bigone schreef:Theoretisch mooi praten, ik zou hem inslapen indien het mijn paard was.
Inmiddels contact met een bekende van hun gehad en die geeft aan dat de tandarts regelmatig komt ivm proppen( logisch op die leeftijd) dier krijgt zo veel mogelijk senior priories , wat mais, luzerne en pulp en slobber en ontworming word goed op gelet en bloed word getest. Dier doet nog regelmatig gek en loopt spatzuiver. Hij gaat er van uit dat de eigenaren er alles aan doen hun kennende. Ik ken ze niet maar vraag me af wat ze dan nog meer moeten doen. En over de paarden in rusthuizen, mensen die hier zeggen dat ze daar kogelrond staan hebben blijkbaar verstand van paarden , dat is gezond, een dik paard.
Dat vermoedde ik al.
Zeer veel respect voor deze paarde eigenaren en een grote foei voor degene die hier het woord inslapen en lage levenskwaliteit in de mond durven nemen.
Dat zegt vooral veel over jezelf.
Ik hoop voor jullie dat jullie geen katten, honden of andere roofdieren houden die met blik en brok gevoerd worden van vreselijk mishandeld exportvlees, of erger nog , die vlees eten.
Als jullie zo zwaar mensen veroordelen die tenminste nog de moeite nemen om hun oudjes goed te verzorgen, wat jullie blijkbaar niet zouden doen aan jullie reacties te lezen, wellicht zoals de meeste verkopen wegens geen plaats en tijd meer of laten inslapen, dan denk ik dat jullie gewoon beter eens in eigen boezem kijken vooraleer anderen te veroordelen.