De Sims 4 breidt uit met een paardenboerderij!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 15:11

JesdaJinn schreef:
Hier ook al volop aan het spelen!
Heb hier serieus es een keer over gedroomd omdat ik sims 3 met paarden grijs heb gespeeld. Vooral met cc. Heel gaaf.
Natuurlijk hier ook aan het spelen en heb al een knap paard gemaakt.

Heb wat screens. Niet echt bijzonder maar dan heb je een beeld.

[ [url=m/sih8Qb.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/2JvMkV.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/LSRbkt.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/onHMLA.png]Afbeelding[/url] ]

Ziet er goed uit! Zeker knap paard :j

Capriootje

Re: De Sims 4 breidt uit met een paardenboerderij!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 15:12

Hier ook weer stapje verder en 2 paarden rijker <3

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 15:37

Hier een paar kiekjes. :D

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Met sneeuw.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ik heb ook een graflelijke grote kelder met zwembad, zodat ik daar ook nog wat spullen kwijt kon.. Inclusief mijn butler. :')

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 15:47

Wahahahahaha, butler in de kelder :') Ziet er vet uit!!

Ik ben vandaag druk doende geweest met mijn CC opnieuw downloaden. Sims is toch echt het leukste met allemaal niet standaard spullen.

Vandaag een uurtje zitten bouwen aan mn nieuwe huis. Het voelde in ieder geval als een uurtje. Het bleken er ruim zeven te zijn O:)

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 16:17

Ik heb de paarden nu ook.

Ik vind alleen jammer dat in in totaal maar 6 dieren mag hebben

Heb 2 honden, 2katten en 2 paarden. En nu kan ik niet fokken..

xYaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 16:44

plutolover schreef:

Met de mod MC command center kun je instellen dat je meer sims/dieren in je huis kunt hebben. Weet alleen even niet in welke categorie het te vinden is binnen de mod, maar dat kan ik vanavond wel even opzoeken voor je!
Zo zag ik in een sims groep iemand met uit mijn hoofd 18 peuters in zijn huishouden.... Die persoon had er ieder geval veel!

LHS13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 17:21

Hi allemaal!
Misschien dat 1 van jullie mij kan helpen, zodra ik op paard bestijgen druk of ritje maken dan geeft mijn paard aan dat niet te willen (wolkje met hoefijzers en een kruis erin) en dan staat m’n sim weer naast zijn paard. Ik heb verschillende dingen geprobeerd, zie ik iets over het hoofd?
Bedankt alvast!

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 17:35

Heb je al een band gesmeed met je paard?

LHS13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 17:36

capopjekop schreef:
Heb je al een band gesmeed met je paard?

Ja zeker! En meerdere trainingen uitgevoerd op de manege.

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 17:40

xYaartje schreef:
plutolover schreef:

Met de mod MC command center kun je instellen dat je meer sims/dieren in je huis kunt hebben. Weet alleen even niet in welke categorie het te vinden is binnen de mod, maar dat kan ik vanavond wel even opzoeken voor je!
Zo zag ik in een sims groep iemand met uit mijn hoofd 18 peuters in zijn huishouden.... Die persoon had er ieder geval veel!

Als dat zou kunnen graag

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 17:52

LHS13 schreef:
Hi allemaal!
Misschien dat 1 van jullie mij kan helpen, zodra ik op paard bestijgen druk of ritje maken dan geeft mijn paard aan dat niet te willen (wolkje met hoefijzers en een kruis erin) en dan staat m’n sim weer naast zijn paard. Ik heb verschillende dingen geprobeerd, zie ik iets over het hoofd?
Bedankt alvast!

Reset sim al geprobeerd? Op een andere plek? Even van locatie veranderen en weer terug kan soms ook nog wel eens wat problemen verhelpen.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 18:07

je sim aan het paard gevraagd wat er mis is?
Mijn Jorie is per ongeluk een merrie geworden :')
En ze was steeds verdrietig, blijkt ze het liefst uit de hand gevoerd te worden. Dus nu doen we dat maar braaf. Ik vind het wel jammer dat er geen zwerfpaarden zijn zoals met honden en katten die je te vriend kunt maken.

LHS13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 18:09

puppy1128 schreef:
LHS13 schreef:
Hi allemaal!
Bedankt alvast!

Reset sim al geprobeerd? Op een andere plek? Even van locatie veranderen en weer terug kan soms ook nog wel eens wat problemen verhelpen.

Bedankt voor je tips! Ook deze hebben niet gewerkt helaas.

Lui_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 18:11

xYaartje schreef:
plutolover schreef:

Oh die zou ik ook wel willen weten als het mag :)

xYaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 18:25

Ben net thuis en zal zo de laptop en dan de sims opstarten om even te zoeken waar in de mod MC command center die functie ook alweer zit.

Een andere fijne mod is UI cheats. Dan kan je de mood balkjes van je sims met een klik helemaal groen, geel of oranje of rood maken. Scheelt een hoop gedoe!
Toegegeven. Ik ben van de cheats en de mods.

Edit:
Sims opgestart. Hier de link waar je de mod kan downloaden (hopelijk mag ik die link hier plaatsen). Die in je mods folder van de sims plaatsen:
https://deaderpool-mccc.com/#/releases

Computer aanschaffen en in je sims huis zetten. Dan klik je op de computer en dan zie je als het goed is vanzelf mc command center staan. Daar op klikken. Dan is het de volgende stappen:
MCCC Settings > Gameplay settings > Maximum Household Size

Hierin kun je het nummer wijzigen. Houd wel goed rekening met wat je laptop/computer aan kan qua sims in een huishouden! En bij CAS (create a sim) kun je ook problemen ondervinden waarschuwen ze voor, maar het is mogelijk.

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door xYaartje op 22-07-23 18:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Anastasia24

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 18:45

hier ook mccc, :j Het enige punt bij mij was toen ik CAS ging, verdwenen de sims die niet meer in het huishouden paste.(echt weg weg uit het huishouden en spel, niet enkel onzichtbaar in CAS) Sinds dien durf ik niet meer dan 8 sims te hebben, is dat inmiddels veranderd?
Zo het spel ook weer opstarten, <3 ik ga ook maar eens een ranch maken, ziet er bij jullie echt prachtig uit al! *\o/*

xYaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 18:49

Anastasia24 schreef:
hier ook mccc, :j Het enige punt bij mij was toen ik CAS ging, verdwenen de sims die niet meer in het huishouden paste.(echt weg weg uit het huishouden en spel, niet enkel onzichtbaar in CAS) Sinds dien durf ik niet meer dan 8 sims te hebben, is dat inmiddels veranderd?
Zo het spel ook weer opstarten, <3 ik ga ook maar eens een ranch maken, ziet er bij jullie echt prachtig uit al! *\o/*

Dat durf ik zo niet te zeggen. Weet eigenlijk niet hoelang geleden dat probleem was? Wil het gerust uittesten in een ander huishouden!

Mijn ranch ziet er niet zo mooi uit, maar ik ben dan ook echt niet goed in bouwen haha.
Dat grote ding daarnaast is de kas met planten er in. Het huis staat achter de stallen (mijn sim woont in de stad en gezien ik net de kelder heb ingericht met alle collectables die mijn sim tot nu toe heeft verzameld weiger ik om te verhuizen. Dat was flink wat werk). Het huis is te lelijk om überhaupt te showen. Gewoon heel simpel en klein met alle benodigdheden:

Afbeelding

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 19:40

Iemand enig idee of die cheats alleen werken bij Windows of ook bij OS? :+

Zo ja is er dan iemand die mij via pb/whatsapp even door al die stappen wil helpen? _O-

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 19:47

Bij mij lukt de cheat niet dat balkjes groen worden…

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 19:55

Wat is eigenlijk het verschil met CC of een mod? En hoe weet ik wat wat is?

Is een mod alles wat je zo in het spel kan intypen zoals bv Motherlode? En CC wat je online moet downloaden / kopen?

Ik zie op TikTok allemaal hele gekke mods/cc voorbij komen over bv een Sim die ziek kan worden en dat je mee gaat naar het ziekenhuis enzo.

friezenfan2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 20:07

Een mod is een stukje software waardoor je extra opties hebt in je game.
cc is custom content die je kan downloaden. Daar kan je soms voor betalen maar het meeste is gewoon gratis.

Als je wilt dat je sim naar een ziekenhuis gaat dan heb je get to work nodig dat is een expansion pack.
Dat is geen mod.

sims.fill_all_commodities This completely fills up all needs bars of all the sims in your household
Dit is de cheat die nodig hebt om alle needs bars te vullen. wel eerst testingcheats on in typen.

Op al deze vragen zijn echt duizend videos gemaakt onder tussen.

JesdaJinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 20:10

Hier ook weer even aan het spelen.

Afbeelding
Mijn zwart roan hengst

Afbeelding
Mijn valk tobiano merrie

Afbeelding
En het veulen :D
Zwart tobiano roan veulennnnnnnnnnnnnnnn

xYaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 20:16

friezenfan2 schreef:
Een mod is een stukje software waardoor je extra opties hebt in je game.
cc is custom content die je kan downloaden. Daar kan je soms voor betalen maar het meeste is gewoon gratis.

Als je wilt dat je sim naar een ziekenhuis gaat dan heb je get to work nodig dat is een expansion pack.
Dat is geen mod.

sims.fill_all_commodities This completely fills up all needs bars of all the sims in your household
Dit is de cheat die nodig hebt om alle needs bars te vullen. wel eerst testingcheats on in typen.

Op al deze vragen zijn echt duizend videos gemaakt onder tussen.

Met deze mod gaat het eigenlijk veel makkelijker (gratis te downloaden).:
https://www.patreon.com/posts/ui-cheats-v1-14-26240068

Hoef je niet meer elke keer een cheat in te typen, maar met een klik op de mood bar en het is oranje, geel of groen, maar net waar je je cursor neer zet op de balk.

JesdaJinn: Ohhhh wat is dat veulen schattig <3 .

ElfBeau_067

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 20:25

Wat mooi allemaal! Heel erg mooi strak gemaakt. Ik heb vooral gefocust op de stal (zoals je hopelijk terug ziet. Ik heb twee paarden, waaronder Witje van Pippi Langkous ;) :D
Hopelijk krijg ik uiteindelijk een echte soort ranch. Met wat pensionstal vibes.

Het “drone beeld’”
Afbeelding
De paardenstal met een soort kantine erbij.
Afbeelding
Wat vinden jullie?

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 20:46

Bij mij glitcht hij alleen wel regelmatig. Hebben jullie dat ook? Voor de uitbreiding geen last van.