Babootje schreef:
Anky's methode is totaal anders dan die van Edward en Hans Peter. Al heeft Edward vroeger wel gelest bij Anky, hij lest al sinds jaar en dag bij Nicole Werner.
Anky's stijl ligt dichter bij die van Rien dan jij denkt. Dat zie je goed terug in hun pupillen.
Ik moet echt zeggen dat ik wel blij verrast was over de manier van rijden tijdens de OS. Vooral bij HP vond ik het rijden veel losser ogen dan ik van hem gewend ben. Dus wellicht zit er een omslag aan te komen.
dan niet de Anky trek methode, dan de gewone trek methode. Hoe je het noemen wilt, mij om het even....
Niet van achter naar voor, strenge harde hand.Geef het een naam die jij wilt.
Iig, was al jaren duidelijk dat het van voor er aan hangen uit is.
Ja een groepje mensen die nog steeds niet wil zien dat spectaculair voorbeen zwaaien, achter de LL, met doorgezakte rug en zonder achterbeen een circusact is ipv dressuur.
Hopelijk gaat dit groepje nu wakker worden, en dat is vooral ook bij de top hopelijk.
Tijd dat dressuur weer dressuur is.
Dat zagen we 5 jaar terug al bij de OS, en nu nog eens extra door deze geweldige proef.
En in die 5 jaar is niets geleerd. En dan is plaats 6 nog hoog gepunt. Maar hopelijk snappen ze zelf dat smoesjes als te jong niet meer van deze tijd zijn.