd niet hoe het hoort te zijn maar dan moeten ze de vergunning van de bak aanklagen, niet de lichten en camera’s.
Al heb ik in dat geval nog steeds iets van ‘waar bemoei je je mee’.
Overigens begrijp ik wel dat voor een paralympisch sporter andere factoren meespelen dan voor een particulier.
CharleyT schreef:Een paralympisch sporter is ook een particulier dus gelijke behandeling !
Wintu schreef:Als ik het goed begrijp zegt de raadsman toch duidelijk dat de gemeente bij de familie Voets nog wel eens een extra oogje dicht knijpt? Dat zegt toch genoeg.
journee schreef:Wintu schreef:Als ik het goed begrijp zegt de raadsman toch duidelijk dat de gemeente bij de familie Voets nog wel eens een extra oogje dicht knijpt? Dat zegt toch genoeg.
Hij zegt dat de gemeente iets meer toestaat omdat ze paralympisch sporter is. Misschien iets meer in de trant van de post van Ibbel? Dus iets ruimere regels vanwege handicap?
HorsePassion schreef:Weet iemand of er al een uitspraak is?