LukieBradley schreef:Ben ik nou de enige die het bijzonder vind dat die dieren vermenselijkt worden
Is hetzelfde als mijn huisdieren, ze hebben het meer dan goed, maar er komen er ook van de straat af en toen ik ze even kwam redden kwamen ze ook niet naar mij toe gescheurd van oohhhhhh: daar hebben we het goed daar wil ik absoluut wonen.
Integendeel, ze weten het niet dus ze gaan niet ineens anders denken.
Ze zijn tam geworden (katten) en heel lief maar als ik ze op straat zou laten zijn ze evengoed foetsie

Nou, ik vind niet dat ze het zo goed hebben gehad, wellicht het laatste jaar.
Maar de hongersdood die velen zijn gestorven, is pure dierenmishandeling, dat zouden wij niet hoeven doen, zonder dat de dierenbescherming er zou zijn.
Verder denk ik wel dat ze beter af zijn bij de slacht dan een eindeloos gezeul met dieren.
Maar om humane maatstaven te hanteren voor dieren vind ik niet meer dan normaal.
En humaan is, in mijn optiek, als je dieren ergens achter een hek zet, ben je verpilcht er goed voor te zorgen, uiteindelijk kunnen ze niet weg.
Maar als je het hebt over de mensen die de paarden ( en runderen tam willen maken, dan vindt ik wel dat je gelijk hebt )