Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Jester_ schreef:Relaxed schreef:Ik vind het vooral kwalijk dat het op een stagiair wordt afgeschoven.. Echt not done, stagiair is nooit verantwoordelijk, diens begeleider wel..
Tuurlijk wel. Als stagair heb je ook gewoon je verantwoordelijkheden. Zou wat zijn dat als iemand iets doet de begeleider er voor op kan draaien. Als ze nog niet bekwaam genoeg was had ze het onder begeleiding moeten doen, en daar ligt ook haar verantwoordelijkheid
Ibbel schreef:Elisa2 schreef:Tja ik snap niet dat de FEI zo halsstarrig vast blijft houden aan de principes. Het is duidelijk een fout geweest van beide kanten. Waarom geen uitzondering maken? Waarom wordt er alleen met modder gegooid ipv naar oplossingen gekeken?
Omdat ze een monopoli-positie hebben.
En omdat zo te lezen degene die de foute invoer deed het zoontje van de voorzitter is
besita schreef:Ibbel lijkt me dan net wel een reden om het snel aan te passen dus weet niet of dit de enige reden is
Als zoals hierboven werd vernoemd ook de stikker in het paspoort een Duits adres vermeld dan is het fysiek ook gewijzigd ( niet enkel bij de fei in de databse )
Dat je als ruiter / eigenaar 3 jaar je paspoort niet controleerde als je zo'n talentvol paard op stal hebt of de gegevens wel allemaal kloppen
besita schreef:Ibbel lijkt me dan net wel een reden om het snel aan te passen dus weet niet of dit de enige reden is
Als zoals hierboven werd vernoemd ook de stikker in het paspoort een Duits adres vermeld dan is het fysiek ook gewijzigd ( niet enkel bij de fei in de databse )
Dat je als ruiter / eigenaar 3 jaar je paspoort niet controleerde als je zo'n talentvol paard op stal hebt of de gegevens wel allemaal kloppen
Lalala12468 schreef:Gini schreef:Klopt, maar het gaat toch om de nationaliteit van de eigenaar?
Kijk maar eens bij ownerships wat daar in 2018 gebeurd is. Dat is wat ik het meest opvallend vind aan alles.
Gini schreef:Lalala12468 schreef:
Kijk maar eens bij ownerships wat daar in 2018 gebeurd is. Dat is wat ik het meest opvallend vind aan alles.
Sorry, maar ik snap het echt niet.![]()
Op de pagina van het paard zie ik inderdaad dat op 9/07/2018 Joop als eigenaar is toegevoegd.
Maar Joop zelf staat al sinds 2015 als Duitser in de databank. Of dat is toch alleszins de wijziging die Philippe De Vos heeft doorgevoerd. In 2018 heeft Philippe niets gedaan.
sorbetje schreef:Wat ik des te bijzonder vind is dat met het wk jonge paarden nooit aan het licht is gekomen...of zouden ze daar alleen daadwerkelijk alleen het stamboek checken.
fransje23 schreef:Volgens mij zijn er weinig evenementen waar de nationaliteit van de eigenaar van belang is.
Voor de WEG is het in ieder geval niet van belang.
Daar mag je voor Nederland uitkomen op een paard van een buitenlandse eigenaar.
Denk dat ze daarom nóóit waarde hebben gehecht aan de foutieve informatie in het paspoort.
Electra63 schreef:Spenk schreef:
Wie zijn schuld het ook is, maar wat sneu voor Dinja.
Ik vraag me tevens af, wie aansprakelijk kan zijn voor de financiële schade.
De waarde van Hermes zou bij (succesvolle) deelname aan de OS, waarschijnlijk flink stijgen.