Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Misty12 schreef:Ik vond in eerste instantie het bedrag wat ze claimen best hoog. Maar stel : je hebt 8 zadels van gemiddeld 1500 euro ( en dat kost tegenwoordig een beetje zadel), kom je al uit op 12.000 euro. Een camera van een paar honderd euro ( waarvan ik denk waarom laat je die op stal liggen) en dan je bladblazer en grasmaaier. Dan kom je gauw uit op 15.000 euro.
Maar ik neem aan dat ze toch verzekerd zijn. En anders is het erg dom als ze geen goede verzekering daarvoor hebben.
Verder blijft het sneu dat er iemand met z'n tengels aan jouw spullen zit.
Citaat:Behalve de acht zadels zijn ook drie bladblazers, een kettingzaag en kostbare film- en fotoapparatuur verdwenen. "Ik schat dat we met een schadepost van zeker 15.000 euro zitten. En het is nog maar de vraag wat de verzekering hiervan dekt."
Vanillia schreef:Vragen staat vrij, maar het probleem is dat ze niet transparant zijn over waar dat geld heen gaat en dat is gewoon niet zo sjiek als je vrijwel non-stop vraagt om donaties.
Ter illustratie;Citaat:Behalve de acht zadels zijn ook drie bladblazers, een kettingzaag en kostbare film- en fotoapparatuur verdwenen. "Ik schat dat we met een schadepost van zeker 15.000 euro zitten. En het is nog maar de vraag wat de verzekering hiervan dekt."
https://www.rtvoost.nl/nieuws/1324552/O ... p-voor-ons
Op Facebook hebben ze het over 20k aan schade, in dit artikel is het 15k. Dat verschil is nogal aanzienlijk. Dit soort inconsistenties maken dat ik weinig vertrouwen in hun manier van werken heb.
Shae schreef:Wow. Dit is mogelijk de meest onprofessionele blog die ik ooit heb gelezen en ik heb een aantal gedrochten van blogs gelezen in mijn leven.