Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
BloemBloem schreef:Love2sk8 schreef:Moet je serieus een QR code laten zien als je op stal komt? Dat is praktisch toch niet haalbaar? En moeten mensen die kun hond naar de opvang brengen dat dan ook? Paard is niet alleen sport, maar voor het grootste deel gewoon verzorging
Zeker, tenminste als je gebruik wilt maken van de binnenaccomodatie!
Anders je paard buiten trainen en verzorgen c.q zadelen in eigen stal!
Ik als ouder, mag het terrein helemaal niet meer op! Toegang wordt gewoon
ontnomen, ben er zo klaar mee!
http://www.deripseruiters.nl/nieuws.html
Shadow0 schreef:Daffie: je zit in Nieuw-Zeeland: het land dat vrijwel geen infectie heeft, het eerste jaar van de pandemie vrijwel ongestoord doorkwam, geen tienduizenden doden telt, en dan ga je miepen over medische discriminatie? Ga je mond spoelen, echt.
Ik kan me bovendien niet voorstellen dat je Nieuw-Zeeland ooit ingekomen bent zonder basisvaccinaties, volgens mij moest je voor je visum altijd al bewijs van allerlei vaccins overleggen. Was er dan niet heen gegaan.
Shadow0 schreef:Daffie: je zit in Nieuw-Zeeland: het land dat vrijwel geen infectie heeft, het eerste jaar van de pandemie vrijwel ongestoord doorkwam, geen tienduizenden doden telt, en dan ga je miepen over medische discriminatie? Ga je mond spoelen, echt.
Ik kan me bovendien niet voorstellen dat je Nieuw-Zeeland ooit ingekomen bent zonder basisvaccinaties, volgens mij moest je voor je visum altijd al bewijs van allerlei vaccins overleggen. Was er dan niet heen gegaan.
daffie1986 schreef:Dreamybol schreef:Houd toch eens op over discriminatie op medische gronden.
Is dit tegen mij gericht? Het zijn niet mijn woorden, wel van de persoon die de rechtzaak aanspande. Ik noemde het op omdat er iemand begon over wat de rechter er van zou maken.
daffie1986 schreef:Pardon?
Lees jij überhaupt wel wat ik schrijf? HET ZIJN NIET MIJN WOORDEN!!!
Citaat:Daarnaast woon ik hier al sinds vér vóór de covid en of ik wel of niet geënt ben weet je helemaal niet.
Dreamybol schreef:Nee hoor, gewoon in de algemeenheid, dus voor mensen die rechtzaken aanspannen en mensen die menen dat een test moeten doen hetzelfde is als echt ergens niet in kunnen/mogen door iets waar je geen keuze in hebt (iets simpels als droomvlucht in de Efteling mag ik ook niet in bijvoorbeeld, helpt geen enkele test of vaccinatie voor).
BloemBloem schreef:Love2sk8 schreef:Moet je serieus een QR code laten zien als je op stal komt? Dat is praktisch toch niet haalbaar? En moeten mensen die kun hond naar de opvang brengen dat dan ook? Paard is niet alleen sport, maar voor het grootste deel gewoon verzorging
Zeker, tenminste als je gebruik wilt maken van de binnenaccomodatie!
Anders je paard buiten trainen en verzorgen c.q zadelen in eigen stal!
Ik als ouder, mag het terrein helemaal niet meer op! Toegang wordt gewoon
ontnomen, ben er zo klaar mee!
http://www.deripseruiters.nl/nieuws.html
Janneke2 schreef:Osterhaus benoemt mensen met slechts een test als 'stofzuigers' : ze brengen geen covid-19 een locatie binnen (want negatieve test)
maar 'zuigen' de aanwezige virusdeeltjes wel op, zijn niet beschermd en lopen een serieuze kans op een ernstige ziekte en/of doorgeven van de besmetting 'in huiselijke kring'.
bigone schreef:Er liggen misschien meer gevaccineerden in het ziekenhuis maar wel even onderscheid maken tussen verpleegafdeling en ic. Want dat is voor de zorg een wereld van verschil.
bigone schreef:Er liggen misschien meer gevaccineerden in het ziekenhuis maar wel even onderscheid maken tussen verpleegafdeling en ic. Want dat is voor de zorg een wereld van verschil.
Ninx schreef:Wanneer men de zorg echt een warm hart toedroeg, dan was er meer capaciteit gekomen, betere betaling, meer opleidingsmogelijkheden met beter toekomstperspectief.
Citaat:https://--artsencollectief.nl/een-ziekenhuis-vol-[link onbruikbaar gemaakt]/