Zojuist ook mijn uitnodiging ontvangen, ik moest inderdaad even opnieuw inloggen, dan is zo'n wachtwoord wel ver zoeken
. Ik zie dat er een bug-topic is, maar zie zo 123 geen feedback topic, kan dat gewoon hier?
Ik vind het er echt waanzinnig strak uit zien, ik ben vooral erg blij met de nachtmodus, wat een verademing is dat! Knappe Julius mag er ook best wezen
het oude logo was al mooi, maar deze heeft toch stiekem wel mijn voorkeur.
Ik vind het ook erg fijn dat ik vrienden nu in groepen kan zetten, net zoals de berichten. Ik heb gelijk een groep aangemaakt voor paarden, 1 voor dieren en 1 voor al het andere, zo kan ik ongestoord merrietieten kijken zonder tussendoor langs het bijzonder luguber topic te komen.
De voorpagina heeft ook een prachtige overhaul, heel strak en duidelijk zo. Ik weet niet of anderen al bij de wiki hebben gekeken? Dat is een stuk lezersvriendelijker op deze manier. De boktmarkt zal misschien nog even wennen worden, maar daar zal wel goed over nagedacht zijn.
Ik heb wel wat bugs gevonden nog, maar niks dramatisch gelukkig. Ik zal die even in het andere topic posten zodat alles bij elkaar blijft! Al met al petje af
.
Laatst bijgewerkt door Xyris op 31-03-20 22:03, in het totaal 1 keer bewerkt